Komunikaty PR

Zgłoś się do Bizneswoman Roku

2019-09-19  |  01:00
Biuro prasowe

 Na kandydatów i kandydatki czeka w tym roku 10 statuetek. W dotychczasowej historii konkursu udało się nagłośnić sukcesy kobiet, które działając w różnych regionach Polski zbudowały ogólnopolskie i międzynarodowe marki. Dla wielu z nich start w nim był szansą
na rozwinięcie swojej firmy i wejście na nowe rynki. 11. edycja Konkursu otwiera przed uczestniczkami nie tylko ciekawe możliwości rozwoju, ale daje im także szansę
na pozyskanie nowych inwestorów i biznesowych partnerów.

 

Najważniejszym celem konkursu Bizneswoman Roku jest dotarcie do kobiet z różnych regionów kraju. Świetnie prowadzone, innowacyjne i mające duże szanse zaistnieć nie tylko na ogólnopolskim, ale i światowym rynku firmy często bowiem mają swoje siedziby poza Warszawą i największymi miastami Polski.


Zeszłoroczna, jubileuszowa edycja okazała się wielkim sukcesem. Odnotowaliśmy ponad
584 nominacje, aż 33 w kategoriach zamkniętych i 551 w kategoriach otwartych. Nominacje to zgłoszenia dokonywane przez osoby trzecie, które doceniają osiągnięcia biznesowe danej osoby i uważają, że zasługuje ona na nagrodę. Zdarza nam się, że oprócz bezpośrednich zgłoszeń, nominowane do udziału osoby są polecane przez zadowolonych klientów, partnerów biznesowych, swoich bliskich czy przyjaciół. A my? Chcemy po prostu pokazać różnorodność projektów tworzonych przez kobiety, ich zasięg i osiągnięcia. Wierzymy,
że wszystkie dokonania biznesowe są inspiracją dla innych kobiet oraz przyczyniają się
do nagłaśniania ich sukcesów nie tylko tu, ale też na całym świecie. – mówi Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i twórczyni konkursu.

 

W konkursie mogą zaistnieć zarówno duże firmy, które osiągają przychód powyżej
10 milionów złotych rocznie, jak i start-upy czy niewielkie, lokalne biznesy, które pozwalają kobietom spełniać się zawodowo i realizować własne pomysły.

 

Rok temu nagrodę główną w kategorii Biznes Roku Firma – Przychód Powyżej 10 milionów zł zdobyła Magdalena Malaczyńska, prezeska firmy kosmetycznej Indigo Nails Lab z Łodzi, która oferuje produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Indigo Nails Lab zaczynało jako założony w 2011 roku rodzinny biznes, który w krótkim czasie przerodził się w międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego produkty są dostępne w 44 krajach.

 

Nagrodę w kategorii Pomysł na Start/Biznes lokalny podczas uroczystej Gali odebrała Katarzyna Skrzypczak, właścicielka firmy ManneQueen z Ostrowa Wielkopolskiego. Choć
w chwili odbierania statuetki firmę prowadziła zaledwie od kilku miesięcy, jury doceniło ją
za to, że pasję do szycia przekuła w biznes, który konsekwentnie rozwija. Jej najważniejszy projekt to Akademia Szycia ManneQueen, czyli kursy i warsztaty dla dorosłych oraz dla dzieci już od 6 roku życia.

 

Aspekt wspierania kobiet oraz budowania różnorodności jest ważnym kryterium w dwóch kategoriach – Female Champion of Change oraz Male Champion of Change. Tu nagradzane są osoby działające na rzecz wzmacniania roli kobiet w biznesie, które dokonały realnych zmian kultury i polityki w swoich firmach.

 

Inicjatywy, jak konkurs Bizneswoman Roku, w który zaangażowaliśmy się jako partner strategiczny już po raz czwarty, są niezwykle istotne, bo pomagają zmieniać rzeczywistość oraz wspierać rozwój kobiet na wielu płaszczyznach. Chcemy je inspirować i zachęcać
do tego, by podejmowały odważne decyzje i osiągały sukcesy. W Mastercard od lat kierujemy się zasadą, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do możliwości rozwoju. Różnorodność jest elementem naszej strategii już od ponad dekady i w pełni wykorzystujemy potencjał, jaki z niej płynie. Współpraca w środowisku o równych szansach dla wszystkich
ma wpływ również na poziom innowacyjności, a także wyniki finansowe firmy
– mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard.

