Komunikaty PR

Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku najlepsza według branżowych rankingów

2018-09-06  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.11 MB )

Promocyjna oferta Konta Oszczędnościowego „Bonus za aktywność” zajęła I miejsce we wrześniowych rankingach najlepszych kont oszczędnościowych, sporządzonych przez ekspertów portalu Bankier.pl oraz porównywarki finansowej Comperia.pl. Obecnie trwa druga edycja oferty. Konto Oszczędnościowe „Bonus za aktywność” z atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku można założyć do końca listopada br.

Autorzy rankingów przeanalizowali co mają do zaoferowania poszczególne banki dla Klientów poszukujących najwyżej oprocentowanych rachunków oszczędnościowych dla kwoty 10 tys. zł. Propozycja Getin Banku okazała się bezkonkurencyjna w zestawieniu najlepszych kont oszczędnościowych Comperia.pl, a także w rankingu Bankier.pl w kategorii kont z dodatkowymi warunkami. Bank oferuje oprocentowanie na poziomie 3,5% w skali roku, z gwarancją niezmienności przez 12 miesięcy dla salda do 10 tys. zł.

W drugiej edycji Bank obniżył wymagania, które należy spełnić, aby skorzystać z promocji. Teraz Oferta Specjalna „Bonus za aktywność” dostępna jest dla Klientów, którzy otworzą Konto Osobiste Proste Zasady, zapewnią wpływ wynagrodzenia w kwocie min. 1000 zł miesięcznie oraz wyrażą zgody marketingowe. Konto Oszczędnościowe dedykowane jest osobom, które nie posiadały rachunku osobistego w Getin Banku w okresie od 11 maja 2017 r. do 31 sierpnia 2018 r.

Klienci, którzy chcą zdeponować na koncie oszczędnościowym większą kwotę mogą skorzystać jednocześnie z oferty „Na nowe środki”, w ramach której nadwyżka powyżej 10 tys. zł może zostać objęta oprocentowaniem do 3% w skali roku przez 3 miesiące dla nowych środków do 200 tys. zł. Pieniądze na koncie oszczędnościowym, które nie są objęte ofertą specjalną "Bonus za aktywność" i "Na nowe środki", oprocentowane są według stawek z Tabeli dostępnej na stronie internetowej Getin Banku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Getin Bank z wysoką jakością obsługi Klienta w kanałach zdalnych Biuro prasowe
2020-12-02 | 12:15

Getin Bank z wysoką jakością obsługi Klienta w kanałach zdalnych

Portal mojebankowanie.pl ponownie wyróżnił Getin Bank za najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugiej fali badania sprawdzano, jak wygląda obsługa w kanałach
Bankowość Bankowość mobilna Getin Noble Banku już dostępna w Huawei AppGallery
2020-12-02 | 11:00

Bankowość mobilna Getin Noble Banku już dostępna w Huawei AppGallery

Getin Mobile i Noble Mobile to dwie kolejne aplikacje bankowe, które dołączyły do AppGallery, autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei. Aplikacje są już dostępne dla
Bankowość Pekao S.A. rusza z serią podcastów
2020-12-01 | 10:00

Pekao S.A. rusza z serią podcastów

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Technologiczna rewolucja w handlu przyspieszyła dzięki pandemii. Skanowanie i płatności w aplikacji mobilnej mają zwiększyć bezpieczeństwo zakupów [DEPESZA]

Pandemia sprawiła, że podczas zakupów przykładamy większą wagę do własnego bezpieczeństwa i zachowywania dystansu. Choć w rekordowym tempie rośnie rynek e-commerce, Polacy wciąż kupują także w sklepach stacjonarnych, które w dobie koronawirusa zaczęły zbroić się w nowe technologie. Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które pomagają zachować dystans i zwiększają bezpieczeństwo, takie jak np. mobilne kasy samoobsługowe. Całkowicie bezdotykowe płatności od 1 grudnia uruchomiła sieć Rossmann. Artykuły w popularnej drogerii można skanować za pomocą telefonu i zapłacić za nie aplikacją mobilną.

Prawo

CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej

Według badania Diagnoza.plus, przeprowadzonego pod koniec października, bezrobocie jesienią nie spadło, choć normalnie w tym okresie jest niższe ze względu na sezon przedświąteczny. Rodzi to obawy o zachowanie rynku pracy po Nowym Roku. Według prezes Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych trudna sytuacja na wielu firmach wymusiłaby redukcję etatów, ale pracodawcy nie mogą tego zrobić ze względu na otrzymaną pomoc państwa. To może pogłębić ich problemy finansowe.

Problemy społeczne

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą się zaostrzyć,  a wtedy ich terapia jest bardzo trudna – przestrzega dermatolog, dr Ivana Stanković. Już teraz ponad połowa pacjentów dostrzega pogorszenie kondycji skóry w czasie pandemii. Wpływ na to może mieć nie tylko brak opieki dermatologicznej, lecz również stres i noszenie maseczek.

 

IT i technologie

Na wejście do branży IT decyduje się coraz więcej młodych. Większość programistów to samoucy, a co trzeci zaczynał od studiów kierunkowych

Ponad 60 proc. polskich programistów deklaruje, że samodzielnie stawiało pierwsze kroki w zawodzie. Tylko 35 proc. zgłębianie IT zaczynało na studiach, a 4 proc. – od kursów programowania – wynika z Antybadania firmy Just Join IT. Wbrew stereotypom programiści to nie zamknięci w domach introwertycy mieszkający z rodzicami, ale ludzie, którzy mają lub planują założyć rodzinę, lubią integrację z zespołem i sport. Co drugi pracownik podkreśla, że bardzo ceni sobie work–life balance.