Komunikaty PR

Kanadyjska sieć Maple Bear wchodzi na poznański rynek edukacyjny

2019-05-28  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Borcz
WTEM

ul. Emilii Plater 25/14
00-688 Warszawa
katarzyna|wtemagencja.pl| |katarzyna|wtemagencja.pl
+48 695 953 747
www.wtemagencja.pl
Do pobrania pdf ( 0.58 MB )

Globalna sieć prywatnych przedszkoli i szkół Maple Bear wchodzi na poznański rynek edukacyjny

 

Maple Bear – największa globalna sieć dwujęzycznych przedszkoli, szkół podstawowych i średnich, oferująca edukację w systemie kanadyjskim – wchodzi do Polski. Poznań jest – m.in. poza: Warszawą, Trójmiastem, Wrocławiem, Krakowem, Katowicami, Łodzią, Bydgoszczą, Lublinem, Białymstokiem i Szczecinem – jedną z 16 aglomeracji miejskich, w których dzieci i młodzież będą mogły korzystać z dwujęzycznej, kanadyjskiej formuły kształcenia, ale bazującej jednocześnie na polskim programie nauczania, zgodnym z krajowymi przepisami.

 

Maple Bear, wchodząc na poznański rynek w systemie franczyzowym, szuka lokalnych partnerów – inwestorów i przedsiębiorców – z którymi ma zamiar kontynuować dynamiczny rozwój sieci placówek edukacyjnych, zgodnie z przyjętą strategią ekspansji w całej Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce, pod szyldem Maple Bear, ma powstać od 2019 do 2029 roku co najmniej 20 dwujęzycznych przedszkoli i szkół podstawowych, z opcją rozszerzenia pakietu edukacyjnego o szkoły średnie.

Marka Maple Bear ma silną, globalną pozycję rynkową, co wynika nie tylko ze stosowanej metodologii i systemu nauczania, ale również doskonałego dopasowania do lokalnych warunków. Przedszkola i szkoły Maple Bear działają bowiem zgodnie z obowiązującymi w danym kraju przepisami prawa w zakresie prowadzenia placówek edukacyjnych na różnych poziomach, jak też lokalnymi programami nauczania, które oparte są na kanadyjskiej metodologii. Otwiera to tym samym wiele możliwości edukacyjnych dla uczniów Maple Bear, tak na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym.

Poznań jest jednym z tych miejsc w Polsce, w którym wysoko oceniamy potencjał rynku prywatnych usług edukacyjnych. Stąd decyzja Maple Bear o nawiązaniu współpracy z franczyzobiorcami z tego regionu, w tym między innymi z właścicielami istniejących już lokalnych, prywatnych przedszkoli i szkół. Mamy nadzieję, że sprawnie uda nam się pozyskać inwestorów, którzy chcą rozwijać biznes w sektorze szkolnictwa. Bardzo cieszy nas fakt, że bezpośrednio zaangażujemy się w postępy edukacyjne młodych mieszkańców Poznania, wprowadzając kanadyjskie strategie nauczania i metodologię opartą na dwujęzycznej edukacji, otwierając im jednocześnie drogę do dalszego kształcenia na poziomie uniwersyteckim, tak w kraju, jak też poza jego granicami – podkreśla Yann Bidan, dyrektor generalny Maple Bear na Europę Środkowo-Wschodnią.

Kanadyjska, dwujęzyczna metodologia nauczania opiera się na przygotowaniu młodzieży do kształcenia się przez całe życie, odnoszenia sukcesów i stawania się obywatelami świata, dzięki czemu Kanada jest jednym ze światowych liderów w obszarze szkolnictwa (www.bbc.com/news/business-40708421). System kanadyjskiej oświaty ma na celu kompleksowe kształcenie ucznia pod względem fizycznym, intelektualnym, emocjonalnym i społecznym, z naciskiem na trzy fundamentalne elementy: kreatywność, współpracę i umiejętność krytycznego myślenia. Ta skuteczna, sprawdzająca się na całym świecie koncepcja nauczania będzie niebawem dostępna również w Polsce. Wszystko za sprawą kanadyjskich szkół Maple Bear i nowego modelu franczyzy, z którym marka wchodzi na poznański rynek edukacyjny.

Maple Bear kształci dzieci i młodzież na całym świecie już od ponad 14 lat, prowadząc aktualnie w systemie franczyzowym ponad 380 placówek przedszkolno-szkolnych w 19 krajach, w których edukację pobiera około 40 tys. uczniów w wieku od 6 m-cy do 18 lat. Planowana, 10-letnia ekspansja Maple Bear w Europie Środkowo-Wschodniej obejmuje – poza Polską, Rumunią, Bułgarią i Serbią – takie kraje, jak: Albania, Austria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Grecja, Kosowo, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Macedonia Północna, Słowacja, Słowenia i Węgry. Z kanadyjskiej metodologii i systemu nauczania z sukcesem korzystają już dzieci i młodzież w: Stanach Zjednoczonych, Brazylii czy Meksyku. Model ten przyjął się również w innych regionach świata, jak chociażby w: Chinach, Indiach, Bangladeszu, Kenii, Malezji, Maroku, Nepalu, Filipinach, Singapurze, Korei Południowej, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wietnamie czy na Sri Lance, więc przyszedł czas na zagospodarowanie europejskiego, w tym polskiego rynku.

