Komunikaty PR

Niesamowity świat higieny jamy ustnej

2019-06-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Buks
MSL Group

ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa
paulina.buks|mslgroup.com| |paulina.buks|mslgroup.com
608 392 801
www.mslgroup.pl/en/
Do pobrania IP ( 0.06 MB )

W trosce o poprawę stanu zdrowia jamy ustnej

Program edukacji stomatologicznej „Niesamowity świat higieny jamy ustnej“

Stan zdrowia jamy ustnej dzieci w Polsce oraz świadomość rodziców na temat prawidłowych zasad dbania o higienę jamy ustnej pozostawiają wiele do życzenia. Według danych Ministerstwa Zdrowia[1] aż 9 na 10 dzieci w wieku 7 lat ma próchnicę, a tylko 59% rodziców dzieci 5-letnich rozumie związek między próchnicą zębów mlecznych i stałych. Najlepszym sposobem na poprawienie tej sytuacji jest edukacja, oraz kształtowanie prawidłowych nawyków już od najmłodszych lat. Firma Procter & Gamble – producent past
Blend-a-med® i akcesoriów do pielęgnacji jamy ustnej Oral-B® –  już od wielu lat, angażuje się w edukację dzieci. Tym razem firma zorganizowała wyjątkowe warsztaty dziennikarskie dla najmłodszych pacjentów warszawskiego Centrum Zdrowia Dziecka.

„Niesamowity świat higieny jamy ustnej” to ogólnopolski program edukacji stomatologicznej przygotowany przez Instytut Blend-a-med Oral-B®. Celem programu jest pomoc w kształceniu u dzieci sześcio i siedmioletnich pozytywnych nawyków dbania o higienę jamy ustnej, które będą towarzyszyć im już przez całe życie.

Stan zdrowia zębów mlecznych może wpływać na kondycję zębów stałych, dlatego tak ważne jest, by wykształcić
u dzieci prawidłowe nawyki związane z higieną i pielęgnacją jamy ustnej już od najmłodszych lat. Należy również pamiętać, że prawidłowe szczotkowanie i dobre nawyki żywieniowe to nie etap – to sposób na zdrowe życie
mówi Beata Golan, Dyrektor ds. Naukowych Instytutu Blend-a-med Oral-B.  

Firma Procter & Gamble już po raz drugi zorganizowała specjalne spotkanie dla dzieci z Centrum Zdrowia Dziecka. 18 czerwca br. podczas warsztatów prowadzonych przez wykwalifikowaną higienistkę, najmłodsi pacjenci mieli okazję dowiedzieć się między innymi czym są i skąd się biorą ubytki oraz jak prawidłowo myć zęby i dziąsła. Młodzi adepci wkraczający w „Niesamowity świat higieny jamy ustnej” otrzymali specjalnie przygotowane materiały edukacyjne oraz kolorowe szczoteczki elektryczne Oral-B® z wizerunkami ulubionych postaci z bajek Disneya®. Dzięki temu nauka okazała się świetną zabawą, a ukochani bohaterowie będą towarzyszyć dzieciom
w codziennym myciu zębów.

W celu podkreślenia jak zdrowy i piękny uśmiech przydaje się w codziennej pracy, zaproszono również gościa specjalnego – dziennikarza radiowo-telewizyjnego. Po krótkich warsztatach dziennikarskich każde dziecko miało okazję spróbować swoich sił z mikrofonem i powiedzieć kilka słów przed kamerą, nie zapominając oczywiście, aby na końcu szeroko się uśmiechnąć! Dziennikarz opowiedział również, jak na co dzień wygląda jego praca i jak ważny jest uśmiech w jego zawodzie, inspirując dzieci do dbania o higienę jamy ustnej.

„Ogromnie cieszymy się, że dzieci w Centrum Zdrowia Dziecka mogły kolejny raz wkroczyć do „Niezwykłego świata higieny jamy ustnej”, tym razem dodatkowo poznając fragment dziennikarskiego świata, w którym zdrowy i piękny uśmiech jest przecież niezwykle ważny. Dzięki edukacji i zabawie, program realizowany przez P&G jest bardzo ciepło odbierany przez naszych małych pacjentów oraz ich rodziców, którzy chętnie uczestniczą w spotkaniach. Jak wiemy, dzieci często potrzebują dodatkowej motywacji do codziennej pielęgnacji i higieny jamy ustnej, dlatego obecność rodziców była dodatkowym atutem i z pewnością szansą na zdrowe zęby całej rodziny“ - mówi Katarzyna Gardzińska, rzecznik prasowy Centrum Zdrowia Dziecka.

