Komunikaty PR

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku

2019-01-14  |  14:00
Biuro prasowe

W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na idei, że dzięki prostym zasadom oraz intuicyjnym produktom Getin Banku można łatwo i skutecznie stawiać czoło codziennym finansowym wyzwaniom.

- To kolejna kampania Getin Banku, której celem jest zachęcenie Polaków do myślenia o swojej przyszłości i odkładania pieniędzy. Chcemy ich przekonać, że „warto mieć coś na przyszłość”, a oszczędzanie – zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – ma sens. Przede wszystkim umożliwia realizację planów, tych bliższych i bardziej odległych, a także zapewnia spokój i bezpieczeństwo finansowe - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

W ramach kampanii, Getin Bank promuje czteromiesięczną „Lokatę na Nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku. Można na niej ulokować od 500 zł aż do 1 000 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje wyłącznie dla nowych środków, tj. nadwyżki powyżej salda na wszystkich kontach i depozytach w Getin Banku na dzień 6.01.2019 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Getin Banku. Aby z niej skorzystać należy jedynie wyrazić zgody marketingowe. Do promocji można przystąpić do 3 lutego br.

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz 
w internecie od 14 stycznia br. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć intensywne działania digitalowe 
z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Dodatkowo we wszystkich placówkach Getin Banku pojawią się materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2019-04-15 | 16:40

Finanse firm transportowych i logistycznych coraz częściej obsługiwane przez fin

O przelewach transgranicznych najczęściej mówi się w kontekście pracowników zarobkowych przebywających na emigracji. Jednak coraz większą część transakcji stanowią także przelewy realizowane przez małe i średnie
Bankowość Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży
2019-04-15 | 10:00

Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży

Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska zakończyły poprzedni rok ze znakomitym wynikiem – sfinansowały aż o 30% więcej aut Toyoty i Lexusa względem roku poprzedniego. Spośród
Bankowość Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży
2019-04-15 | 10:00

Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży

Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska zakończyły poprzedni rok ze znakomitym wynikiem – sfinansowały aż o 30% więcej aut Toyoty i Lexusa względem roku poprzedniego. Spośród

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Firma

Na rynku pracy są już cztery różne pokolenia. To ogromne wyzwanie dla pracodawców

Obecnie na polskim rynku pracy są cztery pokolenia: najstarsi baby boomersi, pokolenie X, pokolenie Y oraz najmłodsze – pokolenie Z. Każde z nich ma odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Charakterystyka poszczególnych pokoleń to dla firm narzędzie, które umożliwia im wprowadzanie odpowiednich instrumentów i konstruowanie skutecznych systemów motywacyjnych. Budowanie zaangażowania i lojalności wśród pracowników – zwłaszcza w generacji Z – to obecnie największe wyzwanie dla pracodawców.

Infrastruktura

Nowe prawo budowlane ma uprościć i przyspieszyć proces inwestycji. Urzędnicy będą sojusznikami inwestorów

Prostsze i szybsze procedury, większa pewność wydawanych decyzji oraz większe bezpieczeństwo pożarowe – to najważniejsze założenia nowego prawa budowlanego proponowanego przez resort inwestycji i rozwoju. Nowe przepisy mają ułatwić i przyspieszyć uzyskiwanie pozwolenia na budowę. Do wniosku inwestor będzie musiał składać znacznie mniej dokumentów projektowych niż do tej pory. Pojawią się też terminy, w jakich urzędy muszą wydać określone zgody i decyzje, oraz sankcje za ich przekroczenie. Chcemy, żeby inwestor wiedział, że ma w urzędnikach sojuszników – podkreśla Artur Soboń, wiceminister inwestycji i rozwoju.

 

Zdrowie

Polacy najbardziej boją się chorób układu sercowo-naczyniowego. 8 na 10 stara się przed nimi zabezpieczyć

80 proc. Polaków obawia się najbardziej schorzeń układu krążenia, w tym zawałów serca, udarów mózgu czy miażdżycy, a 60 proc. – nowotworów – wynika z raportu Pharmeny pt. „Kondycja zdrowotna Polaków”. Większość badanych wie, jak można przeciwdziałać tym chorobom, ale z wdrażaniem tego w życie idzie już znacznie gorzej. Eksperci podkreślają, że ważny jest ruch i odpowiednie odżywianie. Produkty z diety japońskiej – uważanej za jedną z najzdrowszych na świecie – cieszą się znikomą popularnością, chociaż to one są źródłem cennej cząsteczki 1-MNA, wspierającej układ sercowo-naczyniowy.

Prawo

S. Kluza: jest coraz więcej obszarów, w których państwo powinno być aktywne. Potrzebne wsparcie przy aktywizacji zawodowej młodych

Trend ingerencji państwa w  gospodarkę jest w Polsce coraz wyraźniejszy, ale wciąż jesteśmy bardziej liberalni niż np. Niemcy. Z badań CBOS wynika, że w Polsce ponad połowa osób opowiada się za aktywną rolą państwa w gospodarce, przede wszystkim w zakresie wspierania przedsiębiorczości. Poprzez program 500+ państwo wspiera redystrybucję, a zwolnienie z podatku osób przed 26 rokiem życia motywuje do wcześniejszej aktywności zawodowej – ocenia Stanisław Kluza, były minister finansów.