Komunikaty PR

Alior Bank po raz kolejny z tytułem „Instytucji Roku”

2019-03-04  |  16:00

Alior Bank otrzymał aż cztery statuetki w branżowym rankingu i zyskał miano „Instytucji Roku 2018”. Wyróżniony został jako najlepszy bank w finansowaniu firm, doceniono go również za najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego, najlepszą jakość obsługi w placówce i najlepszą infolinię.

 

Ten ranking to wyjątkowo miarodajna ocena jakości obsługi. Eksperci, którzy go tworzą, odwiedzają oddziały banków i wchodzą w rolę klientów, by na własnej skórze przekonać się, gdzie dostaną pomoc, a gdzie zostaną „odesłani z kwitkiem”.

 

By zobaczyć, jak wygląda obsługa w oddziale klienta zainteresowanego założeniem konta osobistego, eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie 640 placówek różnych banków oraz 70 ubezpieczeniowych. Oceniali sześć etapów kontaktu klienta z bankiem: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz jej zakończenie.

 

Kanały zdalne banku eksperci także sprawdzili osobiście w 18 różnych bankach i 17 firmach ubezpieczeniowych. Zwracali uwagę przede wszystkim na dostępne formy kontaktu. Prawie 900 razy skontaktowali się telefonicznie, przesłali 890 zapytań e-mailowo lub przez formularz kontaktowy, by sprawdzić, jak doradcy tłumaczą kwestie związane z bezpieczeństwem depozytów, jak wygląda zdalne założenie konta czy wzięcie kredytu gotówkowego.

 

Dla Alior Banku ta kontrola zakończyła się wyjątkowym sukcesem – zajął pierwsze miejsce spośród ocenianych banków i zyskał miano „Instytucji Roku 2018” w czterech wspomnianych kategoriach. To kolejne wyróżnienie przyznane Alior Bankowi w tym rankingu – w zeszłym roku bowiem również stanął na podium.

 

„Instytucja Roku” to bardzo cenne dla nas wyróżnienie, ponieważ pokazuje, że wysoka jakość obsługi stale wyróżnia Alior Bank wśród konkurencji. W procesie projektowania produktów i usług zawsze bierzemy pod uwagę głos klienta. Regularnie prowadzimy badania, które mierzą satysfakcję już dostępnej oferty i obsługi. Stawiamy na wygodę i elastyczność, oferujemy także nieszablonowe podejście, zgodnie z ideą szycia na miarę potrzeb klienta. Chcemy, aby codzienne bankowanie z nami było proste i wygodne – mówi Agnieszka Szczebiot, dyrektor departamentu relacji z klientem w Alior Banku.

 

„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany przez branżowy portal MojeBankowanie.pl. Wyróżnia tylko te firmy, które są nastawione na klienta i zapewniają mu jak najbardziej przyjazne rozwiązania. W 2018 roku ranking w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych” objął cztery fale badania, które w marcu nowego roku pozwoliły wyłonić zwycięzców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie Biuro prasowe
2020-04-02 | 15:30

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie

Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący
Bankowość Banki analizują coraz większe zbiory danych
2020-03-31 | 13:30

Banki analizują coraz większe zbiory danych

Felieton przygotował Bartosz Tomczyk - Przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie Provema. Banki wiedzą o nas coraz więcej. Z jednej strony nam się to nie podoba, ale
Bankowość Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii
2020-03-25 | 11:25

Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w związku wyjątkową sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa, Bank Pocztowy wprowadza możliwość zawieszenia rat kapitałowych przy

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Zmniejszony ruch na drogach spowodował spadek liczby wypadków. Serwisy samochodowe mimo to pracują pełną parą

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do zmniejszenia ruchu drogowego i spadku liczby ofiar śmiertelnych. W lutym i marcu – po raz pierwszy od dwóch lat – na polskich drogach zginęło mniej osób. W obecnej sytuacji przemieszczanie się własnym samochodem jest bezpieczniejsze niż korzystanie z transportu publicznego, ale eksperci apelują o bezpieczną jazdę, ponieważ służba zdrowia koncentruje się na zakażonych SARS-CoV-2. Polacy dbają o bezpieczeństwo swoich aut, gdyż ruch w serwisach wciąż jest duży. W przeciwieństwie do salonów motoryzacyjnych, w których większość usług związanych ze sprzedażą samochodów i obsługą klienta działa online.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Koronawirus całkowicie zatrzymał świat sportu. Część klubów i federacji może czekać bankructwo, a niektórzy sportowcy będą rezygnować z kariery

Pandemia koronawirusa sprawiła, że świat sportu stanął. Już wiadomo, że na 2021 rok zostały przełożone igrzyska olimpijskie w Tokio i Euro 2020. Wstrzymane są rozgrywki, wyścigi i turnieje we wszystkich dyscyplinach. Oszacowanie strat jest praktycznie niemożliwe, bo nie wiadomo, jak długo potrwa pandemia. Dla części klubów zawieszenie rozgrywek na dłuższy czas może oznaczać  praktycznie likwidację, także sponsorzy będą renegocjować kontrakty. – Dopóki nie zobaczymy, jak rynek sportu przetrwa pierwszą falę tsunami ekonomicznego, nie jesteśmy w stanie określić, co będzie dalej – ocenia Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

[DEPESZA] Pracownicy z Ukrainy w obawie przed utratą środków do życia wracają do kraju. Brakuje oficjalnych komunikatów polskich władz skierowanych do tej grupy

Zgodnie z nową ustawą cudzoziemcy mogą pozostać w Polsce nawet po wygaśnięciu wiz lub zezwoleń na pobyt. Mimo to wielu Ukraińców, stanowiących największą grupę mieszkających w Polsce obcokrajowców, wyjechało lub nosi się z zamiarem wyjazdu po otwarciu granicy polsko-ukraińskiej. Polskie władze, choć przez lata zasłaniały się przed relokacją uchodźców milionem przyjętych pracowników zza wschodniej granicy, zapomniały zadbać o skierowanie do nich rzetelnej informacji o koronawirusie.