Komunikaty PR

„Extra Szkolna Stołówka” - rusza 3. edycja programu marki Delma

2019-08-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówka”, którego inicjatorem jest marka Delma. Celem programu jest poprawa warunków, w jakich dzieci spożywają posiłki w szkołach. Dzięki akcji marka Delma pomaga realizować ten cel rodzicom i polskim placówkom oświatowym.

Program „Extra Szkolna Stołówka” skierowany jest do szkół podstawowych. Dzięki niemu mają one szansę wygrania remontu stołówki, by miejsce to mogło być estetyczne i funkcjonalne, zapewniając uczniom komfort podczas spożywania posiłków. W czasie trwania programu aż 3 placówki zdobędą 20 000 złotych, które przeznaczą na prace remontowe. Zwycięska szkoła będzie wybierana co 3 tygodnie spośród tych, które zostaną zgłoszone na stronie www.extrastolowki.pl. Co bardzo ważne, każdy z nas może wskazać placówkę, w której powinien odbyć się remont stołówki.

By wziąć udział w aktywacji, należy zakupić dowolny produkt marki Delma, a następnie wejść na stronę www.extrastolowki.pl, zarejestrować paragon, wybrać szkołę, w której naszym zdaniem powinien zostać przeprowadzony remont stołówki, i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Dodatkowo wszyscy biorący udział w akcji codziennie mają szansę na nagrodę pieniężną w wysokości 300 zł na wyprawkę szkolną. Akcja potrwa do 21 października.

„Extra Szkolna Stołówka” już po raz trzeci

Tegoroczna edycja programu „Extra Szkolna Stołówka” to już jego trzecia odsłona. Dotychczas wzięło w nim udział ponad 850 szkół, a wyremontowanych zostało aż 10 szkolnych stołówek.

Realizując program „Extra Szkolna Stołówka”, możemy realnie wpływać na poprawę warunków, w jakich dzieci w polskich szkołach spożywają codzienne posiłki. Wierzymy, że wyremontowana przestrzeń, w której gości atmosfera rodzinnego zasiadania do stołu, sprawia, że uczniowie chętnie w niej przebywają i jedzą. Takie rezultaty potwierdzają 2 dotychczasowe edycje programu marki Delma, mówi Alicja Strójwąs, Category Manager w firmie Upfield.

Regulamin programu znajduje się na www.extrastolowki.pl

Inicjatorem programu jest marka Delma.

 

 

 

Kontakt prasowy:

Joanna Szałasz

specjalista public relations

joanna@yellowcups.pl

+48 536 410 824

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020 Biuro prasowe
2020-03-30 | 16:00

Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020

Studenci architektury, którzy chcieliby wziąć udział w międzynarodowym konkursie International VELUX Award 2020, a nie zdążyli się zarejestrować, mają jeszcze na to czas. Termin
Edukacja Świat oczami młodych - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej
2020-03-30 | 12:30

"Świat oczami młodych" - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej

„Świat oczami młodych” to konkurs plastyczny na projekt znaczka pocztowego, który nie tylko edukuje dzieci i młodzież w wybranych sprawach, lecz także stwarza im
Edukacja Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi
2020-03-24 | 09:15

Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi

Stan epidemii wpływa na nasze życie na wielu poziomach i zmusza do zmierzenia się z dynamicznie zmieniającą się sytuacją. Jednym z wyzwań w tym trudnym czasie jest zaopiekowanie się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.