VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
VEGETA liderem w Europie [1]
Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka przypraw, która świetnie pasuje zarówno do tradycyjnych potraw, jak i nowczesnych dań. Z zebranych i opracowanych przez NIQ Retail Indeks danych wynika, że VEGETA jest liderem sprzedaży w kategorii suchych przypraw na rynku europejskim [Dane zbierane są od września 2022, przez okres 12 miesięcy, w aż 30 europejskich krajach]. VEGETA od lat zawdzięcza swoją pozycję na szczycie niezawodnej gwarancji smaku, wysokiej jakości składnikom oraz zaufaniu, jakim ją obdarzają konsumenci. Jej sukces to wynik nie tylko doskonałego smaku, ale także zaangażowania producenta w utrzymanie wysokich standardów jakościowych i odpowiedniej relacji z klientami.
Wszystko smakuje lepiej z VEGETA
VEGETA to mieszanka przypraw o wszechstronnym zastosowaniu, idealna do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. Jej oryginalne połączenie i starannie wyważone proporcje przypraw oraz suszonych warzyw otwierają drzwi do świata nieskończonych możliwości kulinarnych. Wystarczy zaledwie łyżeczka przyprawy VEGETA, by na pozór zwykłe danie zamieniło się w wykwintny przysmak. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.
[1]Na podstawie danych NIQ Retail Index dla kategorii „Przyprawy suszone” za okres dwunastu miesięcy, kończący się we wrześniu 2023 r. dla trzydziestu krajów europejskich, na cały rynek detaliczny zgodnie ze specyfiką lokalną. Copyright © 2023, Nielsen Consumer LLC, wszelkie prawa zastrzeżone.
Młode mamy i biznes to połączenie idealne – tak powstało Salad Story
Sokołów jako pierwsza polska firma ze zgodą na eksport wołowiny do Chin
Finalizacja inwestycji Herbapolu-Lublin w oddziale w Lubawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa
Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie do 5 proc. przed 2030 rokiem. Taki sukces zanotowała Szwecja, w której odsetek palaczy spadł w latach 2008–2023 z 15 proc. do 5,6 proc. Tymczasem wachlarz chorób wywołanych wdychaniem papierosowego dymu jest bardzo szeroki. Najgroźniejsze z nich, oprócz nowotworów, są związane z układem oddechowym i sercowo-naczyniowym jak np. żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. 31 maja obchodzona jest 37. rocznica Światowego Dnia Bez Papierosa.
Prawo
Po wyborach wiele tematów w Komisji Europejskiej będzie kontynuowanych. Wśród nich Zielony Ład czy działania na rzecz solidarności z Ukrainą
Jest mało prawdopodobne, by po czerwcowych wyborach do europarlamentu nowa Komisja Europejska radykalnie zmieniła kierunek w wielu kluczowych tematach. Dotyczy to głównie Europejskiego Zielonego Ładu. Wśród priorytetów Brukseli, które w nowej kadencji będą z pewnością kontynuowane, wymienia się także kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i digitalizacją na terenie Wspólnoty. W Polsce wybory do europarlamentu odbędą się w niedzielę, 9 czerwca.
Problemy społeczne
W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci
Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie. Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.