Komunikaty PR

Złoty Bankier: Getin Bank ponownie nagrodzony za jakość obsługi!

2018-04-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania GetinBank ( 0.21 MB )

Getin Bank zajął drugie miejsce w prestiżowym rankingu Złoty Bankier w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Bank został doceniony również w obszarze bezpieczeństwa, uplasował się na trzeciej pozycji w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki. Organizatorami rankingu są Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

Złoty Bankier od 9 lat wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wyróżniając instytucje finansowe, które dbają o najlepsze praktyki rynkowe. To największy w Polsce ranking poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji, społecznego zaangażowania banków oraz najbardziej innowacyjnych produktów i usług w branży.

- Getin Bank stanął na podium rankingu Złoty Bankier drugi rok z rzędu, a awans z trzeciego miejsca na drugie to kolejne potwierdzenie naszego zaangażowania w budowę banku relacyjnego. W minionym roku oprócz nieustannej troski o jakość obsługi, zdecydowaliśmy się na dalsze uproszczenie oferty produktowej oraz zwiększenie dostępności placówek w ramach procesu reorganizacji sieci oddziałów. Cieszymy się, że nasze działania i ciągłe doskonalenie oferowanych usług zostały ponownie docenione. Jest to niewątpliwie inspiracja do dalszej pracy i podejmowania kolejnych wyzwań mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank.

Złoty Bank, nagroda w kategorii głównej rankingu za najlepszą wielokanałową jakość obsługi przyznawana jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W ramach badania, audytorzy odwiedzili 1125 placówek, należących do 18 banków, otworzyli 108 rachunków osobistych wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonali ponad 1400 kontaktów zdalnych. Eksperci oceniali podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii Bezpieczny Bank & FinTech specjaliści z Obserwatorium.biz zweryfikowali m.in. dostępność systemową, narzędzia uwierzytelniania, poufność połączenia, edukację Klienta w zakresie bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i jakość haseł.

W ciągu ostatniego roku Getin Bank znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów w obszarze jakości obsługi. Istotne zmiany, które Bank wprowadził w komunikacji produktowej, jak również w sposobie obsługi i sprzedaży zostały docenione przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym wysokie pozycje w rankingach Przyjazny Bank Newsweeka i Złoty Bankier. Bank otrzymał również tytuł Instytucja Roku 2017 w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce przyznawany przez portal MojeBankowanie.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Kredyt gotówkowy w Bankowości Internetowej i Mobilnej Getin Banku Biuro prasowe
2020-11-25 | 11:00

Kredyt gotówkowy w Bankowości Internetowej i Mobilnej Getin Banku

Klienci Getin Banku będą mogli kupić kredyt gotówkowy za pośrednictwem zarówno Bankowości Internetowej, jak i aplikacji mobilnej Getin Mobile w pełnym procesie online, bez
Bankowość Banki grają w zielone, także w kryzysie
2020-11-23 | 11:00

Banki grają w zielone, także w kryzysie

- Od trendu zrównoważonych inwestycji nie ma już odwrotu – uważają eksperci. Zmiana pod postacią m.in. skutecznego forsowania raportowania ESG dzieje się także w Polsce.
Bankowość Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku
2020-11-23 | 10:50

Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku

Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.