Komunikaty PR

Reklamowa petarda od Bancovo

2019-08-19  |  15:30
Biuro prasowe

„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w nowej kampanii reklamowej Bancovo, która wystartowała 19.08. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero marki.

Filip występuje w dwóch spotach 30” oraz w serii spotów demonstracyjnych. Drugim bohaterem jest Sławomir, znany z poprzedniej kampanii ambasador marki Bancovo. W oparciu o żartobliwie pokazane sytuacje, bohaterowie przedstawiają korzyści płynące z platformy. Filip, sympatyczna postać uosabiająca klienta, w przystępny sposób objaśnia odbiorcom zalety i łatwość korzystania z Bancovo.

- Nowy brand hero Bancovo ma duży apetyt na życie i poszukuje najlepszych rozwiązań do zaspokajania swoich potrzeb. Jest entuzjastą nowoczesnych i przyjaznych technologii, w świecie finansów poszukuje takich mechanizmów, które będą nadążały za jego aktywnym stylem życia i niechęcią do marnowania czasu. Znajdując to wszystko na Bancovo nie może powstrzymać swojej ekscytacji i właśnie te emocje przekazuje w najnowszej reklamie. 

Filip to postać z silną osobowością, jest wymagający i niełatwo zrobić na nim wrażenie. Łączy go wiele wspólnych cech z grupą docelowąBancovo - Klienci banków chcą dzisiaj prostych, szybkich i nowoczesnych rozwiązań a kategoria jaką konsekwentnie buduje Bancovo wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom - mówi Monika Charamsa, Prezes Bancovo.

Jesteśmy przekonani, że klienci odczytają entuzjazm Filipa jako zaproszenie do skorzystania z naszej platformy i autentycznie polubią nowego bohatera– dodaje Prezes. 

Kampania wystartowała 19 sierpnia. Filip pojawia się w reklamie ATL w stacjach głównych i tematycznych. Do skorzystania z Bancovo zachęca także w social mediach, m.in. na profilu Facebook Bancovo. 

Za pomysł i realizację kampanii, a także kreację postaci brand hero odpowiada Agencja Start Something, głosu udzielił Filipowi uznany lalkarz medialny, Konrad Czarkowski. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy Mets. 

https://youtu.be/1mExD-Sylg

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Edukacja finansowa najmłodszych - kiedy i w jaki sposób warto rozpocząć? Biuro prasowe
2019-09-11 | 12:30

Edukacja finansowa najmłodszych - kiedy i w jaki sposób warto rozpocząć?

Rodzice chcą uczyć dzieci oszczędzania i zarządzania finansami od najmłodszych lat – wynika z badań przeprowadzonych wśród Klientów Getin Noble Banku. Aż 90 proc.
Bankowość Nowa bankowość internetowa oraz sposób autoryzacji transakcji w Toyota Bank
2019-08-19 | 14:00

Nowa bankowość internetowa oraz sposób autoryzacji transakcji w Toyota Bank

Toyota Bank Polska wdrożył nowy system bankowości internetowej oraz nowy sposób autoryzacji transakcji – aplikację mobilną. Rozwiązanie spełniające wszelkie wymogi dyrektywy
Bankowość Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem TikTok -
2019-08-02 | 14:00

Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem TikTok -

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników - aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie.

Kalendarium

Finanse

Nowa perspektywa UE będzie mniej hojna dla polskich samorządów. Muszą one szukać innych źródeł finansowania inwestycji

Szybka rozbudowa infrastruktury, konieczność wypełnienia luki mieszkaniowej czy zmiany w polityce energetycznej to tylko część wyzwań, którym polskie samorządy będą musiały sprostać w nadchodzących latach. Tymczasem nowa perspektywa finansowa Unii Europejskiej na lata 2021–2027 będzie dla nich mniej hojna. Samorządy już teraz powinny szukać nowych źródeł finansowania, aby utrzymać wysoką aktywność inwestycyjną z ostatnich lat – wynika z analizy Banku Gospodarstwa Krajowego, przygotowanej na 14. edycję konferencji „BGK dla JST”.

Patronaty Newserii

European Business & Investment Summit 2019 Warsaw

Handel

Polscy menadżerowie coraz częściej decydują o strategiach zakupowych na skalę światową. Teraz muszą się przygotować na niestabilną sytuację w gospodarce

Polska branża zakupowa jest w dobrej kondycji. Coraz więcej firm przenosi tutaj swoje centra usługowe i to menadżerowie z Polski decydują o strategiach zakupowych całych korporacji, często na poziomie globalnym. Wyzwaniem dla firm jest jednak przygotowanie się na coraz większą niepewność co do sytuacji na rynku i zachowań konsumentów. Przykładem zagrażającej stabilności sytuacji może być brexit czy podwyżki cen energii w przyszłym roku. – Odpowiednie przygotowanie oznacza, że w przypadku problemów dostawcy nie zaczynamy szukać alternatywy, tylko od razu mamy w zanadrzu nowe źródło zaopatrzenia – podkreślają eksperci OptiBuy.

Prawo

Ponad 460 tys. Ukraińców płaci składki na ubezpieczenia społeczne. Tak samo liczna grupa pracuje na umowę o dzieło lub nielegalnie

Składki na ubezpieczenia społeczne płaci rekordowa liczba cudzoziemców – blisko 680 tys. Wśród nich zdecydowaną większość stanowią Ukraińcy, prawie 464 tys., a według ostrożnych szacunków w Polsce przebywa ich ponad milion. Kontrole inspekcji pracy ujawniają tylko niewielki odsetek nieprawidłowości, tymczasem umowa o pracę to korzyść nie tylko dla pracownika, lecz także dla pracodawcy. Z porad dotyczących legalnego zatrudnienia będzie można skorzystać podczas organizowanego w ZUS Tygodnia Przedsiębiorcy.

Farmacja

Cukrzyca typu I atakuje coraz młodsze dzieci. Naukowcy z Polski chcą jej zapobiegać jako pierwsi na świecie

Cukrzyca typu I to zaraz po celiakii najczęstsza choroba autoimmunologiczna u dzieci. Szacuje się, że może na nią chorować średnio 1 na 250 dzieci. Lekarze coraz częściej obserwują ją wśród dzieci młodszych, poniżej 9. roku życia. W momencie jej rozpoznania około 80–90 proc. komórek, które produkują insulinę, jest już zniszczonych, a powikłania sieją spustoszenie w organizmie dziecka. Polscy naukowcy wspólnie z ośrodkami z całej Europy prowadzą jeden z największych, międzynarodowych projektów ukierunkowany na prewencję i leczenie cukrzycy typu I u dzieci.