Komunikaty PR

Co ma największy wpływ na przyszłość firmy?

2019-11-08  |  15:22

Duża część zarządzających europejskimi przedsiębiorstwami (51%) uznaje, że czynniki zewnętrzne mają większy wpływ na sukces firmy, niż ich własne decyzje czy działania. Znaczący odsetek badanych uważa, że ten trend będzie zyskiwał na znaczeniu, a rozwój rynku międzynarodowego (44%) oraz gospodarka światowa (42%) będą wpływały na ich organizacje w coraz większym stopniu. Te dane pochodzą z badania przeprowadzonego na zlecenie Ricoh na grupie 2550 przedstawicieli kadry zarządzającej m.in. z Austrii, Belgii, Luksemburga, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Węgier, Włoch, Holandii, Norwegii, Polski, Portugalii, Rosji, Słowacji, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Turcji, Wielkiej Brytanii i Irlandii.

„Aby odzyskać większy wpływ na przyszłość firmy konieczne jest położenie większego nacisku na efektywne wykorzystanie danych i większą elastyczność działania. Wymaga to wypracowania dobrze działających procesów i zmian w kulturze organizacyjnej, która będzie w większym stopniu promowała i wspierała innowacyjność pracowników – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska. „Jednym z narzędzi, które pozwoli osiągnąć ten cel jest automatyzacja procesów dokumentowych, która umożliwi wykorzystanie potencjału danych firmowych i przyśpieszenie realizacji wielu zadań” - dodał.

Bez wdrożenia nowoczesnych narzędzi do automatyzacji oraz elektronicznego obiegu dokumentów przedsiębiorstwom będzie bardzo trudno sprostać nowym wyzwaniom i  budować  trwałą  przewagę  konkurencyjną.   Rozumie to aż dwie trzecie badanych. 66% uznało, że cyfryzacja i automatyzacja obiegu dokumentów pomoże ich firmom osiągnąć sukces.

Cyfryzacja i wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów przyczyniają się do znacznego przyśpieszenia wielu procesów. Według danych DocuWare, dzięki korzystaniu z funkcji inteligentnego indeksowania podczas digitalizacji dokumentów można obniżyć czas potrzebny na wprowadzanie danych nawet o 95%, a wydajny elektroniczny proces akceptacji sprawia, że czas potrzebny na uzyskanie decyzji jest od 20% do nawet 50% krótszy. Digitalizacja pozwala również na lepsze ustrukturyzowanie danych i przekłada się na ich lepsze wykorzystanie. Szacuje się, że firmy efektywnie wykorzystują mniej niż 50% z ustrukturyzowanych danych, te nieustrukturyzowane wykorzystane są w zakresie nieprzekraczającym 1%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce Biuro prasowe
2019-11-16 | 13:00

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć dokładne wyniki sprzedaży, ale tendencja
IT i technologie Internet w każdym zakątku domu – nowe routery Huawei
2019-11-15 | 14:25

Internet w każdym zakątku domu – nowe routery Huawei

Huawei prezentuje trzy nowe modele routerów: Q2 Pro, WS318n i Wi-Fi WS5200 V2. Urządzenia o neutralnym, ascetycznym wyglądzie zapewniają wysokiej jakości sygnał sieci,
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-11-15 | 13:00

Red Dev Studio publikuje wyniki za III kwartał

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne opublikował wyniki za III kwartał. W okresie od lipca do września spółka wypracowała ponad 0,06 mln zł netto przychodów ze sprzedaży.

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.