Komunikaty PR

Przyjazny Bank Newsweeka - Getin Bank na podium aż w 3 kategoriach!

2018-09-25  |  14:30
Biuro prasowe

Getin Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

W obszarze bankowości tradycyjnej, czyli w kategorii „Bank dla Kowalskiego” punktowane były przede wszystkim jakość usług oraz kompetencje i aktywność Pracowników. Podstawowymi kryteriami oceny usług internetowych i mobilnych były przyjazność procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.

- Getin Bank po raz trzeci z rzędu znalazł się na podium rankingu tygodnika Newsweek. To potwierdzenie, że nasza obecność w czołówce najlepszych banków w Polsce to nie zbieg okoliczności, a efekt realizowanej systematycznie Strategii i ciężkiej pracy całego zespołu. Kolejna znacząca nagroda w obszarze jakości obsługi to dla nas także wyraźny sygnał, że jesteśmy coraz bliżej celu, do którego dążymy stworzenia banku relacyjnego - powiedział Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Banku. - Przyjazny Bank Newsweeka to nagroda, która motywuje nas do dalszego doskonalenia oferowanych przez Bank usług - dodał.

Getin Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakości obsługi. Nagroda Newsweeka jest powtórzeniem sukcesu z poprzedniego roku, kiedy to Bank okazał się liderem w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. W tym roku Getin Bank został także ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Złoty Bankier, organizowanym przez dziennik Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi oraz trzecie miejsce w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki.

- Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości naszych usług. Aby te działania były skuteczne, istotne jest zrozumienie, że doskonalenie jakości wymaga zaangażowania całej organizacji, a nie tylko jednego obszaru. W ostatnich latach wprowadziliśmy istotne zmiany w sposobie obsługi, sprzedaży, a także uprościliśmy komunikację produktową. Wciąż szukamy optymalnych rozwiązań, zarówno z perspektywy Klientów, jak i Pracowników banku. Cieszy nas, że nasza praca przynosi efekty i jest to doceniane przez naszych Klientów i niezależnych ekspertów- mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Ranking Przyjazny Bank Newsweeka był realizowany we współpracy z firmą doradczą Kantar Millward Brown. W ramach badania audytorzy przez kilka tygodni wizytowali oddziały kilkudziesięciu banków oraz testowali ich usługi on-line. Instytucje finansowe oceniano w kategoriach „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość mobilna”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Współpraca na rzecz finansowania małych i średnich firm Biuro prasowe
2019-01-17 | 16:08

Współpraca na rzecz finansowania małych i średnich firm

Alior Bank SA i Agencja Rozwoju Przemysłu SA podpisały porozumienie o współpracy mające na celu rozszerzenie dostępu przedsiębiorstw do finansowania. Współpraca ma dotyczyć
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-01-16 | 16:15

Niższe oprocentowanie to wyższa kwota pożyczki – nietypowa oferta Alior Banku

Alior Bank wprowadza nowy produkt o niestandardowym mechanizmie działania – Pożyczkę Nietypową. W ramach promocji, klienci decydujący się na wyższą kwotę finansowania mogą liczyć na niższe oprocentowanie, które w
Bankowość „Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku
2019-01-14 | 14:00

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku

W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.