Komunikaty PR

Inspiracja i nagrody pieniężne!

2019-06-19  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Wnorowska
Forestor

ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
m.wnorowska|forestor.pl| |m.wnorowska|forestor.pl
609192635
www.forestor.pl
Do pobrania konkurs ( 0.27 MB )

W tym konkursie ciekawość, a dokładnie ciekawość technologii STEICO to pierwszy krok do nagrody! We wrześniu po raz czwarty rozstrzygnięty zostanie konkurs na najlepszą pracę dyplomową, a jej autor otrzyma 3 tys. złotych. Prace dyplomowe można zgłaszać do 30 lipca br.   

 

Studenci, którzy w swoich pracach dyplomowych zmierzą się z tematyką systemu budowlanego STEICO, mogą spodziewać się nie tylko pozytywnej oceny wieńczącej ich naukę, ale i nagród pieniężnych. Taką szansę zapewnia im udział w czwartej już edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową podejmującą tematykę budownictwa energooszczędnego, w której uwzględnione zostały technologie oferowane przez firmę STEICO. Regulamin konkursu przewiduje bowiem nagrody pieniężne - zwycięzca otrzyma 3000 złotych, natomiast laureaci drugiego i trzeciego miejsca odpowiednio: 2 i 1 tys. zł. Organizator konkursu – firma STEICO CEE Sp. z. o.o. oferuje również wsparcie merytoryczne specjalistów z zakresu technologii STEICO.

Z roku na rok zainteresowanie konkursem rośnie, podobnie jak poziom merytoryczny zgłaszanych prac, które coraz dogłębniej dotykają problematyki związanej z systemem budowlanym STEICO. Zmierzenie się z tym tematem jest również idealną okazją do ukierunkowania zainteresowań zawodowych. Wiedza zdobyta podczas pisania pracy dyplomowej może okazać się bezcenna i w przyszłości pozwoli realizować innowacyjne i ekologiczne projekty. System budowlany STEICO pozwala bowiem na projektowanie oraz wykonywanie energooszczędnych i przyjaznych użytkownikom budynków, w których panuje optymalny mikroklimat. Konkurs dedykowany przyszłym projektantom i wykonawcom to jeden ze sposobów, aby zachęcić ich do zapoznania się z przyszłościową technologią budowlaną.  

Pracę dyplomową (inżynierską, licencjacką, magisterską) na temat budownictwa w technologii STEICO należy wysłać wraz z formularzem dostępnym na stronie firmy (www.steico.com) do 30 lipca br. na adres dyplom@steico.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020 Biuro prasowe
2020-03-30 | 16:00

Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020

Studenci architektury, którzy chcieliby wziąć udział w międzynarodowym konkursie International VELUX Award 2020, a nie zdążyli się zarejestrować, mają jeszcze na to czas. Termin
Edukacja Świat oczami młodych - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej
2020-03-30 | 12:30

"Świat oczami młodych" - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej

„Świat oczami młodych” to konkurs plastyczny na projekt znaczka pocztowego, który nie tylko edukuje dzieci i młodzież w wybranych sprawach, lecz także stwarza im
Edukacja Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi
2020-03-24 | 09:15

Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi

Stan epidemii wpływa na nasze życie na wielu poziomach i zmusza do zmierzenia się z dynamicznie zmieniającą się sytuacją. Jednym z wyzwań w tym trudnym czasie jest zaopiekowanie się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.