Komunikaty PR

Konta oszczędnościowe Getin Banku ponownie zwyciężają w branżowych rankingach

2019-02-11  |  01:00
Biuro prasowe

Promocyjne oferty konta oszczędnościowego Getin Banku zwyciężyły w lutowych rankingach opracowanych przez portale Money.pl oraz Bankier.pl. Redakcja Money.pl wyróżniła promocyjne oferty „Bonus za aktywność” oraz „Na nowe środki” z atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku - propozycje Getin Banku zajęły ex aequo pierwsze miejsce. Ponadto, oferta „Bonus za aktywność” zwyciężyła w rankingu najlepszych kont oszczędnościowych z dodatkowymi warunkami przygotowanym przez redakcję Bankier.pl.

Autorzy rankingów przeanalizowali oferty kont oszczędnościowych dostępnych na rynku i wybrali najbardziej atrakcyjne propozycje banków. Portal Money.pl sprawdził, które rachunki oszczędnościowe są godne uwagi 
i ile można na nich zarobić. To właśnie zysk miał główny wpływ na pozycję danego rachunku w rankingu. Redakcja Bankier.pl przygotowała zestawienie w oparciu o analizę najwyżej oprocentowanych ofert. 

Zarówno konto oszczędnościowe „Bonus za aktywność”, jak i oferta „Na nowe środki” wyróżniają się atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku. W przypadku konta „Bonus za aktywność”, promocyjna stawka dotyczy kwoty do 10 tys. zł i obowiązuje przez 12 miesięcy od dnia przystąpienia do oferty. Konto oszczędnościowe w ofercie „Bonus za aktywność” można założyć do 28 lutego 2019 r. Z oferty skorzystać mogą osoby, które założą konto osobiste i co miesiąc otrzymywać będą wpływ środków w wysokości min. 1000 zł z tytułu wynagrodzenia oraz wyrażą zgody marketingowe. 

Kolejna z nagrodzonych propozycji Getin Banku – konto oszczędnościowe „Na nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% skierowane jest do Klientów, którzy chcą zdeponować większą kwotę, nawet do 400 tys. zł. Oferta skierowana jest do osób, które już posiadają lub założą konto oszczędnościowe wraz z kontem osobistym i wpłacą nowe środki na zasadach ujętych w regulaminie oraz wyrażą zgody marketingowe. Promocyjna oferta została przedłużona – można z niej skorzystać do 3 marca 2019 r., a czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania wydłużono aż do 5 miesięcy.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Banki analizują coraz większe zbiory danych Biuro prasowe
2020-03-31 | 13:30

Banki analizują coraz większe zbiory danych

Felieton przygotował Bartosz Tomczyk - Przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie Provema. Banki wiedzą o nas coraz więcej. Z jednej strony nam się to nie podoba, ale
Bankowość Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii
2020-03-25 | 11:25

Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w związku wyjątkową sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa, Bank Pocztowy wprowadza możliwość zawieszenia rat kapitałowych przy
Bankowość Banki muszą się zmienić, aby przeżyć
2020-03-11 | 10:15

Banki muszą się zmienić, aby przeżyć

Sektor finansowy ma coraz większe problemy z oferowaniem atrakcyjnych produktów swoim klientom. Z jednej strony coraz niższe stopy procentowe powodują, że oszczędzanie w bankach

Więcej ważnych informacji

Transport

Premier Mateusz Morawiecki: Zakładamy scenariusz, że polska gospodarka będzie zamknięta przez dłuższy czas. Dopóki nie ma szczepionki, wszystko zależy od przestrzegania nałożonych ograniczeń

We wtorek rząd ogłosił dodatkowe obostrzenia w celu ochrony przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Im dłużej potrwa pandemia, tym poważniej jej skutkami będą dotknięte gospodarki Polski i jej partnerów z Unii Europejskiej. Pierwsze skutki już widać: prognozy 10-proc. spadku PKB, wnioski o wakacje kredytowe i zmianę harmonogramu spłat, obniżki wynagrodzeń i zwolnienia. W obliczu braku szczepionki i lekarstwa jedynym sposobem na ograniczenie choroby i wywołanej przez nią recesji jest higiena i izolacja.

 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Koronawirus ogranicza emisje CO2. Kryzys po pandemii może jednak zepchnąć ochronę klimatu na drugi plan

Okazuje się, że pandemia koronawirusa ma pozytywny wpływ na stan środowiska – wskazują ekolodzy. Zamykanie fabryk, ograniczenia w transporcie czy spowolnienie aktywności gospodarczej już przyczyniły się do poprawy jakości powietrza, widocznej nawet na zdjęciach satelitarnych NASA i ESA. Jak podkreśla ekspert SGGW, prof. Zbigniew Karaczun, ta poprawa jest jednak krótkotrwała i nie oznacza systemowej zmiany na lepsze. Z kolei recesja, która nastąpi po okresie pandemii, może skłonić rządy wielu państw do wspierania gospodarki kosztem polityki środowiskowej i cięcia wydatków na inwestycje proekologiczne.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

[DEPESZA] Koronawirus stał się pożywką dla oszustów i internetowych trolli. Rusza kampania NASK piętnująca fake newsy

Internet zalewa w ostatnich tygodniach lawina fake newsów, tzw. łańcuszków i niesprawdzonych informacji dotyczących koronawirusa. SARS-CoV-2 stał się pożywką zarówno dla internetowych trolli, jak i cyberprzestępców, którzy próbują wykorzystać sytuację, aby wyłudzić pieniądze, hasła do logowania w banku czy social mediach. W związku z tym NASK startuje właśnie ze specjalną kampanią, która ma skłonić internautów do aktywnego oznaczania oraz zgłaszania fake newsów i cyberoszustw. Fałszywą informację można skomentować, dodając hasztag #OznaczDezinfo, natomiast próbę wyłudzenia, fałszywe strony internetowe czy bramki do płatności należy zgłosić do CERT Polska.