Komunikaty PR

Wiedza to najlepszy prezent

2018-12-20  |  15:00
Biuro prasowe

Jeśli jednak chcemy przejść od życzeń do ich realizacji, będziemy potrzebować wiedzy i… kompetencji miękkich. Od zdolności negocjacyjnych, które pomogą w otrzymaniu podwyżki, przez łatwość przemawiania i opowiadania dobrych historii, niezbędnych do stworzenia silnej marki osobistej, aż po wytrenowanie… szczęścia! W poszukiwaniu pomysłu na prezent dla znajomych czy pracowników warto pomyśleć o czymś, co przybliży ich do zrealizowania marzeń, nawet tych z pozoru nierealnych. Czyli – zamiast gadżetów, które szybko wylądują 
w szufladzie, podarujmy wiedzę i kompetencje!

Zwyczaj wręczania świątecznych prezentów jest głęboko zakorzeniony w naszej tradycji. Składanie życzeń i kupowanie upominków to świąteczne rytuały – celebrujemy w ten sposób wyjątkowy czas w roku, sprawiając radość sobie i bliskim. Szukamy zazwyczaj prezentów, które ucieszą osobę obdarowaną, wpiszą się w jej zainteresowania czy pomogą rozwinąć nowe umiejętności. Znajomość pasji i gustu naszych najbliższych pomaga nam niezmiernie, ale kiedy szukamy drobiazgów dla pracowników czy kolegów z zespołu, stajemy przed nie lada wyzwaniem. Warto postawić na podarunki, które wspierają rozwój, ponieważ zdobywanie nowych umiejętności jest cenne dla każdego, niezależnie od statusu czy wykonywanego zawodu. Takie prezenty są uniwersalne, a jednocześnie wyróżniają się na tle innych świątecznych upominków.

Odkładanie marzeń na później leży w naszej naturze. Zanim pojedziemy w podróż życia, kupujemy kolejne książki, przewodniki czy podręczniki do nauki języka. Często zamiast działać i brać sprawy w swoje ręce, analizujemy, „gromadzimy materiały”. Czekamy na objawienie, na jakiś niewiadomy przełom, zamiast każdego dnia, małymi krokami, przybliżać się do postawionego sobie celu – mówi Patrycja Wojsyk, redaktor naczelna fiszki.pl. Dodaje też: Kiedy po raz pierwszy zetknęłam się z metodą nauki z fiszek, to była dla mnie rewolucja. Zrozumiałam, że nawet bardzo obszerna wiedza, przyswajana w małych ilościach, ale systematycznie, a do tego utrwalana i powtarzana, zostaje w pamięci na długo. Dlatego uważam, że bez względu więc na to, czy nasi najbliżsi chcą nauczyć się nowego języka czy np. zarządzania czasem, zawsze możemy im sprezentować zestaw fiszek. Dzięki temu pomożemy im zrobić pierwszy krok ku realizacji ich marzeń. I będziemy mieć satysfakcję z trafionego prezentu.

Polacy doceniają wartość wiedzy i chcą się nią dzielić z bliskimi. Świadczy o tym fakt, że książki znajdują się na liście najbardziej oczekiwanych prezentów. Jak wskazuje tegoroczne badanie Deloitte wśród krajów europejskich książki zajmują pozycję lidera (43%) na liście pożądanych podarunków[1]. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się również sprawdzone narzędzia edukacyjne, które pozwalają nie tylko poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności, ale również je utrwalać. Prezent w postaci książki, szkolenia, internetowego kursu bądź narzędzia edukacyjnego będzie nie tylko miłym upominkiem, ale również motywacją do rozwoju.

Więcej informacji:

https://www.fiszki.pl/swieta

 


[1] https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/pl/Documents/Reports/pl-raport-zakupy-swiateczne-2018.pdf?nc=1

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Inwestycja w naukę zawodu. Nowy kierunek w Białymstoku Biuro prasowe
2019-01-10 | 19:20

Inwestycja w naukę zawodu. Nowy kierunek w Białymstoku

      Na rynku brakuje fachowców – alarmuje branża przetwórstwa tworzyw sztucznych. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie w Zespole Szkół
Edukacja 4 porady, jak skutecznie nauczyć się języka obcego
2018-12-31 | 10:35

4 porady, jak skutecznie nauczyć się języka obcego

Pora to zmienić! Dla wszystkich tych, którzy chcą wpisać to postanowienie na listę noworocznych postanowień po raz ostatni, mamy kilka rad. Każdy sukces można zaplanować –
Edukacja Rusza nowa edycja konkursu „Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019”
2018-12-19 | 18:50

Rusza nowa edycja konkursu „Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019”

Akademia Techniczna PPG Deco we współpracy z Turniejem Budowlanym „Złota Kielnia” ogłasza Konkurs „Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019”. Konkurs pod

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.