„W naszym Instytucie leczymy bardzo ciężko chore dzieci z całego kraju (ponad 200 tys. pacjentów rocznie), dlatego właśnie wszelkie aktywności realizowane w Centrum Zdrowia Dziecka są tak istotne i mile widziane. Uśmiech na twarzy jednego dziecka wywołuje kolejny – a przecież to właśnie piękny i zdrowy uśmiech jest celem działań realizowanych we współpracy z P&G“dodaje  Katarzyna Gardzińska.

 

Podczas warsztatów, dzieciom towarzyszyli rodzice i opiekunowie, którzy mają największy wpływ na kształtowanie odpowiednich postaw i nawyków u dzieci. Zachęcanie do codziennej higieny jamy ustnej niejednokrotnie stanowi jednak nie lada wyzwanie. Wprowadzenie elementu zabawy z pewnością ułatwia zadanie, właśnie dlatego, Procter&Gamble posiada w swoim portfolio kolorowe szczoteczki do zębów z bohaterami z bajek Disneya®
oraz smakowe pasty. Dodatkowym narzędziem zachęcającym dzieci do mycia zębów jest stworzona przez Oral-B® specjalna, bezpłatna aplikacja Disney® Magic Timer™.

Jako wiodący producent produktów do higieny jamy ustnej jesteśmy zaangażowani w tworzenie długotrwałej, znaczącej zmiany w obszarze zdrowia jamy ustnej wśród Polaków. Naszą misją jest wprowadzanie rozwiązań odpowiadających na problemy związane ze zdrowiem zębów i dziąseł. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę ze skali problemów stomatologicznych z jakimi zmagają się Polacy oraz tego, że bez zapewnienia odpowiedniej edukacji nawet najbardziej innowacyjne szczoteczki i pasty ich nie rozwiążą. Z tego powodu organizujemy inicjatywy takie jak program „Niesamowity świat higieny jamy ustnej”, dzięki któremu docieramy nie tylko do najmłodszych, ale również do rodziców, którzy odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu prawidłowych nawyków dbania o higienę jamy ustnej - mówi Małgorzata Mejer, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej na Europę Centralną w Procter & Gamble.

 

 

Oral-B
Oral-B® to światowy lider na wartym ponad 5 miliardów $ rynku szczoteczek i produktów do pielęgnacji zębów. Marka należy do firmy Procter & Gamble i obejmuje manualne oraz elektryczne szczoteczki do zębów przeznaczone dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej, a także produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takie jak nici dentystyczne. Szczoteczki manualne Oral-B®  są częściej wybierane przez dentystów w USA i na wielu rynkach międzynarodowych niż szczoteczki jakiejkolwiek innej marki.

 

Instytut Blend-a-Med Oral B

Instytut Blend-a-med Oral-B stanowi zaplecze naukowe oraz techniczne dla marek Blend-a-med oraz Oral-B. Został powołany z inicjatywy firmy Procter&Gamble, która przywiązuję ogromną rolę do rozwoju naukowego i technicznego posiadanych technologii oraz produktów. Kluczowe centra badawcze specjalizujące się w badaniach klinicznych oraz opracowywaniu nowatorskich technologii z zakresu higieny i profilaktyki jamy ustnej znajdują się w Kronberg (Niemcy), Egham (Wielka Brytania) oraz w Maison (Stany Zjednoczone). Największe centrum badawczo-techniczne dla marki Oral-B znajduje się w Kronberg, w Niemczech. Działania Centrum Badawczego w Kronberg skupiają się w 3 obszarach: (1) badaniu potrzeb klientów, (2) projektowaniu nowych technologii oraz produktów, (3) prowadzeniu badań klinicznych, mających na celu weryfikację bezpieczeństwa i skuteczności opracowywanych rozwiązań. Dział badań i rozwoju w Krongerg zatrudnia ponad 450 ekspertów, dział produkcyjny zatrudnia ich blisko 150. Działania Centrum koncentrują  się przede wszystkim na elektrycznych szczoteczkach w technologii oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjnej, która przez wielu ekspertów oceniana jest, jako najbardziej skuteczna w higienie jamy ustnej. Centra Badawcze Oral-B zarejestrowały blisko 1500 patentów w dziedzinie higieny jamy ustnej. Produkty linii Oral-B dostępne są na całym świecie.  Oprócz własnej kardy, Instytut Blend-a-Med Oral-B zrzesza ekspertów zewnętrznych, z dziedzin: periodontologii, stomatologii zachowawczej, chirurgii stomatologicznej, implantologii oraz ortodoncji.

