Komunikaty PR

CEO Huawei dziękuje rządowi USA za głośną reklamę firmy

2019-03-19  |  12:00
Biuro prasowe

Argumentował to tym, że Huawei w USA pełni małą rolę zarówno na rynku sieciowym, jak i komórkowym. Z powodu niewielkiej sprzedaży i małej obecności na rynku konsumenci nie wiedzą wiele na temat firmy.

 

Huawei sprawdzonym partnerem

Chcemy przekazać Amerykanom przesłanie, że możemy pracować razem i dzielić się sukcesem. Społeczeństwo informacyjne różni się od społeczeństwa przemysłowego. W społeczeństwie przemysłowym, kraj mógłby na przykład zamknąć swoje „drzwi” i samodzielnie produkować np. maszyny do przemysłu. Mogliby to zrobić sami bez pomocy innych krajów. Ale teraz żyjemy w społeczeństwie informacyjnym. Każdy musi współpracować i budować globalną sieć, kawałek po kawałku. Żaden kraj nie może zrobić tego sam. Wszystkie kraje na całym świecie muszą współpracować, aby zbudować społeczeństwo na przyszłość – powiedział Ren Zhengfei.

 

Stwierdził również, że Huawei od wielu lat współpracuje z amerykańskimi firmami i naukowcami i to oni mogą być najlepszym źródłem osądów na temat firmy. Porównał firmę do otwartej książki, zaznaczając że bycie otwartym nie jest łatwym zadaniem. Ponadto przypomniał również, że Huawei jest członkiem ponad 300 organów normalizacyjnych i przedstawił dziesiątki tysięcy propozycji dotyczących wielorakich spraw. Członkostwo i zgłoszenia świadczą o tym, co firma zrobiła i wniosła do tych organizacji.

 

Założyciel Huawei zwrócił też uwagę na fakt, że sprawozdania finansowe Huawei, od kilku ostatnich dziesięcioleci, badane przez firmę KPMG, amerykańską firmę konsultingową. Raporty z tych audytów są dostępne online, przez co kwestie dotyczące finansów i zarządzania Huawei są powszechnie dostępne.

 

Amerykańskie oskarżenia

Ren Zhengfei odniósł się również do oskarżeń amerykańskiego rządu względem firmy. Przekonywał, że nie tylko 5G, ale również przełączniki i chipy optyczne, są daleko przed rozwiązaniami zachodnich firm. Huawei posiada ogromną liczbę wiodących technologii i są one bardzo zaawansowane.

 

Huawei nie stał się tym, czym jest dzisiaj, kradnąc amerykańską technologię. Jak mogliśmy ukraść technologię z USA, której tam nie ma? Ludzie muszą skupić się nie tylko na problemach i słabościach Huawei, ale także na naszym wkładzie w ludzkość. Huawei posiada obecnie ponad 80 000 patentów. Firma przyczyniła się do powstania cyfrowego społeczeństwa. W innych miejscach na świecie, część fundamentów społeczeństwa cyfrowego jest budowana przez Huawei – podkreślił prezes.

 

Założyciel Huawei wyjaśnił stwierdził również, że to niemożliwe, żeby w urządzeniach firmy istniały backdoory. Wszystkie działy Huawei kontrolują bezpieczeństwo produktów. Poza tym, gdyby istniały, władze USA już dawno by je odkryły, dzięki swoim technologiom.

 

Przyszłość technologii

Prezes Huawei poruszył również temat przyszłości branży technologicznej. Według niego, w ciągu najbliższych 20 do 30 lat będziemy świadkami wielkiej rewolucji technologicznej. Pojawienie się AI sprawi, rozwój społeczeństwa informacyjnego. W erze chmury i sztucznej inteligencji dojdzie do gwałtownego wzrostu ilości danych. Dane te wymagają jednak wsparcia ze strony najbardziej zaawansowanych rozwiązań ICT.

 

W przyszłości społeczeństwo informacyjne będzie charakteryzowało się współpracą na rzecz wspólnego sukcesu. Znajdujemy się w erze Internetu, gdzie wiedza i kultura nie mogą być ograniczone do jednego miejsca, lub dostępne tylko dla nielicznych osób. Narzędzia komunikacji i Internet są dobrze rozwinięte. Zaawansowane cywilizacje mogą pojawić się w każdym miejscu – zauważył Ren Zhengfei. – Tylko wtedy, gdy te zaawansowane cywilizacje zostaną połączone w całość, powstanie przyszły inteligentny świat i era chmur. Epoka ta będzie tworzona wspólnie przez cały świat, a nie przez jeden kraj czy firmę. Razem powinniśmy wspólnie tworzyć lepsze środowisko dla ludzkości – podsumował założyciel Huawei.

 

***

HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Celem firmy jest zapewnienie wysokiej jakości łączności dla użytkowników na całym świecie. W tym celu firma wspiera rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez prowadzenie z nim dialogu oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami branży. Dzięki wysokim inwestycjom w badania i rozwój oraz strategii zorientowanej na klienta, a także otwartemu partnerstwu, tworzy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne typu end-to-end, umożliwiając klientom przewagę konkurencyjną w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej, sieciowej oraz cloud computingu. Ponad 180 tys. pracowników Huawei jest zaangażowanych w tworzenie nowatorskich rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw oraz użytkowników, które są wykorzystywane w ponad 170 krajach, docierając tym samym do jednej trzeciej populacji świata. Marka Huawei została założona w 1987 roku i w całości jest własnością pracowników.

