Kalendarium
Organizatorem POLZAK MARKETING 24 maja, 2017 jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Partnerem merytorycznym Konferencji jest Związek Firm Public Relations ZFPR, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Imię i nazwisko: Jolanta Stryjczak
Funkcja: PR Manager
Telefon: 695 827 704
E-mail: jolanta.stryjczak|sar.org.pl| |jolanta.stryjczak|sar.org.pl
POLZAK MARKETING 24 maja
POLZAK MARKETING to konferencja-platforma wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy profesjonalistami-reprezentantami Reklamodawców oraz Agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. W programie: case studies, prezentacje i prelekcje.
Informacje ogólne
POLZAK MARKETING 2017 to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego reprezentanci z branży będą mieli możliwość spotkać się przy jednym stole i wymienić wiedzą z zakresu zakupu usług marketingowych i PR. Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.
W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:
- Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych.
- Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.
- Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA.
- Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015.
- Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z 3 stron procesu zakupowego - z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz Agentów Lotniczych.
- Efektywność w zakupach komunikacji PR.
- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować.
- Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML.
W programie Konferencji:
- Wyniki Dialogu Reklamodawca-Agencja SAR-PSML dla kategorii zakupowych w marketingu: full service, media, digital, PR, eventy, branding, produkcja TV, Incentive Travel.
- Dobre praktyki w zakupach marketingowych – optymalny proces i efektywne narzędzia.
- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować?
- Efektywność w komunikacji marketingowej – Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jak wyznaczać i weryfikować KPI w marketingu? Na podstawie Effie Awards i Effie Index (globalny wskaźnik efektywności marketingowej).
- Efektywność w zakupach komunikacji PR i modele współpracy.
- Efektywność i trendy w zakupach produkcji reklam.
Warunki akredytacji
Szczegółowy program konferencji oraz warunki uczestnictwa na stronie: http://www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html