 

P&G obsługuje konsumentów z całego świata dzięki szerokiej gamie zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości tj. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Dundy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com, by zapoznać się z aktualnościami oraz uzyskać informacje o firmie P&G i jej markach.

 


[1] Monitoring Zdrowia Jamy Ustnej 2016 – Ocena stanu zdrowia jamy ustnej i jego uwarunkowań w populacji polskiej w wieku 5,7 i 12 lat w 2016 roku. Pod redakcją prof. dr hab. Doroty Olczak-Kowalczyk.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja BRAK ZDJĘCIA
2020-04-01 | 01:00

CIMA wprowadza egzaminy zdalne w odpowiedzi na pandemię koronawirusa

W maju 2020 r. studenci CIMA będą mogli po raz pierwszy zdawać egzaminy zdalnie. Jest to reakcja na zamknięcie wielu centrów egzaminacyjnych na świecie i uniemożliwienie przeprowadzenia egzaminów Objective Test oraz Case
Edukacja Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020
2020-03-30 | 16:00

Przesunięcie terminu rejestracji do konkursu International VELUX Award 2020

Studenci architektury, którzy chcieliby wziąć udział w międzynarodowym konkursie International VELUX Award 2020, a nie zdążyli się zarejestrować, mają jeszcze na to czas. Termin
Edukacja Świat oczami młodych - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej
2020-03-30 | 12:30

"Świat oczami młodych" - konkurs plastyczny Fundacji BOŚ i Poczty Polskiej

„Świat oczami młodych” to konkurs plastyczny na projekt znaczka pocztowego, który nie tylko edukuje dzieci i młodzież w wybranych sprawach, lecz także stwarza im

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Transport

Branża transportowa nie skorzysta na tarczy antykryzysowej. Bez realnej pomocy przewoźników czeka fala upadłości

– Branża transportowa znalazła się w tragicznej sytuacji, przewoźnicy stoją pod ścianą – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak podkreśla, przedsiębiorcy bardzo liczyli na rozwiązania zawarte w rządowej tarczy antykryzysowej, ale ta praktycznie nie objęła branży transportowej. Bez rządowej kroplówki i zastrzyku finansowania czeka ją fala upadłości. Część właścicieli firm działających w branży, która zatrudnia ponad 0,5 mln pracowników, już rozpoczęła zwolnienia.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Alior modernizuje swoje oddziały. Stawia także na rozwój usług online

Klienci bankowości oczekują przede wszystkim wygody, a budowanie ich pozytywnych doświadczeń jest opłacalne. Co drugi klient poleci usługi banku, z którego jest usatysfakcjonowany wynika z badań PwC. Alior Bank prowadzi szeroko zakrojone analizy satysfakcji i potrzeb klientów i na tej podstawie rozpoczął już proces modernizacji swoich placówek. Stawia na ich digitalizację oraz zapewnienie klientom komfortu i dyskrecji, a dodatkowo każda z nich ma też być proekologiczna. 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Infrastruktura

Jerzy Kurella: 1,5 mld dol. od Gazpromu trzeba przeznaczyć na racjonalne inwestycje w wydobycie krajowe oraz produkcję biogazu

Cena gazu w kontrakcie jamalskim była nierynkowa i przez lata zawyżana – uznał Trybunał Arbitrażowy w Sztokholmie, który wydał wyrok kończący ponad pięcioletni spór o zmianę formuły ceny gazu pomiędzy rosyjskim Gazpromem i PGNiG na korzyść polskiej spółki. Nakazał też wstecznie zmienić sposób naliczania ceny gazu w kontrakcie jamalskim. Nowa formuła będzie ściśle powiązana z notowaniami tego surowca w Europie Zachodniej. PGNiG szacuje, że w związku z tą zmianą Gazprom będzie musiał zwrócić jej nadpłatę w wysokości 1,5 mld dol., czyli ok. 6,2 mld zł. – Ta kwota powinna zostać przeznaczona na racjonalnie prowadzone inwestycje w wydobycie krajowe oraz technologie związane z produkcją biogazu – zauważa były prezes spółki Jerzy Kurella.