Komunikaty PR

Bezpieczne i nowoczesne świetlice szkolne od Hasbro i PZU

2019-11-19  |  14:10
Biuro prasowe

Ruszyła druga edycja akcji społecznej „Się gra, się ma” pod hasłem „Bezpieczny Playroom”.
Wspólne przedsięwzięcie Hasbro i PZU jest skierowane do wszystkich szkół podstawowych i placówek wychowawczych w Polsce i ma na celu wsparcie finansowe w modernizacji świetlic. Zwycięskie placówki otrzymają po 20 000 zł na remont świetlicy.

Szkoły podstawowe i placówki wychowawcze mogą zgłaszać swój udział w akcji do 28 listopada 2019 r. Aby przystąpić do konkursu, należy wypełnić formularz dostępny na www.siegrasiema.com. Warto zachęcać do głosowania, bo trzy placówki z największą liczbą głosów dostaną po 20 000 zł na remont świetlicy. Kolejne trzydzieści szkół otrzyma gry i zestawy dekoracyjne. Nagrodzone zostaną również osoby głosujące z największą liczbą punktów.

- W ubiegłym roku do „Się gra się ma… Odlotowy Playroom” zgłosiło się 288 placówek. Zainteresowanie konkursem było duże, mieliśmy aż 2 miliony odsłon strony konkursowej – mówi Andrzej Sobolczyk, Senior Brand Manager CEE, Hasbro Gaming. Udało nam się ufundować remont jednej świetlicy w szkole w Ostrowie Wielkopolskim. Dzieci miały z tego wiele radości, przygotowały nam piękną inaugurację. Inne szkoły obdarowaliśmy naszymi grami i dekoracjami na ściany. Wszystkie placówki dostały od nas scenariusze zajęć świetlicowych z grami planszowymi. W tym roku damy jeszcze więcej! – dodaje Andrzej Sobolczyk.

Ideą akcji jest połączenie powracającej mody na planszówki z działaniem prospołecznym.
Hasbro, producent gier planszowych, i PZU, ubezpieczyciel edukujący całe rodziny w zakresie bezpieczeństwa, nawiązali współpracę, aby przemieniać szkolne świetlice w nowoczesne i kolorowe sale zabaw. Odnowione przestrzenie mają sprzyjać wszechstronnemu rozwojowi dzieci

Od wielu lat wspieramy rodziców i nauczycieli w edukacji dzieci w zakresie bezpieczeństwa. Z myślą o najmłodszych stworzyliśmy platformę edukacyjną z Niestraszkami – grupą barwnych postaci, które radzą, jak się zachować w różnych sytuacjach mówi Damian Ziąber, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU. – Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do tej inicjatywy i zwiększyć moc akcji. Zachęcam do udziału w konkursie i życzę wszystkim szkołom powodzenia – podkreśla Damian Ziąber.

Akcja jest promowana w telewizji (kanały dla dzieci), mediach społecznościowych oraz Internecie. Dodatkowo informacje o akcji ukażą się w prasie i w salonach Empik, który jest partnerem biznesowym kampanii.

Za pomysł i przeprowadzenie obu edycji akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Advalue, która specjalizuje się w łączeniu biznesu z wartościowymi inicjatywami. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny organizujemy tak ważną akcję, w której połączyliśmy naszą misję z prospołecznymi działaniami naszych Klientów – mówi przedstawicielka agencji, Katarzyna Hryćko-Górnicka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Niewielu studentów poznaje Bloomberga Biuro prasowe
2020-05-25 | 13:00

Niewielu studentów poznaje Bloomberga

Bankowość i finanse to branża, w której chce pracować wielu studentów uczelni biznesowych. Jedną z umiejętności oczekiwanych od kandydatów do pracy w bankach, domach
Edukacja Prof. Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego
2020-05-21 | 13:00

Prof. Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego

Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego 18 maja br. Rada Powiernicza Akademii Leona Koźmińskiego, której przewodniczy założyciel uczelni i jej pierwszy rektor, prof.
Edukacja Akademia Finansów i Biznesu Vistula zdobyła prestiżową akredytację PMI GAC.
2020-05-21 | 12:30

Akademia Finansów i Biznesu Vistula zdobyła prestiżową akredytację PMI GAC.

