Komunikaty PR

Elektromonter-Jaworzno „Przyjacielem UNICEF”

2019-07-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Warszawa/Jaworzno, 10 lipca 2019 r. - Elektromonter-Jaworzno Sp. z o.o. przystąpił do programu „Przyjaciel UNICEF”. Tym samym przez najbliższe 12 miesięcy będzie nieść pomoc dzieciom razem z UNICEF.

 

Co czwarte dziecko na świecie żyje na obszarach konfliktów zbrojnych lub katastrof naturalnych. Potrzeby dzieci są ogromne, a pomoc nie raz ratuje życie i zdrowie najmłodszych. UNICEF jest największą organizacją humanitarną i rozwojową działającą na rzecz dzieci na świecie i często niesie pomoc dzięki wsparciu partnerów biznesowych.

 

Dzięki środkom przekazanym przez firmę „Elektromonter-Jaworzno” będziemy mogli realizować naszą misję i wspólnie nieść pomoc najbardziej potrzebującym. Dla najmłodszych na świecie wsparcie udzielone przez organizację i jej partnerów takich jak nasz nowy „Przyjaciel UNICEF” jest nieocenione, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

 

 „Przyjaciel UNICEF” to nowy, wyjątkowy program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na stronie unicef.pl/biznes.

 

***

 

Elektromonter-Jaworzno

Firma rozpoczęła działalność w 2012 roku. Specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie instalacji elektrycznych. Szczególną uwagę przykłada do terminowego wykonawstwa, dbając przy tym o najwyższą jakość usług. W chwili obecnej zatrudnia około 160 wykwalifikowanych monterów.

 

UNICEF

 

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci od ponad 70 lat, której współzałożycielem był Polak, dr Ludwik Rajchman. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2019-10-17 | 15:20

DB Energy z kolejnym międzynarodowym partnerem

#NowoczesnyPrzemysł #DBEnergyDlaPrzemysłu #EfektywnośćEnergetyczna STRATEGIA ROZWOJU NA RYNKU EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W POLSCE I ZAGRANICĄ   DB ENERGY DORADCĄ W OBSZARZE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ DLA KLIENTÓW
Energetyka Już dziś zapraszamy na XXVII Targi STACJA PALIW 2020!
2019-10-16 | 23:00

Już dziś zapraszamy na XXVII Targi STACJA PALIW 2020!

Polska Izba Paliw Płynnych, Warszawa, 16 września 2019 r. W przyszłym roku organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych (PIPP) Międzynarodowe Targi STACJA PALIW będą już miały swą
Energetyka Rekord sprzedaży płockiej spółki – polska firma ma klientów w ponad 110 krajach
2019-09-30 | 13:37

Rekord sprzedaży płockiej spółki – polska firma ma klientów w ponad 110 krajach

Płocka grupa Warter Fuels, produkująca m.in. paliwa rajdowe Warter Racing i paliwa alkilatowe Warter Pro odnotowała najwyższą sprzedaż w segmencie paliw lotniczych – Warter Aviation. W

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Zagranica

Po informacji o zniesieniu wiz do USA wzrosło zainteresowanie Polaków lotami za ocean. Zwiększy się liczba połączeń, a bilety będą tańsze

Stany Zjednoczone są trzecią po Francji i Hiszpanii najchętniej odwiedzaną destynacją przez turystów na świecie. W przypadku polskich turystów nie ma ich nawet w dwudziestce najpopularniejszych kierunków. Dzięki zniesieniu wiz zainteresowanie podróżami do USA znacznie wzrośnie. Już zaraz po zapowiedzi zniesienia wiz Polacy szukali lotów do Stanów Zjednoczonych trzykrotnie częściej niż weekend wcześniej. Na zniesieniu wiz skorzystają polskie i amerykańskie biura turystyczne. Zwiększy się też liczba połączeń.

Handel

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już 1 mln konsultantów

Sprzedaży bezpośrednia w Polsce rośnie w siłę. Jej obroty przekraczają 3 mld zł i z każdym rokiem rosną o kilka procent. Z branżą współpracuje już ok. 1 mln osób, przy czym dla 20 proc. jest to podstawowe źródło dochodów. Ponad 80 proc. konsultantów jest zadowolonych z dotychczasowej współpracy, podobnie jak 90 proc. konsumentów. Na przestrzeni ostatnich 25 lat w branży zaszły ogromne zmiany, z których główną jest rosnący udział nowych technologii i zmiana kategorii produktowych sprzedawanych w tym kanale. Zarówno te zmiany, jak i korzyści płynące z pracy w tej branży ma pokazać startująca właśnie kampania Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Edukacja

Cztery polskie uczelnie z szansą na prestiżowy, międzynarodowy certyfikat. Mają go najbardziej elitarne uczelnie świata

Szkoły biznesowe należą do najbardziej obleganych zarówno w Polsce, jak i w całej Europie – podkreśla Tim Mescon, prezes zarządu AACSB w regionie EMEA. Amerykańska organizacja non profit od ponad stu lat akredytuje najlepsze na świecie uczelnie, które kształcą na kierunkach biznesowych. Należą do nich m.in. Harvard, Stanford i MIT. W Polsce prestiżowym certyfikatem mogą się pochwalić na razie tylko dwie uczelnie: Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ale z AACSB współpracują już cztery kolejne.

Przemysł

Tylko 10 proc. małych i średnich przedsiębiorstw wprowadziła nowy produkt lub usługę. Mimo że to one decydują o przewadze konkurencyjnej firmy

Choć rosną nakłady na inwestycje, to małe i średnie przedsiębiorstwa na rozwój przeznaczają niewiele środków. Obecnie w Polsce tylko 7 firm na 100 wdraża innowacje produktowe lub procesowe. Firmy z sektora MŚP głównie skupiają się na usprawnieniu produktowym, a tylko co dziesiąta stawia na innowacyjne rozwiązania. Tymczasem to właśnie one, w tym szersze wykorzystanie sztucznej inteligencji czy wirtualnej rzeczywistości, przynoszą największe zyski. Firmy zainteresowane zbudowaniem strategii trwałej przewagi konkurencyjnej mogą wziąć udział w warsztatach wspierających innowacyjność.