Według międzynarodowego badania PISA, koordynowanego przez OECD, kanadyjski system edukacji stale plasuje się w pierwszej szóstce na świecie. Kanada – zajmując wysokie 5. miejsce w rankingu najlepszych systemów edukacji – wyprzedza wszystkie pozostałe kraje anglojęzyczne na świecie (Wielka Brytania – 22. miejsce, Stany Zjednoczone – 30. miejsce), a także europejskich liderów w dziedzinie gospodarki i edukacji (Francja – 24. miejsce, Niemcy – 12. miejsce). W tym rankingu Polska plasuje się na 18. miejscu.

 

Informacje o Maple Bear:

Kanadyjska szkoła Maple Bear wykorzystuje najlepsze praktyki stosowanie w kanadyjskim, dwujęzycznym nauczaniu. Maple Bear jest jedną z najprężniej rozwijających się marek na rynku prywatnego szkolnictwa na świecie. Mimo tego, że funkcjonuje dopiero od 14 lat, jest dziś obecna w 19 krajach, prowadząc ponad 380 przedszkoli oraz szkół podstawowych i średnich, do których uczęszcza około 40 tys. uczniów. Skuteczny model biznesowy Maple Bear, oparty na systemie franczyzowym, zaczyna funkcjonować również Europie Środkowej i Wschodniej. Ambitny plan rozwoju placówek edukacyjnych Maple Bear w tym regionie zakłada utworzenie w ciągu 10 lat rozległej sieci szkół, w których kształcić się będzie ponad 15 tys. nowych uczniów.

 

KONTAKT DLA INWESTORÓW:

E-mail: info@maplebear-cee.com

Strona internetowa: www.maplebear-cee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja BRAK ZDJĘCIA
2020-04-01 | 01:00

CIMA wprowadza egzaminy zdalne w odpowiedzi na pandemię koronawirusa

W maju 2020 r. studenci CIMA będą mogli po raz pierwszy zdawać egzaminy zdalnie. Jest to reakcja na zamknięcie wielu centrów egzaminacyjnych na świecie i uniemożliwienie przeprowadzenia egzaminów Objective Test oraz Case
Edukacja Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020
2020-03-30 | 16:00

Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020

Studenci architektury, którzy chcieliby wziąć udział w międzynarodowym konkursie International VELUX Award 2020, a nie zdążyli się zarejestrować, mają jeszcze na to czas. Termin
Edukacja Świat oczami młodych - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej
2020-03-30 | 12:30

"Świat oczami młodych" - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej

„Świat oczami młodych” to konkurs plastyczny na projekt znaczka pocztowego, który nie tylko edukuje dzieci i młodzież w wybranych sprawach, lecz także stwarza im

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Branża transportowa nie skorzysta na tarczy antykryzysowej. Bez realnej pomocy przewoźników czeka fala upadłości

– Branża transportowa znalazła się w tragicznej sytuacji, przewoźnicy stoją pod ścianą – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak podkreśla, przedsiębiorcy bardzo liczyli na rozwiązania zawarte w rządowej tarczy antykryzysowej, ale ta praktycznie nie objęła branży transportowej. Bez rządowej kroplówki i zastrzyku finansowania czeka ją fala upadłości. Część właścicieli firm działających w branży, która zatrudnia ponad 0,5 mln pracowników, już rozpoczęła zwolnienia.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Alior modernizuje swoje oddziały. Stawia także na rozwój usług online

Klienci bankowości oczekują przede wszystkim wygody, a budowanie ich pozytywnych doświadczeń jest opłacalne. Co drugi klient poleci usługi banku, z którego jest usatysfakcjonowany wynika z badań PwC. Alior Bank prowadzi szeroko zakrojone analizy satysfakcji i potrzeb klientów i na tej podstawie rozpoczął już proces modernizacji swoich placówek. Stawia na ich digitalizację oraz zapewnienie klientom komfortu i dyskrecji, a dodatkowo każda z nich ma też być proekologiczna. 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Infrastruktura

Jerzy Kurella: 1,5 mld dol. od Gazpromu trzeba przeznaczyć na racjonalne inwestycje w wydobycie krajowe oraz produkcję biogazu

Cena gazu w kontrakcie jamalskim była nierynkowa i przez lata zawyżana – uznał Trybunał Arbitrażowy w Sztokholmie, który wydał wyrok kończący ponad pięcioletni spór o zmianę formuły ceny gazu pomiędzy rosyjskim Gazpromem i PGNiG na korzyść polskiej spółki. Nakazał też wstecznie zmienić sposób naliczania ceny gazu w kontrakcie jamalskim. Nowa formuła będzie ściśle powiązana z notowaniami tego surowca w Europie Zachodniej. PGNiG szacuje, że w związku z tą zmianą Gazprom będzie musiał zwrócić jej nadpłatę w wysokości 1,5 mld dol., czyli ok. 6,2 mld zł. – Ta kwota powinna zostać przeznaczona na racjonalnie prowadzone inwestycje w wydobycie krajowe oraz technologie związane z produkcją biogazu – zauważa były prezes spółki Jerzy Kurella.