Komunikaty PR

Certyfikat Customer Contact Centres dla eService

2018-11-08  |  18:00
Biuro prasowe

eService uzyskał certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania telecentrum firmy z normą EN 15838:2003 Customer Contact Centres. Wydany przez Société Générale de Surveillance (SGS) certyfikat potwierdza wysoką jakość usług     i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim. Centrum Obsługi Akceptanta eService jest jednym z zaledwie czterech polskich call center, które mogą pochwalić się tym certyfikatem.

Uzyskanie tak prestiżowego certyfikatu traktujemy jak wyróżnienie i pewnego rodzaju nagrodę za wysiłek wkładany w stałe doskonalenie jakości obsługi, rozbudowę systemów wsparcia oraz optymalizację procesów zarządzania. To również sukces ludzi pracujących w naszym telecentrum, którzy na co dzień, przez całą dobę służą pomocą klientom w kraju i za granicą. Ponieważ jednym z warunków przyznania tego certyfikatu jest wysoki poziom satysfakcji klientów, stanowi on także najlepszy dowód wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Serdecznie im gratuluję – mówi Marta Maliszewska, dyrektor Departamentu Operacji eService.

Konsultanci w call center eService są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Centrum Obsługi Akceptanta, jako pierwsza linia wsparcia kompleksowo obsługuje napływające od klientów zgłoszenia dotyczące spraw technicznych, produktów i usług firmy, a także rozliczeń. W ubiegłym roku klienci korzystający z infolinii eService wykonali blisko 271 tys. połączeń. W ciągu trzech kwartałów roku 2018, było ich już ponad 233 tys. 

Do pomyślnego ukończenia audytu i uzyskania certyfikatu niezbędne jest otrzymanie pozytywnych ocen wielu obszarów funkcjonowania telefonicznej obsługi klienta, m.in.: strategii zarządzania i polityki zarządczej, pracy konsultantów, infrastruktury, procesów, zadowolenia klientów oraz odpowiedzialności społecznej. Oznacza to, że firmy wyróżnione certyfikatem muszą posiadać wysokie kompetencje w zakresie umiejętnego traktowania rozmówców i zgłaszanych przez nich zagadnień, sprawnego wprowadzenia nowych procesów obsługowych oraz przetwarzania reklamacji i statystyk dotyczących obsługi. Przyznanie certyfikatu potwierdza satysfakcję klientów wynikającą z jakości obsługi, zrozumiałości i czytelności udzielanych porad i informacji a także niedługiego czasu oczekiwania na połączenie. 

Certyfikat zgodności z EN 15838 wydany dla eService jest już kolejnym tego typu certyfikatem uzyskanym przez firmę i pozostaje ważny do września 2020 roku. Podmiotem, który przeprowadził proces homologacji była firma SGS Polska.

SGS (Société Générale de Surveillance)jest wiodącą firmą kontrolną, weryfikacyjną, testującą i certyfikującą, uznawaną za światowy wzorzec jakości i etyki. Firma działa w sieci ponad 1 800 biur i laboratoriów na całym świecie, zatrudniając ponad 85,000 pracowników. Jej główna siedziba mieści się w Genewie, w Szwajcarii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Polska liderem rynku fuzji i przejęć w regionie Biuro prasowe
2019-04-17 | 13:40

Polska liderem rynku fuzji i przejęć w regionie

Mazars we współpracy z Mergermarket opracował „CEE View: Inbound M&A report 2018/2019”. Ta najnowsza publikacja dotycząca transakcji oferuje przegląd działalności w
Finanse Polska gospodarka mocniejsza niż szwedzka
2019-04-16 | 12:30

Polska gospodarka mocniejsza niż szwedzka

Polska 22. gospodarką świata Po ostatnich wysokich wzrostach PKB okazało się, że gospodarka Polski awansowała w światowym rankingu. Dzięki wyprzedzeniu Argentyny i Szwecji jest obecnie
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2019-04-09 | 13:50

Elavon i Societe Generale partnerami w zakresie ogólnoeuropejskich płatności

Elavon, wiodący globalny dostawca usług płatniczych, należący do U.S. Bancorp, nawiązał współpracę z wiodącą grupą finansową Societe Generale w zakresie przyjmowania i przetwarzania płatności w całej Europie. Klienci

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii. 

