Komunikaty PR

Lider roślinnych produktów do smarowania rozszerza ofertę o zamienniki śmietany

2023-03-29  |  16:35
Biuro prasowe

Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania.

Dzięki specjalnej recepturze opartej w 100% na roślinnych składnikach, Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% doskonale sprawdzą się w kuchniach wegetarian i wegan, konsumentów unikających produktów odzwierzęcych ze względu na troskę o zwierzęta i planetę oraz wszystkich poszukujących odmiany w tradycyjnej kuchni. Nowości od Upfield nie zawierają mleka i glutenu, dlatego będą doskonałym rozwiązaniem dla alergików i osób unikających tych składników ze względów zdrowotnych (uczulonych na laktozę i gluten czy zmagających się z ich nietolerancją). Ponadto, nowe produkty są całkowicie wolne od tłuszczów trans – jak cała oferta firmy Upfield. Rama Crema nie zawiera także konserwantów.

Produkty Rama Crema będą idealnym wsparciem podczas przygotowania ulubionych potraw, ponieważ cechuje je wysoka funkcjonalność (nie ważą się w gotowaniu), wydajność (Rama Crema 31% ubija się szybciej, a po ubiciu ma większą objętość) i uniwersalność zastosowania. Podczas przygotowywania dań zachowują się jak standardowe śmietany. Dodatkowymi atutami nowych produktów Upfield są wyjątkowy, łagodny smak oraz idealna kremowość.

Rama Crema 15% to alternatywa dla zwykłych śmietan z mleka. Rewelacyjnie sprawdza się podczas gotowania zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i wegetariańskiej. Służy do zabielania zup i kremów czy przygotowywania sosów i dipów. Można jej użyć we wszystkich przepisach i zastosowaniach, w których sięgamy po tradycyjną śmietanę. Ma w 100% roślinny skład, bez konserwantów i oleju palmowego.

Rama Crema 31% to roślinna alternatywa dla standardowej śmietanki z mleka. Ten uniwersalny produkt znakomicie posłuży do przygotowywania deserów i koktajli oraz pieczenia ciast i tortów. Idealnie się ubija, zwiększając swą objętość o połowę, przez co świetnie nadaje się do dekoracji deserów. Przygotowana na jej bazie bita śmietana jest doskonale ubita, sztywna i wyjątkowo kremowa w smaku. Nie zawiera nabiału, konserwantów i oleju palmowego.

„Do tej pory Upfield był znany z roślinnych produktów do smarowania i gotowania bez tłuszczów trans, jak np. Delma, Rama, Flora czy ProActiv. W naszej ofercie mamy także roślinne zamienniki serów Violife. Teraz wprowadzamy na rynek Rama Crema - roślinne alternatywy dla śmietan, a jeszcze w tym roku zaskoczymy kolejnymi rewolucyjnymi nowościami” – mówi Marcin Tarka, Dyrektor ds. Sprzedaży Upfield Polska.

100% roślinne - przyjazne planecie

Wprowadzenie na rynek linii produktów Rama Crema, czyli roślinnych zamienników dla śmietan, to kolejny krok firmy Upfield w stronę roślinnej przyszłości. W porównaniu do śmietany z mleka krowiego roślinne alternatywy Rama Crema mają średnio o 50% mniejszy wpływ na środowisko. Ponadto, nowe produkty pozostają także dłużej świeże, co oznacza mniej marnowania żywności. Również opakowania Rama Crema są bardziej przyjazne planecie. Zostały zaprojektowane tak, by zmaksymalizować możliwości recyklingu. Kartonowa otoczka wokół kubków Rama Crema gwarantuje bezpieczeństwo i zmniejsza ilość wykorzystanego plastiku. Dzięki takim działaniom Upfield będzie mógł osiągnąć założony cel, by do 2030 roku zmniejszyć zużycie opakowań z tworzyw sztucznych aż o 95%. Ponadto obecnie 94% opakowań produktów firmy zostało ocenionych jako nadające się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania.

Cena

Nowości od Upfield są przystępne cenowo. Sugerowana cena detaliczna Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% wynosi 3,79 zł.

---------------------

Upfield w Polsce:

Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.

Więcej: Upfield Polska - YouTube

Upfield na świecie:

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Biuro prasowe
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy
Zdrowie Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
2024-04-05 | 10:40

Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?

Jak wynika z danych Maczfit, aż 69,9% osób decyduje się na wybór cateringu ze względu na chęć zrzucenia kilogramów[1]. Na górze tej listy znajduje się też m.in.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.