Komunikaty PR

Alior Bank oferuje Magiczną pożyczkę

2018-12-13  |  12:00

Święta mogą stać się jeszcze bardziej magiczne, dzięki dodatkowej gotówce. W ofercie Alior Banku znalazła się Magiczna pożyczka, dostępna bez prowizji i zaświadczeń.

Magiczna pożyczka to oferta dla osób, potrzebujących szybkiego zastrzyku gotówki, która może przydać się np. na świąteczne zakupy czy ferie zimowe. Klienci mogą skorzystać z finansowania w kwocie do 4600 zł
i przeznaczyć je na dowolny cel.

Co ważne, klienci decydujący się na Magiczną pożyczkę nie tylko nie zapłacą prowizji, ale będą mogli również cieszyć się gwarancją stałego oprocentowania w wysokości 7% (RRSO 7,23%), które nie zmieni się przez cały okres kredytowania. Nie trzeba spieszyć się z szybkim oddaniem pożyczonych pieniędzy – spłatę zobowiązania można rozłożyć nawet na dwa lata.

Oferta jest dostępna wyłącznie online. Klient, aby zawnioskować o produkt musi wypełnić specjalny formularz, dostępny po kliknięciu w reklamę pożyczki lub bezpośrednio na stronie internetowej Alior Banku. Ponadto, nie musi przedstawiać żadnych zaświadczeń, dzięki czemu proces jest szybki i komfortowy. Klient od początku do końca sam wypełnia wniosek.

Dodatkowe informacje na temat pożyczki dostępne są na stronie internetowej Alior Banku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Współpraca na rzecz finansowania małych i średnich firm Biuro prasowe
2019-01-17 | 16:08

Współpraca na rzecz finansowania małych i średnich firm

Alior Bank SA i Agencja Rozwoju Przemysłu SA podpisały porozumienie o współpracy mające na celu rozszerzenie dostępu przedsiębiorstw do finansowania. Współpraca ma dotyczyć
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-01-16 | 16:15

Niższe oprocentowanie to wyższa kwota pożyczki – nietypowa oferta Alior Banku

Alior Bank wprowadza nowy produkt o niestandardowym mechanizmie działania – Pożyczkę Nietypową. W ramach promocji, klienci decydujący się na wyższą kwotę finansowania mogą liczyć na niższe oprocentowanie, które w
Bankowość „Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku
2019-01-14 | 14:00

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku

W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na

CES 2019

Polityka

Rekordowo długie zawieszenia działania amerykańskiej administracji rządu nie przełoży się na dolara. Obciąży za to PKB

Tzw. shutdowny nie są w amerykańskiej polityce i gospodarce niczym nowym. Obecny jest jednak o tyle wyjątkowy, że trwa rekordowo długo, gdyż piątek będzie 28. dniem funkcjonowania administracji na zwolnionych obrotach. Zdaniem głównego ekonomisty Banku Pekao SA Marcina Mrowca obecna sytuacja zostanie wkrótce zakończona, by gospodarka nie poniosła zbyt dużych strat. Ameryka i świat i tak wchodzą w okres wolniejszego wzrostu.

Media i PR

Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości. Główny kierunek to rozwój wideo

Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl. Jak podkreśla, social media – zwłaszcza Facebook – w ostatnim roku mocno inwestowały w rozwój wideo i testowały nowe rozwiązania. Za to marki, które zamierzają podjąć współpracę z influencerami, powinny w tym roku uważać na oszustów, sztucznie kreujących popularność.

Farmacja

Chorzy na szpiczaka mnogiego potrzebują nowych opcji terapeutycznych. Wciąż czekają na odpowiedź Ministerstwa Zdrowia

Onkolodzy i pacjenci apelują do resortu zdrowia o rozszerzenie możliwości terapeutycznych w leczeniu szpiczaka plazmocytowego. Wystosowana w listopadzie petycja w sprawie refundacji kolejnego leku pozostaje na razie bez odpowiedzi ministerstwa. Szpiczak może się stać chorobą przewlekłą, ale do tego potrzebne są nowe terapie – podkreślają przedstawiciele Fundacji Carita – Żyć ze szpiczakiem.

Problemy społeczne

Choroby serca wciąż najgroźniejszym zabójcą Polaków. Kardiolodzy dysponują coraz skuteczniejszą bronią

Rok 2018 był bardzo udany dla polskiej kardiologii. Rozpoczęliśmy na poziomie systemowym skoordynowane działania, których celem jest poprawa jakości leczenia pacjentów kardiologicznych i zmniejszenie śmiertelności spowodowanej chorobami układu sercowo-naczyniowego – mówi prof. Piotr Ponikowski, prezes Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Wśród wyzwań współczesnej kardiologii nadal priorytetem pozostaje profilaktyka i wdrażanie innowacyjnych procedur i technologii.