Newsy

Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?

2012-02-24  |  06:10
Mówi:Michał Dolny
Funkcja:Dyrektor Marketingu
Firma:Netia S.A.
  • MP4

    Tym razem Netia będzie zachęcać do pakietów telewizyjnych. Twarzą kampanii ponownie został Tomasz Kot. Firma liczy na podobny sukces, jak w przypadku reklam usług internetowych. Nowe spoty pojawią się w telewizji i w internecie w poniedziałek.

    W roli głównej, obok Tomasza Kota, wystąpi… telewizor.

     - Tym razem odwołujemy się do jednego z symboli polskich domów i polskiej zamożności: do telewizora, który bardzo często jest centrum domu, jest miejscem, przy którym spotykają się całe rodziny. Cała kampania będzie miała charakter zbliżony do reality show, w którym to prowadzący odwiedzać będzie polskie mieszkania i osoby, które "wydżampowały" swoje telewizory - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu w Netii.

    Słowo „wydżampuj” to słowo klucz nowej kampanii.

     -  W naszym rozumieniu oznacza: ulepsz, odpicuj. Taki jest zresztą tytuł kampanii: Wydżampuj swoje TV, a więc na wybranych przykładach wydżampowanych telewizorów będziemy zachęcać odbiorców reklamy do tego, aby wzięli udział w naszym konkursie. Konkurs polegać będzie na przesyłaniu filmików wydżampowanych telewizorów - wyjaśnia zamysł kampanii Michał Dolny.

    Jak podkreślają przedstawiciele Netii na zwycięzców czekają nagrody o wartości nawet 10 tys. zł. Ale nowa kampania ma przede wszystkim zachęcić klientów do „wydżampowania” oferty telewizyjnej, z której korzystają.

     - Niezwykle ważnym elementem jest telewizja osobista, Netia Player z bibliotekami filmów, z widgetami, aplikacjami internetowymi, możliwością odtwarzania zawartości komputera prosto na ekran telewizora. Serwisy takie, jak HBO GO czy Ipla, te wszystkie elementy plus warstwa wizualno-artystyczna mogą w pełni "wydżampować telewizor" - zapewnia dyrektor marketingu Netii.

    Poprzednia kampania usług internetowych z Tomaszem Kotem cieszyła się dużą popularnością, co znalazło również oddźwięk w wynikach sprzedaży. Tym razem spółka liczy na podobny sukces.

    Jednocześnie z nową kampanią Netia prezentuje ulepszoną ofertę telekomunikacyjną. Operator wychodzi naprzeciw potrzebom mniej zamożnych klientów, proponując im możliwość wyboru wolniejszego, ale znacznie tańszego pakietu internetowo-telefonicznego.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media i PR

    Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

    Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

    Bankowość

    Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

    W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

    Przemysł

    Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

    Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.