Komunikaty PR

ABC – Czepczyński nowym Partnerem UNICEF Polska

2018-10-09  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Warszawa, 9 października 2018 r. – Spółka ABC-Czepczyński została nowym Partnerem UNICEF Polska. Umowa została uroczyście podpisana 24 września 2018 r. w siedzibie organizacji w Nowym Jorku, przez Marka Krupińskiego, Dyrektora Generalnego UNICEF Polska oraz Artura Czepczyńskiego, Prezesa Zarządu ABC-Czepczyński.

ABC-Czepczyński to polska, rodzinna firma, która od ponad 20 lat prowadzi działalność w zakresie spedycji i transportu międzynarodowego - obsługując ładunki całopojazdowe i drobnicowe w relacjach pomiędzy wszystkimi krajami UE. Spółka aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz od wielu lat prowadzi działania społeczne na rzecz dzieci i ich edukacji realizując m.in. projekt „ABC-Ekonomii”, którego zadaniem jest upowszechnienie edukacji finansowej wśród najmłodszych.

Dla mnie osobiście jest to najważniejsza umowa okołobiznesowa, jaką w swoim życiu do tej pory podpisałem. Gdyby rok temu ktoś powiedział mi, że będę podpisywał umowę z UNICEF w głównej siedzibie organizacji w Nowym Jorku, to wydawałoby mi się to mało realne, powiedział Artur Czepczyński, Prezes Zarządu ABC-Czepczyński. Uważam, że partnerstwo z UNICEF jest dla firmy ABC-Czepczyński i dla mnie osobiście początkiem nowej ery. To rozpoczęcie nowego rozdziału w realizacji zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które zyskają od tej pory wymiar globalny.

Nowy Partner UNICEF Polska będzie wspierać działania organizacji na rzecz dzieci, a w szczególności program Prezenty bez Pudła. Ten wyjątkowy program UNICEF polega na zakupie konkretnych produktów humanitarnych, które są następnie przekazywane do krajów, w których działa organizacja. Wśród przykładowych produktów znajdują się: szczepionki, zestawy higieniczne, żywność terapeutyczna stosowana w leczeniu niedożywienia, materiały edukacyjne czy sportowe. Każdy z tych produktów niesie realną pomoc dzieciom i ich rodzinom.

Serdecznie witamy spółkę ABC-Czepczyński w gronie Partnerów UNICEF Polska. Cieszymy się, że ta polska, rodzinna firma z tradycjami zdecydowała się wesprzeć działania UNICEF na świecie na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci, których zdrowie i życie są zagrożone każdego dnia, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. W planach rozwoju naszej organizacji współpraca z biznesem zajmuje szczególne miejsce. Dlatego liczymy na owocną współpracę z ABC-Czepczyński, dzięki której UNICEF będzie mógł realizować swoją misję i zmieniać świat na lepsze dla każdego dziecka.

Współpraca ABC-Czepczyński z UNICEF Polska potrwa dwa lata i będzie obejmować zaangażowanie firmy oraz jej pracowników w działania organizacji. W pierwszym roku współpracy firma zobowiązała się do wsparcia UNICEF Polska kwotą min. 250 000 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Nowy CEO Hive - e-hulajnóg na minuty Europejska ekspansja marki Hive Biuro prasowe
2019-02-14 | 12:00

Nowy CEO Hive - e-hulajnóg na minuty Europejska ekspansja marki Hive

Po udanym pilotażu w Lizbonie, Hive formuje własne struktury i planuje start w kolejnych krajach. Tristan Torres Velat obejmie funkcję CEO Hive. Doświadczenie managerskie Torres Valat
Transport Tańsza wymiana floty dzięki zakupom w grupie
2019-02-14 | 06:00

Tańsza wymiana floty dzięki zakupom w grupie

Na rynku transportowym zadebiutował system zakupów grupowych, umożliwiający kupno ciężarówek z rabatem dostępnym jak dotąd jedynie dla największych przewoźników. Nowe
Transport BRAK ZDJĘCIA
2019-02-13 | 13:00

Elektryczne mikrosamochody ZD D2S w ofercie Traficara.

Elektrycznych aut na początek będzie 10, ale ich liczba szybko zwiększy się do 40. Tym samym cała flota krakowskich traficarów zwiększy się niedługo do 440 samochodów.  D2S ładują się przez zwykłe gniazdko

Kalendarium

CES 2019

Konsument

Dziś startuje usługa Twój e-PIT. Urząd skarbowy wypełni deklaracje za podatników

15 lutego startuje usługa Twój e-PIT, w ramach której urząd skarbowy wypełni deklaracje PIT-37 i PIT-38 zamiast podatników. Może skorzystać z niej nawet 20 mln osób. W tym celu należy się zalogować w systemie i sprawdzić, czy dane w automatycznie wygenerowanym formularzu są poprawne. Jeśli nie, można je uaktualnić, uzupełniając deklarację m.in. o ulgi i odliczenia. Jeśli podatnik nie wprowadzi zmian, zeznanie roczne w zaproponowanej formie zostanie złożone do 30 kwietnia. W przyszłym roku podobna intuicyjna usługa zostanie uruchomiona również dla przedsiębiorców – zapowiada minister finansów Teresa Czerwińska.

Transport

Procedowane w UE zmiany mogą oznaczać koniec dominacji polskiej branży transportowej. Zagrożonych jest wiele miejsc pracy

Proponowane przez Unię Europejską nowe przepisy o zabezpieczeniu społecznym, w połączeniu z Pakietem mobilności czy zmianami w zakresie dostępu do zawodu i rynku mogą oznaczać katastrofę dla polskich firm przewozowych. Ich sytuację może pogorszyć także twardy brexit. W konsekwencji kilkadziesiąt tysięcy firm ograniczy swoją działalność lub upadnie, a to oznacza likwidację wielu miejsc pracy – ostrzega Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”.

Przemysł

W ciągu pięciu lat światowa sprzedaż robotów dla przemysłu wzrośnie dziesięciokrotnie. W Polsce ich wykorzystanie wciąż niewielkie

Popyt na roboty współpracujące, zaprojektowane do pracy z ludźmi, zwiększy się przynajmniej dziesięciokrotnie w ciągu nadchodzących pięciu lat. W Polsce ten wzrost będzie jeszcze większy, bo pod względem wykorzystania robotów w przemyśle na razie odstajemy od sąsiadów – prognozuje Enrico Krog Iversen, dyrektor generalny OnRobot. Dla polskich firm wykorzystanie robotów może być odpowiedzią na niedobory kadr i rosnące płace, a dodatkowo pozwoli zwiększyć wydajność i obniżyć koszty. Zakres możliwości robotów stale się poszerza, więc mogą być wykorzystywane w coraz większej liczbie gałęzi przemysłu.

Media i PR

Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR. W 2018 roku pojawiło się dla nich jedynie 1,1 tys. ogłoszeń

Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy ubiegłorocznych ogłoszeń wynika, że w agencjach PR zmienia się profil stanowisk, na które poszukiwano pracowników. Choć na najwięcej ofert pracy mogą liczyć konsultanci i asystenci, do których skierowane jest mniej więcej co trzecie ogłoszenie, coraz częściej poszukiwani są też specjaliści. Na pracę mogą liczyć osoby, które mają już kilkuletnie doświadczenie. Najwięcej ofert pracy w firmach dotyczyło branż IT i nowych technologii.