Why Not?: The Empowering Journey of Beverly Kievman Copen – A Guide to Dreaming Big and Living Boldly
A story of an empowering path lived by an accomplished and unwavering woman.
COOKSTOWN, NJ, UNITED STATES, April 28, 2025 /EINPresswire.com/ -- Teri Leigh Rouse’s self-help/biography book titled, “Why Not?: Always ask for what you want” showcases the inspiring and purpose-driven life of Beverly Kievman Copen, a mentor, entrepreneur, photographer and author of several books. A professional journalist of 30 years, Rouse shares Copen’s remarkable advice about achieving dreams, gaining self-confidence, handling the inevitable roadblocks of life, and everything in between.This book by Rouse highlights Copen’s wisdom, moving the reader to feel empowered to take action in their own lives. The book captures the essence of what it takes to live a fulfilled, authentic life, filled with courage and purpose. In this book, Rouse shares Copen’s powerful perseverance through trials and tribulations. Copen’s strong and determined character inspires people to become their best self and dream bigger. Her advice allows readers to discover tools to navigate life no matter what the circumstance is, which includes asking for what they want.
Her non-fiction book “Why Not?: Always ask for what you want” was recently awarded an Honorable Mention in this year’s London Book Festival, Los Angeles Book Festival, and Great Southeast Book Festival competitions. She and Beverly thrive on asking questions to gain a deeper understanding of the world.
"Why Not?: Always ask for what you want" motivates readers to embrace life to the fullest and strive to be the best version of themselves. This engaging read is now available for purchase in paperback and eBook on Amazon. An audible version will be available soon. For more information about the author, visit https://www.terirouse.com/.
About Writers’ Branding
Writers’ Branding is a full-service self-publishing company that provides aspiring authors exclusive access to publicity and a pool of book evaluators and marketing creatives and bridges them to literary agencies and traditional publishing houses.
Please visit www.writersbranding.com for more information.
Lyn Goot
Writers' Branding LLC
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dr. Kevin Sadati Present his Preservation Facelift Technique at Vegas Cosmetic Surgery and UC Irvine
New York Cosmos Relaunches as Fan-Owned, City-Driven Club
MRC Restoration Responds in 25 Minutes to Water Leak, Prevents Major Damage for Bonne Terre Homeowner
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.