Komunikaty PR

Carrefour wchodzi na Allegro - e-zakupy w Supermarkecie będą jeszcze łatwiejsze

2019-12-03  |  15:00
Biuro prasowe

Carrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 na Allegro z ok. 3.000 produktów z kategorii Supermarket, Dziecko, Uroda. Klienci będą mogli kupować produkty od Carrefour przez jeden wygodny koszyk Allegro z bezpłatną dostawą Allegro Smart!: kurierem lub do sieci ok 20.000 punktów odbioru i automatów paczkowych w całej Polsce.

 

Grudzień tradycyjnie jest miesiącem częstych i dużych zakupów świątecznych na Allegro. Cieszymy się, że na naszej platformie pojawia się Carrefour z szeroką ofertą, co pomoże klientom oszczędzić czas i pieniądze podczas codziennych zakupów - mówi Dagmara Brzezińska - Marcu  Dyrektor Segmentu Supermarket, Zdrowie i Uroda, Sport i Dziecko. - Początek naszej współpracy sprawia, że zakupy świąteczne będą łatwiejsze.  Klienci będą mogli kupić w sklepie Carrefour na Allegro wiele różnych przydatnych na co dzień i od święta produktów, takich jak np. żywność pakowana w bezpieczny sposób, słodycze, składniki potraw i przyprawy, kosmetyki i środki pielęgnacyjne, środki czystości do domu, w tym proszki, płyny i kapsułki do prania, środki do płukania, płyny do mycia różnych powierzchni, karmy dla psów i kotów, kosmetyki do pielęgnacji dzieci i wiele, wiele innych. Na start będzie to ok. 3.000 produktów - dodaje Dagmara Brzezińska - Marcu.  

Sieć zadebiutowała w obszarze e-grocery jesienią 2016 roku w aglomeracji warszawskiej. Z czasem rozszerzyła działanie swojego e-sklepu spożywczego na region Katowic, Krakowa, Olsztyna, Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi, Siemianowic Śląskich, a mieszkańcom innych regionów Polski oferuje dostawy kurierskie  produktów niewymagających chłodzenia. Dynamiczny rozwój konceptu e-grocery jest jednym z filarów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, a także transformacji żywieniowej, której celem jest zapewnienie konsumentom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach. 

 

- W centrum naszych działań zawsze stawiamy oczekiwania i komfort współczesnych konsumentów. Dlatego wdrożyliśmy strategię omnikanałowości, personalizujemy naszą ofertę oraz usługi i dajemy klientom jeszcze większą swobodę wyboru sposobu i kanału dokonywania zakupów - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. - Jesteśmy otwarci na nowe technologie i modele biznesowe, dzięki którym dostosowujemy się do wyzwań nowoczesnego handlu. Mamy nadzieję, że nasi konsumenci skorzystają na współpracy dwóch ekspertów: Allegro - w zakresie e-commerce i nowych technologii oraz Carrefour – w dziedzinie transformacji żywieniowej i cyfrowej - dodaje Michał Sacha

 

Szeroka oferta Carrefour na Allegro pozwoli polskim klientom robić codzienne zakupy i otrzymać je z darmową dostawą w ramach Allegro Smart!. Produkty będzie można bez dodatkowych opłat odbierać w sieci ok 20.000 punktów odbioru lub przez kuriera do dowolnego miejsca wskazanego w zamówieniu: domu, biura, szkoły, itp. Stale rosnąca sieć punktów odbioru, obejmująca placówki Poczty Polskiej, kioski Ruch, Sklepy Żabka, automaty pocztowe w Biedronkach i paczkomaty InPostu jest dostępna w całym kraju. Wprowadzenie do Allegro Smart! dostaw kurierem w listopadzie 2019 spowodowało, że sieć darmowych dostaw zakupów Allegro jest dostępna także bez wychodzenia z domu czy biura.   

 

Dzięki ofercie od Carrefour na Allegro pojawi się więcej popularnych marek FMCG, wśród nich: żywność, w tym szeroki asortyment produktów ekologicznych, a także z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków czy light, kosmetyki, środki czystości, karmy dla zwierząt. W ofercie znajdą się też popularne marki własne Carrefour. 

