semKRK#22 BIG - merytoryka najwyższych lotów!
Po roku i dwóch zakończonych sukcesem warszawskich edycjach semKRK powraca do Starej Zajezdni w wersji BIG! Pasjonaci marketingu internetowego po raz 22 spotkają się w Krakowie, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w sercu Kazimierza – co jeszcze czeka na uczestników wydarzenia?
Merytoryka najwyższych lotów
Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach.
Lista prelegentów wciąż się powiększa – wśród nich znajdują się już m.in.:
-
Witold Wrodarczyk, CEO w Adequate,
-
Kamila Kotowska, Head of Growth w cux.io,
-
Sebastian Heymann, Doświadczony Specjalista SEO #RDE,
-
Sławomir Borowy, Właściciel w Asante,
-
Paweł Sokołowski, Co-founder Contadu & Clusteric,
-
Amrita Lal, Senior Client Solutions Manager w LinkedIn.
Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także Facebooku i Instagramie. Zachęcamy do ich obserwowania!
Wyjątkowe Call4Papers
Podczas tej edycji ponownie odbywa się Call4Papers. Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów – chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.
Zwycięzców jest wielu – w sumie 4 osoby wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby wystąpią na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.
Rozdanie prestiżowych nagród
Edycja BIG to także wręczenie statuetek semKRK Awards już po raz siódmy. Wyróżniają one najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku. Przyznają je doświadczeni eksperci z wieloletnim doświadczeniem – byli prelegenci semKRK. Zgłoszenia wciąż są otwarte – każda firma może przesłać case study.
Praktyczna wiedza dla zaawansowanych
semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań.
Wiedza, networking, rozrywka
Nie samą wiedzą marketer żyje – równie ważna jest sieć kontaktów, dlatego podczas wydarzenia organizator zapewnia świetne warunki do networkingu. Długie przerwy, strefa chillu przed Starą Zajezdnią i AfterParty (niekiedy trwające do rana) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych znajomości, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.
O organizatorze
DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. W listopadzie 2023 r. po raz pierwszy konferencja odbyła się w Warszawie (pod nazwą semWAW).
DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach i zapewnią świetną atmosferę.

Trwają zapisy do Poland Business Run 2025. Na liście startowej jest już ponad 30 tys. zawodników!

GIGekonomia na dobre zagościła w krajobrazie polskiego rynku pracy, ale nie brakuje barier do jej rozwoju. To wnioski z trzeciej edycji badania GIGLIKE i EY Polska

Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.