Komunikaty PR

First Data Polska outsourcerem kart płatniczych dla Banku Pocztowego

2018-04-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Maciejewski
Business Edge

Bohomolca 15
01-613 Warszawa
a.maciejewski|businessedge.pl| |a.maciejewski|businessedge.pl
881 334 352
www.businessedge.pl

Firmy skutecznie przeprowadziły już proces migracji danych z systemów kartowych banku do systemów First Data, co rozpoczyna nowy etap współpracy.

Umowa outsourcingowa z Bankiem Pocztowym obejmuje migrację kart debetowych i kredytowych do systemów First Data Polska - zarządzanie, obsługę wydawnictwa,  autoryzację i rozliczenia transakcji oraz wdrażanie innowacyjnych produktów i usług kartowych, w tym płatności mobilnych.

- Wybraliśmy First Data Polska ze względu na doświadczenie w budowaniu polskiego rynku płatności bezgotówkowych, dostarczane innowacje i profesjonalizm usług outsourcingowych. Chcemy, by wszystkie realizowane przez Bank działania, także te z udziałem nowych partnerów, wspierały nadrzędny cel, jakim jest skuteczna realizacja strategii Banku na lata 2017-2021 - mówi Robert Kuraszkiewicz, wiceprezes zarządu Banku Pocztowego.

Strategia Banku Pocztowego zakłada osiągnięcie pozycji lidera bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, w szczególności w mniejszych miejscowościach. Bank Pocztowy ma stać się bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej. 

- Z Bankiem Pocztowym łączy nas zaangażowanie w działania na rzecz sektora publicznego  w obszarze rozwoju obrotu bezgotówkowego- podkreśla Jolanta Rycerz, członek zarządu i dyrektor pionu współpracy z instytucjami finansowymi w First Data Polska. - Jestem przekonana, że współpraca tak dobrze rozpoznawalnych polskich marek jak Bank Pocztowy i First Data® Polcard® zaowocuje atrakcyjnymi produktami i usługami płatniczymi dla administracji, biznesu i klientów detalicznych.

Marcowa migracja

Przenoszenie danych zostało szczegółowo i skrupulatnie zaplanowane i przetestowane przez ekspertów Banku Pocztowego i First Data Polska. Migracja danych ok. 300 tys. kart debetowych i 10 tys. kart kredytowych została przeprowadzona w ostatni weekend marca 2018.

Proces migracji przebiegał dla klientów banku w sposób niezauważalny – klienci mogli korzystać ze swoich kart bez żadnych zakłóceń i żadnej przerwy. Również karty i PIN-y pozostały takie same i nie wymagają wymiany.

Współpraca w wielu obszarach

Wcześniej, Bank Pocztowy i First Data Polska informowały o poszerzeniu zakresu współpracy poprzez włączenie do oferty produktowej banku terminali płatniczych, które oferuje w ramach Programu Polska Bezgotówkowa oraz w sprzedaży komercyjnej. Jest to inicjatywa wspierająca rozwój mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych, wpisująca się w aktualną strategię banku.

***

O Banku Pocztowym

Bank Pocztowy jest bezpiecznym, polskim bankiem, który pozwala realizować marzenia wielu pokoleń. 

Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską jesteśmy naprawdę blisko, zapewniając dostęp do produktów finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej ponad 4,6 tys. punktów. Oferta rachunków osobistych, kredytów gotówkowych, hipotecznych, depozytów i ubezpieczeń dostosowana jest do zmieniających się potrzeb naszych Klientów.

W ten sposób przyczyniamy się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych w Polsce.

Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz.

Więcej informacji: https://www.pocztowy.pl

O First Data Polska

First Data Polska, właściciel marki Polcard, jest jednym z największych dostawców technologii płatniczych, obecnym na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma dostarcza innowacyjne i bezpieczne rozwiązania do kompleksowej obsługi płatności w świecie omnichannel. Bogata oferta produktowa obejmuje terminale płatnicze, rozwiązania samoobsługowe wykorzystywane w biletomatach czy paliwomatach, płatności online oraz rozwiązania przeznaczone dla branży m-commerce.

Z usług First Data Polska korzystają też banki i instytucje finansowe zarówno w zakresie outsourcingu kart płatniczych i obsługi bankomatów, jak i doradztwa i wdrażania płatności mobilnych takich jak HCE czy Google Pay.

First Data Polska stanowi część amerykańskiej korporacji First Data, światowego lidera elektronicznych płatności obecnego w ponad 100 krajach, przetwarzającego ponad 3000 transakcji na sekundę o wartości 2,4 biliona USD rocznie.

Więcej informacji: firstdata.pl I polcard.pl

 

Kontakt dla mediów:

Bank Pocztowy SA

Bartosz Trzciński

rzecznik prasowy

tel. 022 328 74 71

b.trzcinski@pocztowy.pl

First Data Polska SA

Olga Małecka

marketing manager

+48 22 515 31 00

Olga.Malecka@FirstData.com

 

Andrzej Maciejewski

Business Edge (agencja PR)

+48 881 334 352

a.maciejewski@businessedge.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Kredyt gotówkowy w Bankowości Internetowej i Mobilnej Getin Banku Biuro prasowe
2020-11-25 | 11:00

Kredyt gotówkowy w Bankowości Internetowej i Mobilnej Getin Banku

Klienci Getin Banku będą mogli kupić kredyt gotówkowy za pośrednictwem zarówno Bankowości Internetowej, jak i aplikacji mobilnej Getin Mobile w pełnym procesie online, bez
Bankowość Banki grają w zielone, także w kryzysie
2020-11-23 | 11:00

Banki grają w zielone, także w kryzysie

- Od trendu zrównoważonych inwestycji nie ma już odwrotu – uważają eksperci. Zmiana pod postacią m.in. skutecznego forsowania raportowania ESG dzieje się także w Polsce.
Bankowość Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku
2020-11-23 | 10:50

Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku

Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.