Komunikaty PR

BMC Polska rusza z projektem BMC Labs

2019-11-08  |  19:50
Biuro prasowe

BMC Polska rusza z nowym projektem – BMC Labs. W ramach tej inicjatywy oferowany jest cały szereg różnych usług dostosowanych do potrzeb kolarskiej społeczności, w tym m.in. bikefitting, doradztwo i treningi. Pierwszym oficjalnie otwartym salonem jest krakowski Profidea BMC Lab. Jak zapowiada BMC Polska, w 2020 r. w niektórych dużych miastach pojawią się kolejne salony sieci BMC Labs.

Projekt BMC Labs łączy w sobie szereg zróżnicowanych usług skierowanych do fanów kolarstwa ze sportowym zacięciem. BMC Polska wskazuje, że podstawowym założeniem programu BMC Labs jest połączenie rowerów marki BMC Switzerland z usługami najlepszych w Polsce bikefitterów. W efekcie zainteresowane osoby mają zdecydowanie łatwiejszy dostęp do doradców posiadających ekspercką wiedzę i doświadczenie dotyczące wyboru i odpowiedniego dopasowania roweru.

W BMC Labs wcielamy w życie wartości stojące za marką BMC. Przywiązanie do jakości i nawet najmniejszych szczegółów przekłada się tutaj na kompleksowe podejście do klienta. Formuła projektu nie jest sztywno ograniczona. Lista oferowanych usług to nie tylko mający coraz większe znaczenie dla pasjonatów kolarstwa profesjonalny bikefitting, ale też inne formy wsparcia. Chodzi m.in. o testy rowerów BMC, konsultacje z fizjoterapeutami i trenerami, a także wspólne treningi” – mówi Krzysztof Spławski, menedżer ds. sprzedaży i produktów w BMC Polska.

Profidea BMC Lab w Krakowie

Pierwszym oficjalnie otwartym w ramach projektu BMC Labs salonem jest – zlokalizowany w Krakowie – Profidea BMC Lab, którego działalność zainaugurowano 25 października 2019 r.

Profidea BMC Lab powstał z myślą o tych wszystkich klientach, którzy cenią sobie profesjonalizm i możliwość spokojnej rozmowy. Stworzyliśmy taką nową przestrzeń spotkań kolarskich, aby nawet najbardziej wymagający klienci czuli się komfortowo, opowiadając przy kawie o swoim wymarzonym rowerze” – mówi Tamara Górecka-Werońska, pierwsza w Polsce bikefitterka i założycielka inicjatywy Profidea dla Kobiet.

Jak wyjaśnia założyciel Profidea Bike Lab, Paweł Weroński, w krakowskim salonie można liczyć na całkowicie indywidualne i zarazem kompleksowe podejście.

Dlaczego BMC? To marka, do której jesteśmy sami w 100 proc. przekonani. BMC to szwajcarska precyzja, dokładność i styl. To jedna z najlepszych marek na rynku” – wskazuje Paweł Weroński.

Z zapowiedzi BMC Polska wynika, że projekt BMC Labs będzie rozszerzany w przyszłości także na inne regiony Polski. Wstępne plany zakładają otwarcie w 2020 r. kolejnych salonów w dużych miastach.

Oficjalny dystrybutor rowerów marki BMC w Polsce:

https://bmc-switzerland.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport BRAK ZDJĘCIA
2019-10-09 | 12:45

Wygraj bilety na mecz Polska-Słowenia od Alior Banku

Ruszył konkurs promujący korzystanie z aplikacji mobilnej Alior Banku. Nowi użytkownicy mają możliwość udziału w konkursie, w którym do wygrania jest sto biletów na mecz kwalifikacji do mistrzostw Europy 2020 w piłce
Sport Kosmiczna technologia w służbie fitness
2019-10-03 | 01:00

Kosmiczna technologia w służbie fitness

Nietuzinkowy, wielofunkcyjny, oparty na technologii wykorzystywanej w narzędziach treningowych dla astronautów, a przy tym prosty i możliwy do wykorzystywania w domu i na siłowni –
Sport BRAK ZDJĘCIA
2019-10-01 | 14:25

„Biegnij Warszawo” – Odbierz pakiet startowy w Placu Unii

Od 1 do 5 października w specjalnie przygotowanym lokalu w Placu Unii odebrać będzie można pakiety startowe „Biegnij Warszawo”. To coroczny warszawski bieg uliczny. W tym roku odbędzie się 6 października. Ideą wydarzenia jest

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.