Komunikaty PR

ABC – Czepczyński nowym Partnerem UNICEF Polska

2018-10-09  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Warszawa, 9 października 2018 r. – Spółka ABC-Czepczyński została nowym Partnerem UNICEF Polska. Umowa została uroczyście podpisana 24 września 2018 r. w siedzibie organizacji w Nowym Jorku, przez Marka Krupińskiego, Dyrektora Generalnego UNICEF Polska oraz Artura Czepczyńskiego, Prezesa Zarządu ABC-Czepczyński.

ABC-Czepczyński to polska, rodzinna firma, która od ponad 20 lat prowadzi działalność w zakresie spedycji i transportu międzynarodowego - obsługując ładunki całopojazdowe i drobnicowe w relacjach pomiędzy wszystkimi krajami UE. Spółka aktywnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz od wielu lat prowadzi działania społeczne na rzecz dzieci i ich edukacji realizując m.in. projekt „ABC-Ekonomii”, którego zadaniem jest upowszechnienie edukacji finansowej wśród najmłodszych.

Dla mnie osobiście jest to najważniejsza umowa okołobiznesowa, jaką w swoim życiu do tej pory podpisałem. Gdyby rok temu ktoś powiedział mi, że będę podpisywał umowę z UNICEF w głównej siedzibie organizacji w Nowym Jorku, to wydawałoby mi się to mało realne, powiedział Artur Czepczyński, Prezes Zarządu ABC-Czepczyński. Uważam, że partnerstwo z UNICEF jest dla firmy ABC-Czepczyński i dla mnie osobiście początkiem nowej ery. To rozpoczęcie nowego rozdziału w realizacji zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które zyskają od tej pory wymiar globalny.

Nowy Partner UNICEF Polska będzie wspierać działania organizacji na rzecz dzieci, a w szczególności program Prezenty bez Pudła. Ten wyjątkowy program UNICEF polega na zakupie konkretnych produktów humanitarnych, które są następnie przekazywane do krajów, w których działa organizacja. Wśród przykładowych produktów znajdują się: szczepionki, zestawy higieniczne, żywność terapeutyczna stosowana w leczeniu niedożywienia, materiały edukacyjne czy sportowe. Każdy z tych produktów niesie realną pomoc dzieciom i ich rodzinom.

Serdecznie witamy spółkę ABC-Czepczyński w gronie Partnerów UNICEF Polska. Cieszymy się, że ta polska, rodzinna firma z tradycjami zdecydowała się wesprzeć działania UNICEF na świecie na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci, których zdrowie i życie są zagrożone każdego dnia, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. W planach rozwoju naszej organizacji współpraca z biznesem zajmuje szczególne miejsce. Dlatego liczymy na owocną współpracę z ABC-Czepczyński, dzięki której UNICEF będzie mógł realizować swoją misję i zmieniać świat na lepsze dla każdego dziecka.

Współpraca ABC-Czepczyński z UNICEF Polska potrwa dwa lata i będzie obejmować zaangażowanie firmy oraz jej pracowników w działania organizacji. W pierwszym roku współpracy firma zobowiązała się do wsparcia UNICEF Polska kwotą min. 250 000 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Shipa Freight, nowa platforma spedycyjna Agility, już zdobywa nagrody! Biuro prasowe
2018-12-12 | 15:00

Shipa Freight, nowa platforma spedycyjna Agility, już zdobywa nagrody!

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w tym roku uruchomił platformę Shipa Freight, pierwszą w pełni zintegrowaną usługę spedycyjną online, dedykowaną
Transport BRAK ZDJĘCIA
2018-12-12 | 01:00

Track Tec podbija filipiński rynek

Grupa Track Tec z sukcesami kontynuuje swoją zagraniczną ekspansję. Azjatycka spółka zarządzająca siecią kolejową w stolicy Filipin złożyła zamówienie na produkcję oraz dostawę rozjazdów do jednych z najstarszych
Transport Modułowe biuro TNT przy nowej sortowni w Gdańsku
2018-12-11 | 14:30

Modułowe biuro TNT przy nowej sortowni w Gdańsku

Firma kurierska TNT, prowadząca działalność na całym świecie, realizująca dostawy krajowe, regionalne i międzykontynentalne, uruchomiła nowe centrum sortowania przesyłek.

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Nieruchomości

Polacy nie zapłacą więcej za prąd. Rekompensaty popłyną z nowego funduszu

Zapowiadane na przyszły rok podwyżki cen prądu nie będą odczuwalne dla gospodarstw domowych – wynika z projektu ustawy powstającej w Ministerstwie Energii. Działania osłonowe obejmą też mikro-, małych i średnich przedsiębiorców. Wzrost cen zostanie pokryty ze specjalnego Funduszu Efektywności Energetycznej i Rekompensat (FEER). Do jego wprowadzenia przygotowują się spółki energetyczne. – FEER pokazuje, że zarówno minister energii, jak i spółki energetyczne chcą być po prostu fair względem klientów – mówi Filip Grzegorczyk, prezes Tauron Polska Energia.

Gospodarka

Przedsiębiorstwa mają do odegrania coraz ważniejszą rolę w ochronie klimatu. Biznes istotnym uczestnikiem COP24

Szczyt klimatyczny COP24 w Katowicach potrwa do końca tygodnia. Obok polityków i ekspertów uczestniczą w nim przedstawiciele nauki i biznesu, którzy mają do odegrania istotną rolę w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym. Pokazuje to przykład 3M – na przestrzeni ostatnich 15 lat przedsiębiorstwo zredukowało emisję gazów cieplarnianych o 68 proc., a prawie 1/5 wolumenu energii konsumowanej przez firmę pochodzi dziś ze źródeł odnawialnych. Nowoczesny biznes musi obecnie uwzględniać ochronę środowiska i cele zrównoważonego rozwoju, a firmy tworzyć innowacje, które będą je wspierać.

Patronat Newserii

IT i technologie

W 2022 roku w domach może być nawet 500 urządzeń podłączonych do internetu. Inteligentne urządzenia monitorują dom czy dbają o jakość powietrza

Do 2021 roku do sieci będzie podłączonych już blisko 28 mld urządzeń. Z tego ponad połowę będą stanowić urządzenia internetu rzeczy, które będą się ze sobą komunikować bez udziału człowieka. Najwięcej tego maszyn znajduje obecnie zastosowanie w obszarach smart dom, wearables oraz RTV i AGD. Do 2022 roku w typowym gospodarstwie domowym może być już nawet 500 urządzeń podłączonych do sieci. Już teraz na rynku dostępne są smart telewizory, sprzęt audio czy lodówki, ale inteligentne mogą być też rolety czy okna, które reagują na jakość powietrza i aktualną pogodę.

Handel

Tegoroczne święta będą znacznie bogatsze. Polacy wydadzą na ich organizację prawie 24 mld zł

Średnie wydatki polskiej rodziny na tegoroczne obchody Bożego Narodzenia wzrosną wobec ubiegłorocznych o niemal 140 zł. Jeszcze wyższe będą w przypadku tych gospodarstw domowych, które zasilane są świadczeniem Rodzina 500 plus. O ile żywność Polacy zakupią głównie w dyskontach oraz hiper- i supermarketach, to po prezenty udadzą się raczej do sklepów internetowych. Zarówno przy zakupach, jak i porównywaniu ofert konsumenci coraz częściej korzystają ze smartfonów i aplikacji mobilnych.