Komunikaty PR

Przyjazny Bank Newsweeka - Getin Bank na podium aż w 3 kategoriach!

2018-09-25  |  14:30
Biuro prasowe

Getin Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

W obszarze bankowości tradycyjnej, czyli w kategorii „Bank dla Kowalskiego” punktowane były przede wszystkim jakość usług oraz kompetencje i aktywność Pracowników. Podstawowymi kryteriami oceny usług internetowych i mobilnych były przyjazność procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.

- Getin Bank po raz trzeci z rzędu znalazł się na podium rankingu tygodnika Newsweek. To potwierdzenie, że nasza obecność w czołówce najlepszych banków w Polsce to nie zbieg okoliczności, a efekt realizowanej systematycznie Strategii i ciężkiej pracy całego zespołu. Kolejna znacząca nagroda w obszarze jakości obsługi to dla nas także wyraźny sygnał, że jesteśmy coraz bliżej celu, do którego dążymy stworzenia banku relacyjnego - powiedział Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. - Przyjazny Bank Newsweeka to nagroda, która motywuje nas do dalszego doskonalenia oferowanych przez Bank usług - dodał.

Getin Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakości obsługi. Nagroda Newsweeka jest powtórzeniem sukcesu z poprzedniego roku, kiedy to Bank okazał się liderem w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. W tym roku Getin Bank został także ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Złoty Bankier, organizowanym przez dziennik Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi oraz trzecie miejsce w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki.

- Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości naszych usług. Aby te działania były skuteczne, istotne jest zrozumienie, że doskonalenie jakości wymaga zaangażowania całej organizacji, a nie tylko jednego obszaru. W ostatnich latach wprowadziliśmy istotne zmiany w sposobie obsługi, sprzedaży, a także uprościliśmy komunikację produktową. Wciąż szukamy optymalnych rozwiązań, zarówno z perspektywy Klientów, jak i Pracowników banku. Cieszy nas, że nasza praca przynosi efekty i jest to doceniane przez naszych Klientów i niezależnych ekspertów- mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Ranking Przyjazny Bank Newsweeka był realizowany we współpracy z firmą doradczą Kantar Millward Brown. W ramach badania audytorzy przez kilka tygodni wizytowali oddziały kilkudziesięciu banków oraz testowali ich usługi on-line. Instytucje finansowe oceniano w kategoriach „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość mobilna”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Edukacja finansowa najmłodszych - kiedy i w jaki sposób warto rozpocząć? Biuro prasowe
2019-09-11 | 12:30

Edukacja finansowa najmłodszych - kiedy i w jaki sposób warto rozpocząć?

Rodzice chcą uczyć dzieci oszczędzania i zarządzania finansami od najmłodszych lat – wynika z badań przeprowadzonych wśród Klientów Getin Noble Banku. Aż 90 proc.
Bankowość Reklamowa petarda od Bancovo
2019-08-19 | 15:30

Reklamowa petarda od Bancovo

„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w nowej kampanii reklamowej Bancovo, która wystartowała 19.08. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero
Bankowość Nowa bankowość internetowa oraz sposób autoryzacji transakcji w Toyota Bank
2019-08-19 | 14:00

Nowa bankowość internetowa oraz sposób autoryzacji transakcji w Toyota Bank

Toyota Bank Polska wdrożył nowy system bankowości internetowej oraz nowy sposób autoryzacji transakcji – aplikację mobilną. Rozwiązanie spełniające wszelkie wymogi dyrektywy

Kalendarium

Finanse

Wzrost wydatków na służbę zdrowia nie wystarczy. Problemem brak personelu i efektywne wydatkowanie pieniędzy

Mimo ustawy, która zwiększy środki przeznaczane na służbę zdrowia do 6 proc. PKB w 2024 roku, jej finansowanie w Polsce wciąż pozostaje wyzwaniem, a sytuację zaostrza niedobór personelu medycznego i starzejące się społeczeństwo. Dlatego potrzebne są mechanizmy zwiększające efektywność wydatkowania, a środki powinny trafiać w pierwszej kolejności do tych placówek, które potrafią je najlepiej spożytkować. W racjonalizacji wydatków przeznaczanych na ochronę zdrowia pomocne są również technologie, które optymalizują pracę lekarzy i personelu medycznego oraz umożliwiają generowanie oszczędności.

Finanse

Amerykański inwestor otwiera w Polsce swoje pierwsze centrum biznesowe. Kolejne inwestycje są w fazie negocjacji

Pomorze, a w szczególności Gdańsk znajduje się w czołówce regionów najbardziej atrakcyjnych dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Składa się na to m.in. strategiczne położenie, dostępność wyspecjalizowanych kadr, boom na rynku nowoczesnych nieruchomości biurowych i szybki rozwój gospodarczy regionu. Dlatego JUUL Labs, start-up z Doliny Krzemowej, zdecydował się utworzyć w Gdańsku swoje centrum biznesowe, pierwsze poza USA. Centrum będzie świadczyć usługi finansowo-księgowe dla oddziałów firmy na całym świecie, a amerykański inwestor rozważa dalsze rozszerzenie inwestycji.

Polityka

Dezinformacja i fake newsy zagrożeniem dla demokracji i biznesu. Świadomość tego problemu wśród społeczeństwa jest coraz większa

– Trzeba wrócić do dyskusji nad wprowadzeniem w szkołach edukacji medialnej. Dzisiaj dzieci bardzo wcześnie dostają tablet, ale nie są uczulane na to, żeby weryfikować to, co czytają – mówi Magdalena Wrzosek, ekspert NASK. Jak pokazują badania, w Polsce ponad połowa internautów zetknęła się z manipulacją lub dezinformacją, a niemal tyle samo uważa je za zagrożenie dla demokracji. Ofiarą fake newsów i dezinformacji padają również firmy. W Polsce walka z tym zjawiskiem wpisuje się w działania podejmowane na szczeblu UE, ale wymaga międzysektorowej współpracy między administracją, instytucjami naukowymi, biznesem i dziennikarzami.

Problemy społeczne

Od września rośnie liczba gapowiczów. Bez biletu jeździ średnio co szósty pasażer

W rejestrze BIG InfoMonitor znajduje się obecnie ponad 101 tys. gapowiczów, którzy nie kupili biletu na przejazd komunikacją miejską i nie zapłacili kary za jego brak. Ich łączne długi z tego tytułu przekraczają 128 mln zł. Najwięcej gapowiczów figurujących w rejestrze dłużników to stateczni 40-latkowie, chociaż to najmłodsi najczęściej deklarują, że zdarza im się jeździć bez biletu. Jazda bez biletu to też głównie domena mężczyzn, a najwięcej nieuczciwych pasażerów mieszka na Mazowszu, Śląsku oraz na Pomorzu. Koszty utrzymania transportu miejskiego są istotną pozycją w budżetach miast, stąd coraz więcej spółek transportowych korzysta z narzędzi, które mają skłonić gapowiczów do płacenia kar.