Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”
Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących zarówno po stronie dostawcy, jak i odbiorcy usług logistycznych. Celem wyróżnienia jest promowanie różnorodności oraz zaangażowania kobiet w rozwój branży logistycznej, a przede wszystkim uhonorowanie ich sukcesów i działalności. Jego autorką jest Beata Trochymiak, twórczyni i organizatorka Forum Kobiet w Logistyce.
12. edycja Forum Kobiet w Logistyce odbyło się pod hasłem „Improvisus - czyli witajcie w nieprzewidywalnym, niespotykanym i nagłym świecie”, w dniach 03-04 czerwca 2024 r. w Warszawie. Po raz pierwszy jako konferencja międzynarodowa.
– W trakcie tegorocznego Forum poruszyliśmy wiele tematów w odniesieniu do praktyki i naszego życia. Wszystko to, co odzwierciedla obecny stan świata, w którym żyjemy. Dyskutowaliśmy o współczesnym zarządzaniu, sztucznej inteligencji i transformacji, sprzedaży i komunikacji a także o roli przywództwa kobiet w świecie logistyki. Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” pokazuje jak ogromny potencjał wnoszą liderki w rozkwit szeroko rozumianej logistyki, zarówno tej po stronie dostawców 3PL jak i odbiorców usług logistycznych – mówi Beata Trochymiak, twórczyni wyróżnienia „Kobieta roku w Logistyce” oraz Forum Kobiet w Logistyce.
Kobieta w Logistyce 2024
Wyróżnienia i statuetki „Kobiety w Logistyce 2024” wręczono w pierwszym dniu Forum w trakcie uroczystej gali.
Tytuł Kobieta w Logistyce 2024 otrzymały:
Magdalena Ostrowska, Customer Service Manager w L’Oreal Warsaw Plant - Kobieta w Logistyce 2024 (w kat. odbiorca usług logistycznych)
Emilia Górska-Mytyk, dyrektorka zarządzająca w Kuehne+Nagel – Kobieta w Logistyce 2024 (w kat. dostawca usług logistycznych)
Magdalena Ostrowska
Z branżą logistyczną związana jest od ponad 20 lat. Swoją przygodę rozpoczęła w 2004 r. pracując w dużej międzynarodowej firmie logistycznej, gdzie zajmowała się organizacją transportu. W podwarszawskiej fabryce L’Oréal pracuje od 2006 r., gdzie zarządza Działem Obsługi Klienta. Odpowiada za organizacje dostaw kosmetyków do 29 Centrali Dystrybucyjnych na świecie, analizę i optymalizacje kosztów transportu oraz współpracę z magazynami zewnętrznymi. Bierze udział w wielu projektach, lubi wyzwania i pracę zespołową.
Emilia Górska-Mytyk
Związana z branżą logistyczną od ponad 20 lat, od początku swojej kariery pracuje w międzynarodowym środowisku, zaczynając ją na stanowisku spedytorki w dziale importu lotniczego. Po dwóch latach pracy awansowała na International Forwarding Manager, a dalej na stanowiska zarządcze, które pełniła kolejno w kilku spółkach logistycznych. W 2016 r. dołączyła do Kuehne + Nagel jako Head of Business Development Management. Rok później awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży i marketingu. Od lutego 2024 r. pełni funkcję dyrektorki zarządzającej i prezeski zarządu Kuehne + Nagel.
O wyróżnieniu „Kobieta roku w Logistyce”
Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce" przyznawane jest od 2011 r. a jego autorką jest Beata Trochymiak, twórczyni i organizatorka Forum Kobiet w Logistyce. Oceny zgłoszeń kandydatek dokonuje kapituła, w skład której wchodzą: prof. Ernest Czermański (Uniwersytet Gdański), dr Ireneusz Fechner (Wyższa Szkoła Logistyki) oraz prof. Danuta Kisperska-Moroń (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach). Zgłoszenia dokonywane są poprzez ankietę udostępnianą na stronie www.kobietywlogistyce.pl. Ocenie podlegają odpowiedzi z 3 obszarów: przebieg kariery zawodowej, osiągnięte sukcesy zawodowe / społeczne, działalność na rzecz wsparcia rozwoju zawodowego kobiet. Wybór laureatek dokonywany jest na podstawie sumy ocen wystawianych niezależnie przez każdego z członków Kapituły za każdy z ww. obszarów ankiety.
Opis do zdjęcia – od lewej: Magdalena Ostrowska, Beata Trochymiak, Sylwia Michael, która odebrała statuetkę w im. Emilii Górskiej-Mytyk)

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Są już pierwsze propozycje deregulacji przepisów dla biznesu. Ten proces może pobudzić inwestycje i zwiększyć konkurencyjność Polski
– Deregulacja prawa gospodarczego ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia konkurencyjności polskich firm i przyciągania inwestycji – ocenia prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Andrzej Dycha. W tym tygodniu zespół ds. tej deregulacji, który powstał w odpowiedzi na apel premiera Donalda Tuska, przedstawił już pierwsze propozycje zmian, w tym m.in. ograniczenie kontroli firm, uproszczenie przepisów podatkowych i ułatwienia w zatrudnianiu cudzoziemców. Prezes PAIH wskazuje, że jednym z punktów tej listy powinno być również wzmocnienie roli izb gospodarczych, które mogą odgrywać większą rolę w dialogu między biznesem a rządem.
Polityka
Trzy lata wojny w Ukrainie. UE i kraje członkowskie przeznaczyły na wsparcie ponad 134 mld euro

Instytucje UE deklarują w dalszym ciągu mocne poparcie dla Ukrainy. Łącznie w ciągu trzech lat od rozpoczęcia rosyjskiej agresji Unia i jej państwa członkowskie przeznaczyły na wsparcie walczącej Ukrainy i jej obywateli 134 mld euro, w tym ponad 67 mld euro pomocy finansowej i 50 mld wojskowej. Skala potrzeb nadal jest jednak ogromna. Tym bardziej że dalsze wsparcie ze strony amerykańskiego sojusznika stoi pod znakiem zapytania.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.