 

Każda kolejna edycja konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku udowadnia,
że polski rynek bardzo potrzebuje takich inicjatyw. Nie tylko po to, by nagradzać osoby, które mogą już pochwalić się sukcesami, ale także wspierać te, które mają pomysły
i inicjatywy, ale ich działania blokują wewnętrzne obawy związane z negatywnymi przekonaniami, że sobie nie poradzą, nie dadzą rady utrzymać się na rynku przy tak dużej konkurencji, itp.

 

Bizneswoman Roku to naprawdę duża sprawa, bo na przestrzeni ostatniej dekady wyłoniono już ponad setkę zwyciężczyń. Konkurs realnie wpływa na świadomość społeczną i pokazuje kobietom, jak szerokie mają przed sobą perspektywy działania oraz że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Fakt, że już od kilku lat jesteśmy partnerem kategorii „Pomysł na Start/Biznes lokalny”, świadczy o tym, że w Coca-Cola przywiązujemy szczególną wagę do wspierania kobiet i motywowania ich do odważnego uwalniania swojego potencjału i pomysłów. Kobiety są kreatywne oraz przedsiębiorcze, ale czasem potrzebują zachęty, tej drobnej „iskry”, by podzielić się tym ze światem zewnętrznym. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni, wspierając kategorię, która pomaga kobietom zakładać własne firmy – mówi Anna Solarek, Dyrektor komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services, partnera wspierającego konkurs Bizneswoman Roku.

 

Kandydatki mogą zgłaszać się samodzielnie lub zostać nominowane przez osoby trzecie, które już zauważyły ich sukcesy i chciałyby, żeby docenili je teraz inni. Zgłoszeń oraz nominacji można dokonać poprzez formularz on-line na stronie www.bizneswomanroku.pl

 

Jeśli zgłoszenie nastąpi przez nominację od osób trzecich, kandydatka otrzyma maila z informacją o nominacji, linkiem do regulaminu oraz kategorii. Podejmując decyzję o starcie w konkursie, będzie musiała samodzielnie wypełnić formularz on-line we właściwej kategorii.

 

Zgłoszenia są przyjmowane w 5. kategoriach otwartych:

 

  • Biznes Roku z dwiema podkategoriami: Firma: przychód poniżej 10 mln zł oraz Firma: przychód powyżej 10 mln zł,
  • Start-up Roku,
  • Pomysł na Start/Biznes lokalny,
  • Liderka w Nowych Technologiach  
  • Działalność społeczna.

 

W kategoriach zamkniętych, czyli Grand Prix: Inspiratorka Roku, Male Champion
of Change, Female Champion of Change, Nauka i Biznes oraz Kobieta Sztuki
kandydatki nominowane są przez Ekspertów, członków Jury oraz Fundację.

 

Kto decyduje o wygranej?

 

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, dedykowane Loże Ekspertów wybiorą finalistki w 5. kategoriach otwartych. Nowością tegorocznej edycji jest sesja pitchingowa dla każdej
z nich, podczas której każda finalistka będzie miała „własne 5 minut” na przedstawienie swojego projektu. Laureatki wybierze jury, składające się z uznanych ekspertów ze świata biznesu, finansów i edukacji, któremu od 10 lat przewodzi dr Irena Eris. Ostatecznego wyboru zwyciężczyń jury dokona po zapoznaniu się ze zgłoszeniami i po rozmowach
z finalistkami.

 

Informacje na temat laureatek z poprzednich edycji można znaleźć
na www.bizneswomanroku.pl

 

Do konkursu można przystąpić na dwa sposoby:

 

1. Zgłaszając się samemu, a co za tym idzie wypełniając odpowiedni formularz znajdujący się na stronie konkursu.

2. Po otrzymaniu zawiadomienia o nominacji, wypełniając i wypełniając odpowiedni formularz na stronie konkursu.

 

Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny. Kandydatki, które zgłaszają się same lub nominowane są przez osoby trzecie do 22 listopada 2019  roku muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.bizneswomanroku.pl

 

Formularze, regulamin i informacje o kategoriach znajdują się na stronie: www.bizneswomanroku.pl

 

 

 

 

Organizatorzy: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Partner strategiczny: Mastercard

Partner wspierający: Coca-Cola

Partner edukacyjny: Microsoft

Partnerzy kategorii: BNP Paribas, IGT Poland, DPD Polska

Partner merytoryczny: Deloitte

Partnerzy konkursu: emba@UW, Vital Voices, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

Patronat Honorowy Konkursu: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Patroni medialni: ChilliZet, Forbes, Forbes Women, HiCash, MamStartUp, Onet,  Uroda Życia, Wysokie Obcasy Praca

 

 

ORGANIZATOR: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Fundacja jest największą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet i młodzieży, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Jak #DajżeKompa obchodzi Dzień Dziecka? Przekazuje kolejne komputery! Biuro prasowe
2020-06-01 | 16:15

Jak #DajżeKompa obchodzi Dzień Dziecka? Przekazuje kolejne komputery!