 

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.huawei.com lub śledź nas na:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

https://www.youtube.com/Huawei

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Adam Tyszkiewicz

account manager

Multi Communications

e-mail: [email protected]

tel: +48 604 089 930

Piotr Boiwka

junior account executive

Multi Communications

e-mail: [email protected]

tel: +48 728 508 443

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie iRobot: przyszłość sprzątania dostępna w Polsce Biuro prasowe
2019-07-18 | 01:00

iRobot: przyszłość sprzątania dostępna w Polsce

Zaprezentowany pod koniec maja br. najbardziej zaawansowany robotyczny duet – robot odkurzający Roomba s9+ oraz robot mopujący Braava jet m6 – wchodzi do oferty iRobot w Polsce.
IT i technologie Stadler Form sieje wiatr w gorące dni
2019-07-18 | 01:00

Stadler Form sieje wiatr w gorące dni

Często w szczycie letnich upałów poszukujemy rozwiązań, które poprawią nasze samopoczucie oraz warunki, w których przebywamy. Wówczas jednak ciężko jest dokonać
IT i technologie Legendarny zestaw słuchawkowy Neila Armstronga w Science Museum w Londynie
2019-07-17 | 13:00

Legendarny zestaw słuchawkowy Neila Armstronga w Science Museum w Londynie

W tym tygodniu, w którym przypada 50. rocznica pierwszego lądowania na Księżycu. Firma Plantronics  (obecnie "Poly" - dawniej Plantronics and Polycom) celebruje swoją

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Bankowość

Społeczne budownictwo czynszowe przyspiesza. Ponad 2 tys. rodzin w mieszkaniach z umiarkowanym czynszem

W Polsce na tysiąc mieszkańców przypadają 381 mieszkania, czyli ponad 50 mniej niż średnio w Unii Europejskiej. Mniej więcej 40 proc. społeczeństwa nie może pozwolić sobie na kupno ani wynajem na komercyjnych zasadach, a jednocześnie są zbyt zasobni, aby przysługiwało im mieszkanie od gminy. Wpadają oni w tzw. lukę czynszową, z którą boryka się wiele samorządów. W jej wypełnieniu pomagają preferencyjne kredyty z Banku Gospodarstwa Krajowego. W programie Społecznego Budownictwa Czynszowego do użytku oddano już ponad 2 tys. lokali, kolejnych 4 tys. jest w przygotowaniu. BGK poprawia również warunki mieszkaniowe osób o średnich i niskich dochodach. W tym i przyszłym roku na wsparcie budownictwa komunalnego i socjalnego trafi po 500 mln zł, a od 2021 roku – nawet 1 mld zł rocznie.

Prawo

Ponad 70 proc. Polaków jest zadowolonych z działań władz lokalnych. Firmy powinny brać z tego przykład do budowania społecznego kapitału

Po 30 latach funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce zaufaniem darzy go 2/3 Polaków, a ponad 70 proc. jest zadowolonych z działań lokalnych władz. Jeszcze większy odsetek deklaruje zainteresowanie sprawami lokalnymi – pokazują badania CBOS. – Tak wysoki poziom zaufania i zadowolenia Polaków z samorządu to inspiracja dla sektora przedsiębiorstw, jak prowadzić efektywny dialog i budować kapitał społeczny – podkreślają eksperci Krajowej Izby Gospodarczej.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Bankowość

Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania. Tak banki zabiegają o lojalność klientów

Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie pozytywnych doświadczeń klientów jest dla banków zwyczajnie opłacalne – w co drugim przypadku pozytywna ocena prowadzi do polecenia jego usług. – Kluczem do sukcesu jest personalizacja, zaufanie oraz wygoda i prostota oferty – wskazuje Aleksandra Gorbacz z Banku Millennium, który niedawno został doceniony za obszar relacji z klientami.

IFA 2019 Berlin

Bankowość

Kurs bitcoina na huśtawce. Najpopularniejsza kryptowaluta może zyskać dzięki uregulowaniu rynku

Od początku tego roku cena bitcoina wzrosła już prawie trzykrotnie. Po załamaniu z 2018 roku najpopularniejsza kryptowaluta znów wróciła do łask inwestorów. Kurs bitcoina na przestrzeni ostatniego miesiąca to jednak ciągła huśtawka, co potwierdza niestabilność kryptowalutowego rynku. Tomasz Rozmus, prezes grupy produktów kryptowalutowych Tokeneo, prognozuje, że wartość bitcoina będzie rosła wraz z postępującymi regulacjami. – Wszystko rozchodzi się o to, żeby powstały odpowiednie przepisy, które pozwolą wejść na ten rynek dużemu, instytucjonalnemu kapitałowi – ocenia.

Złote Spinacze 2019