Komunikaty PR

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku

2019-01-14  |  14:00
Biuro prasowe

W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na idei, że dzięki prostym zasadom oraz intuicyjnym produktom Getin Banku można łatwo i skutecznie stawiać czoło codziennym finansowym wyzwaniom.

- To kolejna kampania Getin Banku, której celem jest zachęcenie Polaków do myślenia o swojej przyszłości i odkładania pieniędzy. Chcemy ich przekonać, że „warto mieć coś na przyszłość”, a oszczędzanie – zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – ma sens. Przede wszystkim umożliwia realizację planów, tych bliższych i bardziej odległych, a także zapewnia spokój i bezpieczeństwo finansowe - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

W ramach kampanii, Getin Bank promuje czteromiesięczną „Lokatę na Nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku. Można na niej ulokować od 500 zł aż do 1 000 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje wyłącznie dla nowych środków, tj. nadwyżki powyżej salda na wszystkich kontach i depozytach w Getin Banku na dzień 6.01.2019 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Getin Banku. Aby z niej skorzystać należy jedynie wyrazić zgody marketingowe. Do promocji można przystąpić do 3 lutego br.

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz 
w internecie od 14 stycznia br. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć intensywne działania digitalowe 
z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Dodatkowo we wszystkich placówkach Getin Banku pojawią się materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™ Biuro prasowe
2019-02-11 | 14:57

Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™

Ilość danych, które wytwarza człowiek nieustannie rośnie. Sposobów na ich przechowywanie jest wiele. Do wyboru mamy nośniki optyczne, pamięci Flash, dyski twarde i wiele innych
Bankowość Konta oszczędnościowe Getin Banku ponownie zwyciężają w branżowych rankingach
2019-02-11 | 01:00

Konta oszczędnościowe Getin Banku ponownie zwyciężają w branżowych rankingach

Promocyjne oferty konta oszczędnościowego Getin Banku zwyciężyły w lutowych rankingach opracowanych przez portale Money.pl oraz Bankier.pl. Redakcja Money.pl wyróżniła promocyjne
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-02-04 | 15:00

Konta oszczędnościowe Getin Banku liderami rankingu Pulsu Biznesu

Getin Bank okazał się bezkonkurencyjny w zestawieniu najlepszych kont oszczędnościowych opracowanym przez redakcję Pulsu Biznesu. Pierwsze miejsce zajęły ex aequo aż dwie oferty Getin Banku - „Bonus za aktywność” oraz

Kalendarium

CES 2019

Konsument

Dziś startuje usługa Twój e-PIT. Urząd skarbowy wypełni deklaracje za podatników

15 lutego startuje usługa Twój e-PIT, w ramach której urząd skarbowy wypełni deklaracje PIT-37 i PIT-38 zamiast podatników. Może skorzystać z niej nawet 20 mln osób. W tym celu należy się zalogować w systemie i sprawdzić, czy dane w automatycznie wygenerowanym formularzu są poprawne. Jeśli nie, można je uaktualnić, uzupełniając deklarację m.in. o ulgi i odliczenia. Jeśli podatnik nie wprowadzi zmian, zeznanie roczne w zaproponowanej formie zostanie złożone do 30 kwietnia. W przyszłym roku podobna intuicyjna usługa zostanie uruchomiona również dla przedsiębiorców – zapowiada minister finansów Teresa Czerwińska.

Transport

Procedowane w UE zmiany mogą oznaczać koniec dominacji polskiej branży transportowej. Zagrożonych jest wiele miejsc pracy

Proponowane przez Unię Europejską nowe przepisy o zabezpieczeniu społecznym, w połączeniu z Pakietem mobilności czy zmianami w zakresie dostępu do zawodu i rynku mogą oznaczać katastrofę dla polskich firm przewozowych. Ich sytuację może pogorszyć także twardy brexit. W konsekwencji kilkadziesiąt tysięcy firm ograniczy swoją działalność lub upadnie, a to oznacza likwidację wielu miejsc pracy – ostrzega Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”.

Przemysł

W ciągu pięciu lat światowa sprzedaż robotów dla przemysłu wzrośnie dziesięciokrotnie. W Polsce ich wykorzystanie wciąż niewielkie

Popyt na roboty współpracujące, zaprojektowane do pracy z ludźmi, zwiększy się przynajmniej dziesięciokrotnie w ciągu nadchodzących pięciu lat. W Polsce ten wzrost będzie jeszcze większy, bo pod względem wykorzystania robotów w przemyśle na razie odstajemy od sąsiadów – prognozuje Enrico Krog Iversen, dyrektor generalny OnRobot. Dla polskich firm wykorzystanie robotów może być odpowiedzią na niedobory kadr i rosnące płace, a dodatkowo pozwoli zwiększyć wydajność i obniżyć koszty. Zakres możliwości robotów stale się poszerza, więc mogą być wykorzystywane w coraz większej liczbie gałęzi przemysłu.

Media i PR

Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR. W 2018 roku pojawiło się dla nich jedynie 1,1 tys. ogłoszeń

Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy ubiegłorocznych ogłoszeń wynika, że w agencjach PR zmienia się profil stanowisk, na które poszukiwano pracowników. Choć na najwięcej ofert pracy mogą liczyć konsultanci i asystenci, do których skierowane jest mniej więcej co trzecie ogłoszenie, coraz częściej poszukiwani są też specjaliści. Na pracę mogą liczyć osoby, które mają już kilkuletnie doświadczenie. Najwięcej ofert pracy w firmach dotyczyło branż IT i nowych technologii.