Komunikaty PR

Przyjazny Bank Newsweeka - Getin Bank na podium aż w 3 kategoriach!

2018-09-25  |  14:30
Biuro prasowe

Getin Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

W obszarze bankowości tradycyjnej, czyli w kategorii „Bank dla Kowalskiego” punktowane były przede wszystkim jakość usług oraz kompetencje i aktywność Pracowników. Podstawowymi kryteriami oceny usług internetowych i mobilnych były przyjazność procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.

- Getin Bank po raz trzeci z rzędu znalazł się na podium rankingu tygodnika Newsweek. To potwierdzenie, że nasza obecność w czołówce najlepszych banków w Polsce to nie zbieg okoliczności, a efekt realizowanej systematycznie Strategii i ciężkiej pracy całego zespołu. Kolejna znacząca nagroda w obszarze jakości obsługi to dla nas także wyraźny sygnał, że jesteśmy coraz bliżej celu, do którego dążymy stworzenia banku relacyjnego - powiedział Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. - Przyjazny Bank Newsweeka to nagroda, która motywuje nas do dalszego doskonalenia oferowanych przez Bank usług - dodał.

Getin Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakości obsługi. Nagroda Newsweeka jest powtórzeniem sukcesu z poprzedniego roku, kiedy to Bank okazał się liderem w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. W tym roku Getin Bank został także ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Złoty Bankier, organizowanym przez dziennik Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi oraz trzecie miejsce w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki.

- Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości naszych usług. Aby te działania były skuteczne, istotne jest zrozumienie, że doskonalenie jakości wymaga zaangażowania całej organizacji, a nie tylko jednego obszaru. W ostatnich latach wprowadziliśmy istotne zmiany w sposobie obsługi, sprzedaży, a także uprościliśmy komunikację produktową. Wciąż szukamy optymalnych rozwiązań, zarówno z perspektywy Klientów, jak i Pracowników banku. Cieszy nas, że nasza praca przynosi efekty i jest to doceniane przez naszych Klientów i niezależnych ekspertów- mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Ranking Przyjazny Bank Newsweeka był realizowany we współpracy z firmą doradczą Kantar Millward Brown. W ramach badania audytorzy przez kilka tygodni wizytowali oddziały kilkudziesięciu banków oraz testowali ich usługi on-line. Instytucje finansowe oceniano w kategoriach „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość mobilna”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Biegły rewident – zawód z przyszłością Biuro prasowe
2020-01-29 | 01:00

Biegły rewident – zawód z przyszłością

Młodzi ludzie stają przed niezliczonymi perspektywami zawodowymi, jednak często nie potrafią jednoznacznie wskazać, która z nich jest dla nich najatrakcyjniejsza. Czy przy wyborze
Bankowość Toyota Financial Services doskonali obsługę klientów
2020-01-28 | 12:00

Toyota Financial Services doskonali obsługę klientów

Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska, które wchodzą w skład Toyota Financial Services (TFS), zgodnie z filozofią Kaizen oraz zasadą Customer First znacząco ulepszają poziom
Bankowość Toyota Financial Services wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku
2020-01-20 | 11:00

Toyota Financial Services wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku

Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska działające w strukturze Toyota Financial Services (TFS) w Grupie Toyota, mogą zaliczyć ubiegły rok do bardzo udanych. Firma po raz kolejny

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Konsument

Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut. Hitem stało się zabezpieczanie lakieru folią ochronną

Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą metodą, która pozwala zmienić wygląd auta, jest car wrapping, czyli oklejanie samochodu specjalną folią. Umożliwia to zabezpieczenie karoserii samochodu przed odpryskami i uszkodzeniami mechanicznymi. Takie rozwiązanie bierze pod uwagę już blisko 2/3 kierowców. 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Innowacyjne firmy z szansą na dofinansowanie i współpracę z rynkowymi gigantami. Zostało kilka dni na zgłoszenie

Unikatowy pomysł, dostęp do finansowania, know-how i ekspozycja na klientów – to główne czynniki, które przesądzają o sukcesie start-upu bądź młodej firmy wprowadzających na rynek innowacje. Te, które mają pomysł na nowe produkty i usługi w branży energetycznej, cleantech, mobility czy smart cities, mogą liczyć na wsparcie w ramach konkursu PowerUp! Challenge organizowanego przez EIT InnoEnergy. Jego cel to wyłonienie najlepszych projektów i umożliwienie im współpracy z największymi graczami na rynku. Start-upy i firmy mogą zgłaszać się do konkursu do 5 marca. Na zwycięzców czeka 50 tys. euro i możliwość międzynarodowego rozwoju. 

Prawo

Do połowy maja potrwają konsultacje unijnej strategii rozwoju sztucznej inteligencji. Nowe przepisy mają pomóc Europie dogonić Chiny i USA

Komisja Europejska chce uregulować i ujednolicić przepisy dotyczące sztucznej inteligencji oraz wesprzeć rozwój tej technologii na europejskim rynku. W tym celu opublikowała tydzień temu tzw. białą księgę AI, która do maja będzie przedmiotem publicznej debaty. KE proponuje w niej m.in. zacieśnienie współpracy między państwami członkowskimi oraz zwiększenie inwestycji w rozwój i wdrażanie AI. Na te działania ma zostać przeznaczone ok. 17,5 mld euro. Celem jest maksymalizacja korzyści płynących z tej technologii – ale przy jednoczesnym poszanowaniu praw obywateli i dbałości o ich bezpieczeństwo.

 
 

Ochrona środowiska

Rząd zapowiada uproszczenie w programie Czyste Powietrze. Powodem jest zbyt małe wykorzystanie dostępnych funduszy

Program Czyste Powietrze ma przyczynić się do ograniczenia emisji do atmosfery szkodliwych substancji, które są efektem spalania niskiej jakości paliwa i wykorzystania przestarzałych instalacji w gospodarstwach domowych. Na dofinansowanie wymiany pieców i termomodernizacji budynków rząd przeznaczył 103 mld zł, które chce rozdysponować przez 10 lat. – Dotąd wartość zakontraktowanego wsparcia to zaledwie 1,6 mld zł. Musimy przyspieszyć ten proces i sprawić, aby program był powszechnie dostępny – zapowiada Ireneusz Zyska z Ministerstwa Klimatu.