Komunikaty PR

#pomagamy Pasieki Rodziny Sadowskich

2020-11-27  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania Pasieki ( 2.08 MB )

Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich trafiły właśnie do medyków, osób starszych i potrzebujących. 3 x 500 to akcja, w której wsparcie otrzymali seniorzy oraz lekarze, którzy codziennie podejmują trudną walkę z pandemią, troszcząc się o zdrowie i życie pacjentów.

Wśród najbardziej narażonych na zakażenie wirusem Covid-19 znajdują się lekarze, którzy na co dzień opiekują się chorymi na koronawirusa oraz osoby starsze, w tym m.in. te przebywające w Domach Pomocy Społecznej. To właśnie do nich skierowane zostało wsparcie w postaci 1500 słoików miodu z czosnkiem i imbirem z Pasiek Rodziny Sadowskich.

Wierzymy, że każda pomoc ma sens, a solidarność to siła. W tej trudnej sytuacji pandemii wsparcie potrzebujących to dla nas naturalny odruch serca. Dzielimy się tym, co mamy najlepsze – naturalnym miodem z imbirem i czosnkiem, aby choć trochę wspomóc zdrowie i odporność lekarzy, osób starszych i potrzebujących”- wyjaśnia Arkadiusz Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich

·       W ramach akcji 3 x 500 pierwsze 500 słoików miodu zostało przekazanych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, skąd połowa trafiła do seniorów, a pozostałe 250 sztuk do mieszkańców Domów Pomocy Społecznej, które zostały szczególnie dotknięte koronawirusem.

·       W podziękowaniu pracownikom służby zdrowia, stojącym na pierwszej linii frontu walki z pandemią, kolejna partia 500 miodów dotarła do medyków z Wojskowego Instytutu Medycznego przy ulicy Szaserów w Warszawie.

·       Ostatnia porcja 500 sztuk miodu została rozdysponowana za pośrednictwem płockiego oddziału Caritas na jadłodajnie dla potrzebujących, seniorów w potrzebie oraz do domu dla osób w kryzysie bezdomności.

Cieszymy się, że choć w ten sposób mogliśmy wyrazić wdzięczność dla pracowników służby zdrowia, a także zadbać o seniorów i tych szczególnie narażonych na zarażenie wirusem. To właśnie im najbardziej potrzebna jest teraz siła do walki. Zwalczenie pandemii to nasz wspólny cel, który możemy osiągnąć działając solidarnie i wspierając się wzajemnie” – dodaje Arkadiusz Sadowski.

Pasieki Rodziny Sadowskich to marka naturalnych, świeżych, wysokiej jakości polskich miodów tradycyjnych oraz miodów smakowych, będących innowacyjnym połączeniem miodu wielokwiatowego z przyprawami i liofilizowanymi owocami. Firma prowadzona jest w sposób zrównoważony i z poszanowaniem dla środowiska oraz pszczelej populacji. W Pasiekach nie stosuje się chemii ani antybiotyków, a rezygnacja z plastiku stanowi jedno z naczelnych założeń przyświecających marce od początku.

www.pasiekisadowskich.pl

Kontakt dla mediów : 

Anna Korzeń

PREMIO

tel. 504 069 870

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Biuro prasowe
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy
Zdrowie Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
2024-04-05 | 10:40

Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?

Jak wynika z danych Maczfit, aż 69,9% osób decyduje się na wybór cateringu ze względu na chęć zrzucenia kilogramów[1]. Na górze tej listy znajduje się też m.in.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.