Komunikaty PR

Gamescape w Krakow Tourism Alliance

2024-04-08  |  13:00
Biuro prasowe

Gamescape z Krakowa przystąpiła do Krakow Tourism Alliance. Stowarzyszenie ma charakter partnerski, który ma stanowić platformę do realizacji projektów zrównoważonej turystyki dla Krakowa. Gamifikacja jest jedynym z kamieni milowych strategii rozwoju tej organizacji.

Budowanie atrakcyjnego doświadczenia w ofertach lokalnych, dzięki którym krakowski rynek turystyczny będzie mógł się wyróżnić, to jeden ze strategicznych obszarów działania Krakow Tourism Alliance. Dzięki gamifikacji (czyli wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier w innych obszarach takich jak turystyka, biznes czy marketing i sprzedaż) więcej miejsc docelowych na mapie Krakowa będzie mogło przyciągać turystów i jeszcze bardziej zaangażować ich w swoją historię.

„To dla nas przede wszystkim możliwość rozwoju gamifikacji na naszym lokalnym rynku usług turystycznych. Kraków jest opowieścią, a gamifikacja jest idealnym narzędziem do opowiadania historii. Pozwala „szyć na miarę” i prowadzić do wyjątkowych miejsc, usług czy wydarzeń. Dzięki temu Kraków może wyróżnić się na tle innych turystycznych stolic Europy i stać się pożądaną destynacją zarówno na krótki city break, jak i dłuższe eksploracje.” – powiedziała Patrycja Curyło, współwłaścicielka Gamescape.

Krakow Tourism Alliance działa na rzecz zrównoważenia turystyki w oparciu o politykę turystyczną Krakowa, ściśle współpracuje z interesariuszami rynku turystycznego, angażuje i wspiera przedsiębiorców w komercjalizacji produktu turystycznego, dba o poprawę jakości usług turystycznych, oraz wdraża zintegrowaną komunikację marketingową w obszarze turystyki kulturowej, religijnej, kulinarnej, medycznej, biznesowej, kreatywnej i aktywnej. Do krakowskiej organizacji turystycznej należą już Miasto Kraków, krakowskie instytucje kultury, stowarzyszenia branżowe takie jak Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki z Oddziałem w Małopolsce czy też Małopolska Izba Hotele Gremium. Obecnie stowarzyszenie liczy 46 członków.

********************************

Gamescape powstała w 2015 roku w Krakowie. Jej misją jest łączenie edukacji i zabawy w wyzwalaniu talentów i potencjałów, integrowanie zespołów poprzez aktywację współpracy, wykorzystania logicznego myślenia i działania pod presją czasu. Jest jedną z największych firm w branży escape room w kraju, jedną z najstarszych w Krakowie. Od ponad 8 lat zespół Gamescape projektuje i tworzy gry miejskie, obiektowe i rozrywkę w stylu escape rooms w wersji pozytywnej – Adventure Rooms – stacjonarnie, mobilnie i online, dla klienta indywidualnego i grup zorganizowanych. Grywalizacja, fabularny suspens i nowoczesna technologia rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) to stałe elementy oferowanych wrażeń. Twórcy Gamescape mają na koncie ponad 14 wybudowanych pokoi zagadek, ponad 270 przeprowadzonych gier miejskich, a z ich oferty skorzystało już 100 tyś. osób. Gamescape jest współautorem m.in. „Filharmonia Escape Room” – prestiżowego projektu organizowanego dla Filharmonii Krakowskiej, a także laureatem projektu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Galeria Marzeń – zagrajwsztuke.pl. Więcej informacji na temat Gamescape na stronie www.gamescape.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka CIEPŁY MAJ ZACHĘCA DO WYJAZDÓW I… ŁAGODZI OBYCZAJE Biuro prasowe
2024-05-15 | 12:00

CIEPŁY MAJ ZACHĘCA DO WYJAZDÓW I… ŁAGODZI OBYCZAJE

CIEPŁY MAJ ZACHĘCA DO WYJAZDÓW I… ŁAGODZI OBYCZAJE   Aż dwa długie weekendy w jednym miesiącu i wiosenna aura sprzyjająca aktywnemu wypoczynkowi w plenerze skusiły
Turystyka „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską
2024-05-08 | 01:00

„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską

Rezerwacje bezpośrednie, czyli takie, których dokonujemy bezpośrednio na stronie hotelu i poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy, są tematem kampanii „Tak, jak lubisz.
Turystyka Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin
2024-04-29 | 22:00

Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin

Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy Zdroju został wyróżniony w organizowanym od 14 lat prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards. Należący do grupy J.W. Construction

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.