Komunikaty PR

Konta oszczędnościowe Getin Banku ponownie zwyciężają w branżowych rankingach

2019-02-11  |  01:00
Biuro prasowe

Promocyjne oferty konta oszczędnościowego Getin Banku zwyciężyły w lutowych rankingach opracowanych przez portale Money.pl oraz Bankier.pl. Redakcja Money.pl wyróżniła promocyjne oferty „Bonus za aktywność” oraz „Na nowe środki” z atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku - propozycje Getin Banku zajęły ex aequo pierwsze miejsce. Ponadto, oferta „Bonus za aktywność” zwyciężyła w rankingu najlepszych kont oszczędnościowych z dodatkowymi warunkami przygotowanym przez redakcję Bankier.pl.

Autorzy rankingów przeanalizowali oferty kont oszczędnościowych dostępnych na rynku i wybrali najbardziej atrakcyjne propozycje banków. Portal Money.pl sprawdził, które rachunki oszczędnościowe są godne uwagi 
i ile można na nich zarobić. To właśnie zysk miał główny wpływ na pozycję danego rachunku w rankingu. Redakcja Bankier.pl przygotowała zestawienie w oparciu o analizę najwyżej oprocentowanych ofert. 

Zarówno konto oszczędnościowe „Bonus za aktywność”, jak i oferta „Na nowe środki” wyróżniają się atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku. W przypadku konta „Bonus za aktywność”, promocyjna stawka dotyczy kwoty do 10 tys. zł i obowiązuje przez 12 miesięcy od dnia przystąpienia do oferty. Konto oszczędnościowe w ofercie „Bonus za aktywność” można założyć do 28 lutego 2019 r. Z oferty skorzystać mogą osoby, które założą konto osobiste i co miesiąc otrzymywać będą wpływ środków w wysokości min. 1000 zł z tytułu wynagrodzenia oraz wyrażą zgody marketingowe. 

Kolejna z nagrodzonych propozycji Getin Banku – konto oszczędnościowe „Na nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% skierowane jest do Klientów, którzy chcą zdeponować większą kwotę, nawet do 400 tys. zł. Oferta skierowana jest do osób, które już posiadają lub założą konto oszczędnościowe wraz z kontem osobistym i wpłacą nowe środki na zasadach ujętych w regulaminie oraz wyrażą zgody marketingowe. Promocyjna oferta została przedłużona – można z niej skorzystać do 3 marca 2019 r., a czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania wydłużono aż do 5 miesięcy.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Kim jest klient przyszłości? - odpowiedź w najnowszym raporcie First Data Biuro prasowe
2019-03-19 | 11:00

Kim jest klient przyszłości? - odpowiedź w najnowszym raporcie First Data

Warszawa, 19 marca 2019 -  First Data Polska prezentuje najnowszy raport z Laboratorium Przyszłości  “Kim jest klient przyszłości? 2030: marzenia klientów, klienci
Bankowość Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™
2019-03-18 | 15:41

Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™

Ilość danych, które wytwarza człowiek nieustannie rośnie. Sposobów na ich przechowywanie jest wiele. Do wyboru mamy nośniki optyczne, pamięci Flash, dyski twarde i wiele innych
Bankowość Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska
2019-03-07 | 16:00

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska Z początkiem marca 2019 r. Monika Masztakowska objęła stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Prawo

Wypełnienie PIT zajmuje Polakom średnio 42 minuty. Od tego roku fiskus uprościł rozliczenia i zwrot podatku ma być szybszy

Choć większość podatników deklaruje, że nie mają z tym większych trudności, to połowa zleca przygotowanie rozliczenia innej osobie. Od tego roku do rozliczenia z fiskusem wystarczy chwila. Dzięki usłudze „Twój e-PIT” nie trzeba już samodzielnie wypełniać deklaracji, iść z nią do urzędu skarbowego czy wysyłać pocztą, bo wypełniony formularz przygotowuje administracja skarbowa. PIT można sprawdzić na portalu podatnika do końca kwietnia. 

Zdrowie

Z kina do medycyny. Nowoczesne techniki wizualizacji rewolucjonizują chirurgię i diagnostykę

Nowoczesne wizualizacje umożliwiają tworzenie niezwykle precyzyjnego obrazu wnętrza ludzkiego ciała. Ułatwia to stawianie diagnozy oraz zwiększa precyzję wykonywania zabiegów chirurgicznych. Stanowi też istotną pomoc w nauce anatomii dla studentów medycyny. Technologia ta wykorzystuje metody stosowane przez twórców animacji filmowych.

Prawo

Obywatele UE coraz częściej zmieniają kraj zamieszkania z powodu pracy. Nowy europejski urząd będzie chronić prawa takich pracowników

W ostatnim dziesięcioleciu liczba obywateli Unii Europejskiej mieszkających lub pracujących w innym państwie członkowskim wzrosła prawie dwukrotnie – do 17 mln w 2017 roku. Odpowiedzią na rosnącą mobilność Europejczyków ma być Europejski Urząd ds. Pracy – nowa agencja unijna, która będzie stać na straży przestrzegania przepisów regulujących mobilność pracowników i chronić ich przed nadużyciami. Nowy eurourząd będzie również źródłem informacji dla obywateli i przedsiębiorców oraz pomoże w rozstrzyganiu sporów transgranicznych, np. w przypadku restrukturyzacji firm, które działają w kilku państwach członkowskich UE.

Problemy społeczne

Ponad połowa osób z autyzmem boi się wychodzić z domu. Problemem jest brak akceptacji i nieprzystosowanie przestrzeni publicznych

Mimo że w ostatnich latach wzrosła świadomość na temat autyzmu, to osoby ze spektrum autyzmu i ich rodziny oceniają, że w społeczeństwie nadal brakuje zrozumienia. 69 proc. z nich spotkało się z dyskryminacją w miejscach publicznych. 77 proc. odczuwa stres związany z opuszczeniem domu, a dla 52 proc. jest on na tyle duży, że w ogóle unikają wychodzenia. Co dziesiąty rodzic dziecka z ASD spotkał się z bezpośrednią, słowną agresją albo groźbami – wynika z badań Fundacji JiM. Aby zwiększyć społeczną świadomość dotyczącą autyzmu, fundacja zapoczątkowała kampanię Polska na niebiesko pod hasłem „Autyzm. Wystarczy zrozumieć”.