Komunikaty PR

Santander Bank Polska Instytucją Roku 2018

2019-03-05  |  17:15
Biuro prasowe

Santander Bank Polska został pięciokrotnie uhonorowany tytułem „Instytucji Roku 2018”. Prestiżowe statuetki zostały przyznane Bankowi za „Najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych”, „Najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego”, a także w kategoriach „Najlepszy bank w finansowaniu firm”, „Najlepszy bank w finansowaniu leasingu” oraz „Bank Odpowiedzialny Społecznie”.

Konkurs „Instytucja Roku” jest prowadzony przez ekspertów portalu MojeBankowanie.pl. Celem inicjatywy jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz rozpowszechnianie najlepszych praktyk w tym zakresie.

W tegorocznej edycji przedstawiciele portalu MojeBankowanie.pl oceniali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, w tym poprzez infolinię, e-mail, formularze kontaktowe. Badanie obejmowało 4 fale, podczas których sprawdzono m.in. dostępność kanałów kontaktu, szybkość i łatwość uzyskania informacji na infolinii, czas uzyskania odpowiedzi i jej zakres na wysłane zapytanie mailowe oraz kontakt przez czat/video czat. Santander Bank Polska zdobył w tej kategorii nagrodę „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”.

Ponadto Santander Bank Polska otrzymał tytuł „Najlepszy bank w finansowaniu firm”, „Najlepszy bank w finansowaniu leasingu” i „Najlepsza jakość obsługi klienta biznesowego”. W tych kategoriach badanie składało się z 8 etapów i obejmowało: ocenę strony internetowej, analizę oferty, komunikację przez e-mail i czat, kontakt z infolinią, wizytę w placówce, proces założenia rachunku, finansowanie oraz kontakt po wizycie.

Oprócz wyróżnień w sferze jakości usług finansowych, nagrodzone zostały także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności banków. Kapituła konkursu, złożona z przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i portalu MojeBankowanie.pl, przyznała tytuł „Banku Odpowiedzialnego Społecznie” Santander Bank Polska za projekty wpierające edukację – Santander Universidades i Program Stypendialny Fundacji Santander Bank Polska. Program Santander Universidades wyróżniono za współpracę z blisko 60 uczelniami wyższymi w Polsce oraz wspieranie i finansowe inicjatyw studentów na etapie kształcenia w szkolnictwie wyższym, natomiast Program stypendialny Fundacji Santander Bank Polska za „wspieranie rozwoju talentów uzdolnionej młodzieży w różnych dziedzinach”.

Santander Bank Polska otrzymał tytuł „Instytucji Roku 2018” w pięciu kategoriach:

  • „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”
  • „Najlepsza jakość obsługi klienta biznesowego”
  • „Najlepszy bank w finansowaniu firm”
  • „Najlepszy bank w finansowaniu leasingu”
  • „Bank Odpowiedzialny Społecznie”
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie Biuro prasowe
2020-04-02 | 15:30

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie

Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący
Bankowość Banki analizują coraz większe zbiory danych
2020-03-31 | 13:30

Banki analizują coraz większe zbiory danych

Felieton przygotował Bartosz Tomczyk - Przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie Provema. Banki wiedzą o nas coraz więcej. Z jednej strony nam się to nie podoba, ale
Bankowość Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii
2020-03-25 | 11:25

Wakacje kredytowe w Banku Pocztowym w okresie pandemii

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w związku wyjątkową sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa, Bank Pocztowy wprowadza możliwość zawieszenia rat kapitałowych przy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.