Newsy

Pierwsze efekty udziału naszych firm w targach CeBIT 2013. Firma Sare podpisała kontrakt

2013-03-13  |  06:15
Mówi:Tomasz Pruszczyński
Funkcja:Prezes
Firma:SARE
  • MP4
  • Udział w targach CeBIT, czyli największych na świecie targach IT i nowych technologii może przynieść biorącym w nich udział wystawcom wymierne korzyści. Przekonała się o tym firma Sare, czyli wiodąca agencja e-mail marketingu. Rybniczanie sfinalizowali właśnie umowę z amerykańskimi partnerami, z którymi nawiązali kontakt podczas ubiegłorocznej imprezy. Dzięki zawartemu porozumieniu zyskają dostęp do nowych rynków. 

    Sare udało się podpisać kontrakt partnerski dzięki nawiązanym podczas ubiegłorocznego CeBIT-u kontaktom z firmą marketingową z USA. Na razie trudno przewidywać, jakie przyniesie to efekty biznesowe. Zależy to od skuteczności samego partnera, jak i wielu innych czynników.

    – Wiadomo, że rynek jest duży, ale też jest bardzo konkurencyjny – zdaje sobie z tego sprawę prezes rybnickiej spółki, Tomasz Pruszczyński. – Mieliśmy testy wydajnościowe i efektywnościowe naszego systemu, także sprawuje się bardzo dobrze, co pozwala wierzyć, że argumenty technologiczne i merytoryczne pozwolą nam być obecnym na tamtym rynku.

    Tym bardziej, że firma, jak zapewnia jej prezes cały czas udoskonala pracę systemu, rozbudowując jego funkcjonalność. Chodzi o remarketing, czyli formę reklamy, która polega na dotarciu do użytkownika, który wcześniej już odwiedził daną stronę internetową oraz o marketing automation, które pozwala przedsiębiorcom na dokładnym określeniu preferencji potencjalnych klientów.

    – Już wdrażamy takie rozwiązania, testowo u naszych klientów – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Tomasz Pruszczyński. – Drugie półrocze tego roku, to będzie okres właśnie takiego marketingu automation i wsparcia Sare jako narzędzia.

    Sare jest jedną z czterech największych firm działających na rozwijającym się wciąż polskim rynku e-mail marketingowym. Firma dostarcza zaawansowane narzędzia wykorzystywane m.in. w komunikacji newsletterowej, reklamowych kampaniach e-mailingowych oraz programach lojalnościowych.

    – Około 60 proc. banków w Polsce korzysta z naszego systemu – mówi Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu spółki Sare – Są też firmy motoryzacyjne oraz z sektora handlu i usług.

    Jak mówi Pruszczyński, przedsiębiorcy wybierają Sare, bo system, przede wszystkim gwarantuje, że reklama, na pewno trafi do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

    – To nie są niechciane maila jak spam, tylko właśnie maile, które zakładamy, że Ci ludzie sobie życzą – wyjaśnia. – Zapisują się do newsletterów, korzystają z jakiś sklepów czy informacyjnych serwisów internetowych i tam, te maile do niech docierają.

    Dzięki czemu są skuteczne, pozwalają zwiększyć sprzedaż reklamowanych czy polecanych w ten sposób produktów, co przekłada się z kolei na dochody reklamodawców.

    – Owszem, nasz system trochę kosztuje, ale pokazujemy, że on się zwraca bardzo szybko i pomagamy zarabiać pieniądze naszym klientom – dodaje szef spółki Sare.

    Firma może pochwalić się ponad ośmioletnim doświadczeniem na rynku. Rynku nowym, innowacyjnym, dopiero rozwijającym się. Rybnicka spółka dwa lata temu zadebiutowała na warszawskim parkiecie. Jej akcje notowane są na rynku NewConnect.

    – Szacuję, że jesteśmy liderem tego rynku w Polsce, zdecydowanie – mówi prezes spółki Sare , dodając jednocześnie, że jego ambicje sięgają znacznie dalej. Stąd pomysł zdobycia międzynarodowych rynków.

    – Aktualnie mamy system w wersji rosyjskojęzycznej, także wchodzimy na rynki wschodnie – mówi Pruszczyński.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Kongres MOVE

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Infrastruktura

    Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

    Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

    Handel

    Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

    Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

    Problemy społeczne

    Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

    Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.