W walkę z wykluczeniem cyfrowym włączyło się wiele osób: firmy, osoby prywatne i lokalne media. Potrzeby są jednak wciąż ogromne. –  Do tej pory udało nam się zdobyć
Edukacja DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ”
2020-05-27 | 10:00

DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ”

Z końcem maja na rynku wydawniczym ukazał się najnowszy podręcznik o nauce gry w szachy dla początkujących. Jego autorem jest Michał Kanarkiewicz, utytułowany szachista oraz ambasador
Edukacja Niewielu studentów poznaje Bloomberga
2020-05-25 | 13:00

Niewielu studentów poznaje Bloomberga

Bankowość i finanse to branża, w której chce pracować wielu studentów uczelni biznesowych. Jedną z umiejętności oczekiwanych od kandydatów do pracy w bankach, domach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ruch w biurach sprzedaży mieszkań powraca do poziomów sprzed pandemii. Nie ma co liczyć na spadki cen

Pandemia SARS-CoV-2 chwilowo zachwiała rynkiem deweloperskim. W kwietniu liczba mieszkań, których budowę rozpoczęto, spadła o prawie 40 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, a statystyki wskazywały na malejące zainteresowanie kredytami hipotecznymi. Powoli widać jednak odbicie – klienci wracają do biur sprzedaży zainteresowani zakupem mieszkania. Nie powinni jednak liczyć na duże spadki cen w związku z koronawirusem. Tym, na co warto zwrócić uwagę przy zakupie, jest za to pozycja i sytuacja finansowa dewelopera oraz terminowość realizacji inwestycji. Z tym ostatnim nie ma raczej problemów, bo pandemia nie wstrzymała prac na budowach.

Problemy społeczne

Szpitale przygotowują się na drugą falę pandemii. Z pomocą biznesu Caritas przekazuje im właśnie kolejne z setki zamówionych respiratorów

W czasie pandemii jednym z głównych problemów jest dostępność sprzętu medycznego. Już dzisiaj szpitale przygotowują się na drugą falę zachorowań, która według ministra zdrowia może nadejść jesienią. Nie mają jednak w swoich budżetach wystarczających środków na zakup respiratorów. Dlatego w pomoc zaangażował się biznes: wiele firm zdecydowało się na zakup respiratorów i przekazanie ich do najbardziej potrzebujących szpitali. Do polskich placówek pierwsze z ponad setki takich urządzeń, zamówionych jeszcze w kwietniu, dostarcza już Caritas w ramach akcji #WdzięczniMedykom. Prawie połowa z nich została zakupiona ze środków przekazanych przez Generali Polska.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Edukacja

Polscy naukowcy badają pracę mózgu u dzieci z dysleksją. Chcą opracować metodę wczesnego wykrywania zaburzeń w nauce czytania

Około 10 proc. dzieci w Polsce może mieć problemy z nauką czytania, co często powoduje niechęć do nauki, kompleksy i problemy emocjonalne. – Diagnoza dysleksji możliwa jest dopiero od trzeciej klasy szkoły podstawowej, a to dość późno, żeby wprowadzać trening i terapię – mówi Katarzyna Chyl, doktorantka w Instytucie Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN. Dzięki jej badaniom, które wykazały zmienione działania lewej półkuli mózgu u dzieci z dysleksją, możliwe będzie opracowanie testów przesiewowych do stosowania na wcześniejszym etapie edukacji. Za tę pracę ekspertka otrzymała stypendium w ramach programu START Fundacji na rzecz Nauki Polskiej.

Transport

Liczba rejestracji nowych samochodów najniższa od kilkunastu lat. Sprzedaż w tym roku spadnie co najmniej o kilkadziesiąt procent

Pandemia koronawirusa mocno uderzyła w branżę motoryzacyjną. Tegoroczny kwiecień był najsłabszym miesiącem od 15 lat. Sprzedaż samochodów osobowych spadła o 67 proc., a dostawczych – o 55 proc. W połączeniu ze wzrostem cen aut ze względu na wyższe normy bezpieczeństwa czy emisji CO2 spadku sprzedaży może nie udać się odrobić. – Nawet jeśli założymy najbardziej optymistyczny scenariusz, to spadek w całym roku wyniesie kilkadziesiąt procent – ocenia Jakub Faryś, prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego.