Komunikaty PR

ABC – Czepczyński nowym Partnerem UNICEF Polska

2018-10-09  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Warszawa, 9 października 2018 r. – Spółka ABC-Czepczyński została nowym Partnerem UNICEF Polska. Umowa została uroczyście podpisana 24 września 2018 r. w siedzibie organizacji w Nowym Jorku, przez Marka Krupińskiego, Dyrektora Generalnego UNICEF Polska oraz Artura Czepczyńskiego, Prezesa Zarządu ABC-Czepczyński.

ABC-Czepczyński to polska, rodzinna firma, która od ponad 20 lat prowadzi działalność w zakresie spedycji i transportu międzynarodowego - obsługując ładunki całopojazdowe i drobnicowe w relacjach pomiędzy wszystkimi krajami UE. Spółka aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz od wielu lat prowadzi działania społeczne na rzecz dzieci i ich edukacji realizując m.in. projekt „ABC-Ekonomii”, którego zadaniem jest upowszechnienie edukacji finansowej wśród najmłodszych.

Dla mnie osobiście jest to najważniejsza umowa okołobiznesowa, jaką w swoim życiu do tej pory podpisałem. Gdyby rok temu ktoś powiedział mi, że będę podpisywał umowę z UNICEF w głównej siedzibie organizacji w Nowym Jorku, to wydawałoby mi się to mało realne, powiedział Artur Czepczyński, Prezes Zarządu ABC-Czepczyński. Uważam, że partnerstwo z UNICEF jest dla firmy ABC-Czepczyński i dla mnie osobiście początkiem nowej ery. To rozpoczęcie nowego rozdziału w realizacji zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które zyskają od tej pory wymiar globalny.

Nowy Partner UNICEF Polska będzie wspierać działania organizacji na rzecz dzieci, a w szczególności program Prezenty bez Pudła. Ten wyjątkowy program UNICEF polega na zakupie konkretnych produktów humanitarnych, które są następnie przekazywane do krajów, w których działa organizacja. Wśród przykładowych produktów znajdują się: szczepionki, zestawy higieniczne, żywność terapeutyczna stosowana w leczeniu niedożywienia, materiały edukacyjne czy sportowe. Każdy z tych produktów niesie realną pomoc dzieciom i ich rodzinom.

Serdecznie witamy spółkę ABC-Czepczyński w gronie Partnerów UNICEF Polska. Cieszymy się, że ta polska, rodzinna firma z tradycjami zdecydowała się wesprzeć działania UNICEF na świecie na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci, których zdrowie i życie są zagrożone każdego dnia, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. W planach rozwoju naszej organizacji współpraca z biznesem zajmuje szczególne miejsce. Dlatego liczymy na owocną współpracę z ABC-Czepczyński, dzięki której UNICEF będzie mógł realizować swoją misję i zmieniać świat na lepsze dla każdego dziecka.

Współpraca ABC-Czepczyński z UNICEF Polska potrwa dwa lata i będzie obejmować zaangażowanie firmy oraz jej pracowników w działania organizacji. W pierwszym roku współpracy firma zobowiązała się do wsparcia UNICEF Polska kwotą min. 250 000 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Adrian Kaczmarski Dyrektorem IT w DB Schenker Biuro prasowe
2018-10-19 | 16:00

Adrian Kaczmarski Dyrektorem IT w DB Schenker

Nowy Dyrektor IT będzie wspierał przeprowadzenie spółek Klastra w Polsce, Estonii, Łotwie, Litwie, Białorusi Ukrainie przez cyfrową transformację, która rozpoczęła się w
Transport Nowy dyrektor zarządzający w Dachser Wielka Brytania
2018-10-19 | 12:30

Nowy dyrektor zarządzający w Dachser Wielka Brytania

Mark Rollinson objął stanowisko dyrektora zarządzającego Dachser w Wielkiej Brytanii. Zastąpi w tej funkcji Nicka Lowe, który kierował brytyjskim oddziałem firmy przez 17 lat, a
Transport Taxify uruchamia kategorię „taxi”
2018-10-18 | 11:00

Taxify uruchamia kategorię „taxi”

Już od dziś mieszkańcy Warszawy, korzystając z Taxify, mogą w aplikacji zamówić przejazd taksówką. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju wywodzącej się z Estonii aplikacji w

Kalendarium

Prawo

Dziedziczenie pieniędzy na emeryturę zwolnione z podatku od spadków. Duże korzyści z oszczędzania na rachunkach emerytalnych

Osoby oszczędzające na emeryturę na kontach IKE lub IKZE mogą wyznaczyć osoby uprawnione, które w razie śmierci właściciela konta odziedziczą zgromadzone na nim środki. Co ważne, są one zwolnione z podatków od zysków i darowizn. To kolejne ułatwienie, które ma skłonić Polaków do oszczędzania na przyszłe emerytury poprzez IKE i IKZE. Główną zachętą jest zwolnienie z 19-proc. podatku od zysków kapitałowych, tzw. podatku Belki, oraz możliwość pomniejszania co roku podatku dochodowego dzięki wpłatom dokonywanym na IKZE. Pieniądze zgromadzone na kontach są prywatną własnością, więc nie trzeba się obawiać, że zostaną przejęte przez państwo.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Telekomunikacja

Internet rzeczy rośnie w tempie 30 proc. rocznie. Za 3 lata w sieci będzie już 28 mld urządzeń

W kolejnych latach rynek internetu rzeczy będzie się rozwijał w 30-proc. tempie, a w 2021 r. do sieci będzie podłączonych już blisko 28 mld urządzeń, z czego ponad połowę będzie stanowić właśnie IoT. Ten segment dynamicznie rośnie też w Polsce, a liderem jest Orange, z 40-proc. udziałem w tym rynku. W sieci operatora działa już ponad milion kart SIM w technologii machine to machine (M2M), zapewniającej komunikację między urządzeniami. Korzystają z nich zarówno firmy, jak i samorządy budujące inteligentne miasta. Orange rozwija usługi IoT, współpracując ze start-upami, które promują niekonwencjonalne rozwiązania.

Handel

Polacy piją coraz więcej luksusowych alkoholi. Ich wydatki na whisky przekraczają już 2 mld zł rocznie

Rynek alkoholi luksusowych w Polsce jest jednym z szybciej rozwijających się segmentów dóbr luksusowych. Choć łączna konsumpcja alkoholu w Polsce utrzymuje się na zbliżonym poziomie, rosną wydatki. Dynamicznie zwiększa się zwłaszcza sprzedaż whisky – roczne wydatki konsumentów na ten alkohol przekraczają już 2 mld zł. Popularnością cieszą się nie tylko whisky od globalnych, dużych producentów, lecz także te pochodzące z niewielkich destylarni. Na rozwoju tego segmentu chce skorzystać Grupa Ambra, która uruchamia nową sieć sprzedaży alkoholi premium pod marką Distillers Limited, importera małych destylarni. W ciągu kilku miesięcy powstanie blisko trzydzieści punktów sprzedaży.

Zdrowie

W Polsce co 20 minut ktoś umiera na raka płuca. Szybka diagnostyka i leczenie mogłyby poprawić te statystyki

Rak płuca pozostaje największym zabójcą spośród wszystkich nowotworów złośliwych. Co roku z jego powodu umiera blisko 22 tys. Polaków. Problemem jest zbyt słaby dostęp do diagnostyki oraz przedłużający się do kilkunastu tygodni proces kwalifikacji do leczenia. Brakuje też kompleksowego leczenia, głównie ze względu na ograniczenia w dostępności do nowoczesnych leków z dziedziny immunoterapii na listach refundacyjnych.