Kierunek Zarządzanie w Akademii Finansów i Biznesu Vistula na najwyższym, światowym poziomie. Został właśnie wyróżniony przez PMI Global Accreditation Center for Project

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Pandemia sprzyja większej brawurze na drogach. Bezpieczeństwo mają poprawić wyższe kary i ograniczniki prędkości w samochodach

Z powodu koronawirusa na niektórych drogach krajowych liczba aut spadła nawet o 80 proc. W czasie pandemii Polacy jeżdżą mniej, za to bardziej niebezpiecznie – tylko od 24 kwietnia do 6 maja w wypadkach zginęło 76 osób, czyli średnio sześć–siedem dziennie. Najczęstszą przyczyną wypadków jest nadmierna prędkość, bo puste ulice zachęcają do większej brawury. O bezpieczną jazdę apelują producenci samochodów. Volvo wprowadza automatyczne ograniczenie prędkości we wszystkich swoich autach do 180 km/h. Kierowca będzie też mógł zaprogramować dodatkowe ograniczenia prędkości maksymalnej.

Handel

Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie wirtualnych kas fiskalnych w branży gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej. Eksperci spodziewają się powiększenia szarej strefy

Możliwość stosowania wirtualnych kas fiskalnych, zgodnie z projektem rozporządzenia Ministerstwa Finansów, miała mieć tylko branża transportowa, ale w maju rozszerzono katalog podmiotów również o branżę gastronomiczną, hotelarską i handlu węglem. – Nie powinniśmy zaczynać od takich wrażliwych podatkowo sektorów – podkreślają eksperci. Ich zdaniem wprowadzenie wirtualnych kas rodzi pole do nadużyć i unikania rejestracji transakcji, co może prowadzić do wzrostu szarej strefy i zmniejszenia wpływów z VAT do budżetu. Ze względu na łatwość ingerencji w oprogramowanie rośnie też ryzyko wycieku danych i szpiegostwa gospodarczego.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Fundusze unijne

90 mln zł trafi na działania wspierające zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Rusza nabór środków w konkursie ze środków unijnych

Od 25 maja do 31 lipca potrwa nabór wniosków w ramach konkursu na działania w dziedzinie psychiatrii dzieci i młodzieży. 90 mln zł zostanie przeznaczone na uruchomienie co najmniej sześciu kolejnych Środowiskowych Centrów Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży. Budowa takich ośrodków, do których mogą zgłaszać się młodzież i rodzice z dziećmi z problemami psychicznymi, to element szeroko zakrojonej reformy psychiatrii skierowanej do tej grupy pacjentów. Pandemia wstrzymała jednak prace nad budową kolejnych etapów opieki psychiatrycznej.

Handel

Pandemia przewartościuje układ sił w globalnej gospodarce i zmieni relacje handlowe między krajami. Spadnie znaczenie Chin jako globalnej fabryki świata

Światowy PKB spadnie w 2020 roku o 3 proc. – przewidywał w połowie kwietnia Międzynarodowy Fundusz Walutowy. Mocniej ucierpią kraje rozwinięte, a spośród rynków rozwijających się te europejskie i południowoamerykańskie stracą bardziej niż azjatyckie. Nakładająca się na to wojna handlowa oraz poszukiwanie nowych relacji biznesowych spowodują, że świat może nie wrócić już do kształtu sprzed pandemii koronawirusa. Zdaniem Radosława Pyffela z Akademii Leona Koźmińskiego Polska będzie musiała odnaleźć się w tym nowym świecie nie tylko w aspekcie gospodarczym, ale też społecznym i psychologicznym.