Komunikaty PR

Motorola Solutions Day na Uniwersytecie Ekonomicznym

2019-05-21  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Celem wydarzenia organizowanego na Uniwersytecie Ekonomicznym przez Motorolę Solutions jest promocja firmy pod kątem zatrudnienia w istniejących w Krakowie dwóch centrach: Finansowym i Supply Chain. Na Motorola Solutions Day zaproszeni są studenci i absolwenci kierunków ekonomicznych, finansowych i logistyki.

Stanowisko informacyjne: rozmawiaj, konsultuj cv, wygrywaj nagrody

Jedną z atrakcji czekających na uczestników Motorola Solutions Day będzie specjalny stand, tj. stanowisko informacyjne, na którym będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy. Stand będzie otwarty dla wszystkich, również z poza Uniwersytetu Ekonomicznego. Zapraszamy na stand w pawilonie C Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - będziemy na Was czekać z ciekawymi konkursami i nagrodami. Będziecie też mogli porozmawiać z naszymi stażystami oraz skonsultować swoje CV. Zapraszamy! - mówi Marek Grzesiak z Global Order Management Motorola Solutions.

Warsztaty z Excela i feedbacku

Na studentów i absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego czekać będą także dwa warsztaty, jeden poświęcony efektywnemu feedbackowi, drugi dotyczący Excela.

Pierwszy warsztat dotyczyć będzie efektywnego feedbacku, opartego na metodologii FUKO. Jak mówi Jarosław Rusek, Dyrektor Centrum Finansowego Motorola Solutions Łatwo jest pracować z ludźmi, gdy każdy wykonuje swoją pracę i nie popełnia żadnych błędów, jednakże nie zawsze tak jest. Podczas warsztatów postaramy się podzielić wiedzą w jaki sposób rozmawiać z kolegami/ koleżankami z uczelni/pracy, gdy zrobili coś złego lub popełnili błąd, jednocześnie będąc przy tym miłym i respektującym uczucia drugiej osoby.

Kolejny warsztat poświęcony będzie Excelowi i jest skierowany do osób chcących poszerzyć swoja wiedzę z tego programu. Celem warsztatu jest nauka nowych umiejętności, formuł i skrótów, przydatnych w codziennej pracy z Excel’em. W czasie szkolenia omówione zostaną trzy podstawowe tematy, tj. tworzenie/edytowanie formuł, tworzenie tabel przestawnych oraz sortowanie/filtrowanie danych. Co ważne dla uczestników, pierwsza część warsztatu, trwająca 1,5 godziny odbędzie się w ramach Motorola Solutions Day na Uniwersytecie Ekonomicznym, zaś druga część na początku czerwca w siedzibie firmy w Krakowie.

Warsztaty z Excela i feedbacku będą prowadzone przez Specjalistów Motorola Solutions. Zapisy na nie odbywają się pod poniższym linkiem, za pośrednictwem Biura Karier UEK: https://tiny.pl/t9f97.


Dodatkowych informacji udziela:

Dagmara Kaczmarek, Motorola Solutions

e-mail: dagmara.kaczmarek@motorolasolutions.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020 Biuro prasowe
2020-03-30 | 16:00

Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020

Studenci architektury, którzy chcieliby wziąć udział w międzynarodowym konkursie International VELUX Award 2020, a nie zdążyli się zarejestrować, mają jeszcze na to czas. Termin
Edukacja Świat oczami młodych - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej
2020-03-30 | 12:30

"Świat oczami młodych" - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej

„Świat oczami młodych” to konkurs plastyczny na projekt znaczka pocztowego, który nie tylko edukuje dzieci i młodzież w wybranych sprawach, lecz także stwarza im
Edukacja Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi
2020-03-24 | 09:15

Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie? Psycholog radzi

Stan epidemii wpływa na nasze życie na wielu poziomach i zmusza do zmierzenia się z dynamicznie zmieniającą się sytuacją. Jednym z wyzwań w tym trudnym czasie jest zaopiekowanie się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.