Finanse

Agencja Rozwoju Przemysłu wesprze małe i średnie firmy. Na ich finansowanie w tym roku przeznaczy 200 mln zł

Do końca tego roku Agencja Rozwoju Przemysłu przeznaczy 200 mln zł na finansowanie małych i średnich firm. Takim podmiotom trudniej jest pozyskać środki komercyjne od banków, zwłaszcza jeżeli są krótko na rynku. ARP udzieli im pożyczek m.in. na realizację innowacyjnych projektów, inwestycji, wsparcie płynności finansowej czy finansowanie zamówień. Co istotne, spółki nie ogranicza prawo bankowe czy regulacje KNF, co daje jej większą elastyczność i pozwala finansować przedsięwzięcia, które przez banki mogłyby być uznane za zbyt ryzykowne.

Ochrona środowiska

Firmy stawiają na racjonalne wykorzystywanie zasobów. W całej UE może to przynieść 600 mld euro oszczędności rocznie

Po cyfrowej transformacji firmy czeka w najbliższych latach kolejna duża zmiana. Do 2030 roku muszą się dostosować do wymogów gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ), która zakłada optymalne wykorzystanie odpadów i surowców naturalnych. Jak wynika z badań Stena Recycling, oczekują tego sami konsumenci. 65 proc. z nich jest skłonnych zrezygnować z produktów ulubionej firmy, a w zamian wybrać taką, która wdraża zasady GOZ. Gospodarka cyrkularna pomoże też firmom zmniejszyć koszty działalności – w skali UE przyniesie 600 mld euro oszczędności i stworzy 2 mln nowych miejsc pracy. Część firm zaczęła już transformację w kierunku GOZ – przykłady najlepszych zostały wyłonione w Stena Circular Economy Award. ​ 

 

Telekomunikacja

Trwa czwarta rewolucja przemysłowa łącząca pracę ludzi z pracą maszyn. Niedoskonałe prawo i problem z ochroną danych mogą jednak wstrzymać postęp technologiczny

Czwarta rewolucja przemysłowa będzie mieć przełożenie na gospodarkę, biznes i rynek pracy. Jak podaje Ministerstwo Cyfryzacji, szerokie wykorzystanie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i analizy danych pozwoli osiągnąć poziom PKB zaplanowany na lata 2035–2036 już o pięć lat wcześniej. Jednak nowe technologie oznaczają także duże wyzwania związane z legislacją oraz cyberbezpieczeństwem. Pod tym względem przełomowy był ubiegły rok, kiedy weszły w życie ustawa o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz RODO – wynika z nowego raportu NASK „Cyberbezpieczeństwo A.D. 2018”.

Handel

Tylko 17 proc. polskich firm korzysta z ubezpieczeń i gwarancji eksportowych. Brakuje świadomości, że mogą to być dobre narzędzia do zwiększenia sprzedaży i płynności

W ubiegłym roku polskie firmy po raz pierwszy ubezpieczyły obroty warte blisko pół biliona złotych. Łączna kwota ubezpieczonych należności wyniosła blisko 157 mld zł, czyli o 9 proc. więcej niż w 2017 roku. Mimo tych wzrostów sytuacja w tym segmencie rynku jest daleka od oczekiwań ubezpieczycieli. Kluczowe jest pozyskanie nowych klientów – przekonuje Marcin Olczak z firmy Marsh. Obecnie co piąta firma w ogóle nie ubezpiecza transakcji sprzedaży swoich wyrobów, a tylko 17 proc. korzysta z ubezpieczeń i gwarancji eksportowych. Firmy nie są świadome, że te narzędzia mogą być wykorzystywane do zwiększania sprzedaży i wsparcia płynności finansowej.