 

Kategoria Supermarket, w tym Grocery, są coraz popularniejsze na Allegro, a blisko połowa klientów kupuje w nich korzystając z bezpłatnych dostaw w pakiecie Allegro Smart!. Niektóre towary cieszą się wielką popularnością. np. w tym roku klienci kupili już 12 tysięcy ton karmy dla psów i 750 ton kawy ziarnistej. Klienci kupują najczęściej między godziną 21 a 22, ale najwięcej wkładają do koszyka rano. Najdroższy koszyk był wart prawie 81 tysięcy złotych. Kupujący bardzo lubią przeglądać oferty. Rekordzista robił zakupy przez 6 godzin, w czasie których odwiedził blisko 1000 stron z produktami, zrobił 131 wyszukiwań i dodał do koszyka 99 przedmiotów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji, także w Polsce, jest przedwczesny Biuro prasowe
2020-09-18 | 19:30

Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji, także w Polsce, jest przedwczesny

Sprzedaż detaliczna to nie konsumpcja, a odbicie konsumpcji nie ma charakteru stałego i nie zmierza w prosty sposób do odbudowy stanu sprzed kryzysu – wynika z badań Allianz
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-09-18 | 11:00

92% Polaków kupujących online zakupy w Internecie robi raz w miesiącu i częściej

92% Polaków kupujących online, zakupy w Internecie robi raz w miesiącu lub częściej Według najnowszego raportu ExpertSender Zakupy online w Polsce 2020 Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach. W ciągu miesiąca, 31 proc.
Handel Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej
2020-09-18 | 10:35

Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

„Breaking the doubts” oraz „Best in e-commerce B2B” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których TIM SA ma szansę na nagrodę w 8. edycji

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Rząd wydłuża konsultacje nad ustawą o cyberbezpieczeństwie. Może ona doprowadzić do wzrostu cen usług telekomunikacyjnych

– Projekt nowelizacji ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa nie spełnia wymogów legislacyjnych – alarmuje Michał Kuliński, adwokat i wspólnik w Kancelarii BBK. Brakuje w nim odpowiedniego uzasadnienia i rzetelnej oceny skutków proponowanych zmian. Eksperci krytykują też krótki czas konsultacji, początkowo przewidziany tylko na 14 dni, a teraz wydłużony do 6 października. – To istotny projekt, który może mieć dalekosiężne skutki i wprowadza nowe, niestosowane do tej pory regulacje i ingerencje w gospodarkę – mówi prawnik.

Sport

Polska organizuje coraz więcej dużych imprez sportowych. III Igrzyska Europejskie przyciągną najlepszych zawodników i ułatwią starania o olimpiadę

Polska przyciąga coraz więcej dużych imprez sportowych. W 2023 roku w Krakowie i Małopolsce odbędą się III Igrzyska Europejskie, z rekordową liczbą 23 dyscyplin. Sportowcy powalczą nie tylko o medale IE, ale też mistrzostw Europy i przede wszystkim – o kwalifikację olimpijską do Paryża. – W tych trudnych czasach pandemii organizowaliśmy imprezy na światowym poziomie. Igrzyska europejskie to szansa, by zwróciły się na nas oczy całego świata, a w przyszłości może ułatwić organizację igrzysk olimpijskich – mówi Danuta Dmowska-Andrzejuk, minister sportu.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Radna Warszawy apeluje o powstrzymanie się od oskarżeń w sprawie oczyszczalni Czajka. Mieszkańcy stolicy podzieleni w kwestii przypisania odpowiedzialności za awarię

– Nie ferujmy wyroków, które mogłyby okazać się krzywdzące, dopóki nie uzyskamy fachowej opinii ekspertów w kwestii odpowiedzialności za awarię Oczyszczalni Ścieków „Czajka” – mówi Anna Auksel-Sekutowicz, radna m.st. Warszawy. Po kolejnej awarii kolektorów doprowadzających nieczystości do oczyszczalni zapadła decyzja o budowie awaryjnego systemu, który ma powstrzymać zrzut ścieków do Wisły.

IT i technologie

Co 10. dziecko wymaga pomocy psychologicznej. Podczas pandemii wsparciem dla nich jest terapia online i przez telefon

W Polsce 9 proc. dzieci i młodzieży, czyli ok. 630 tys. osób, wymaga pomocy psychologicznej albo psychiatrycznej – wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli. NIK wskazuje, że system lecznictwa nie jest w stanie jej zapewnić. – Nie ma wystarczającej liczby psychiatrów i psychologów dziecięcych. Bezpłatna pomoc bardzo się skurczyła, a nie wszystkie rodziny stać, żeby pójść do psychologa płatnie – mówi Maria Keller-Hamela z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Pandemia dodatkowo pogłębiła te problemy. W ich rozwiązaniu mogą pomóc konsultacje zdalne – telefoniczne i online. Taki projekt fundacja chce rozwijać wspólnie z firmą Huawei.