Komunikaty PR

Certyfikat Customer Contact Centres dla eService

2018-11-08  |  18:00
Biuro prasowe

eService uzyskał certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania telecentrum firmy z normą EN 15838:2003 Customer Contact Centres. Wydany przez Société Générale de Surveillance (SGS) certyfikat potwierdza wysoką jakość usług     i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim. Centrum Obsługi Akceptanta eService jest jednym z zaledwie czterech polskich call center, które mogą pochwalić się tym certyfikatem.

Uzyskanie tak prestiżowego certyfikatu traktujemy jak wyróżnienie i pewnego rodzaju nagrodę za wysiłek wkładany w stałe doskonalenie jakości obsługi, rozbudowę systemów wsparcia oraz optymalizację procesów zarządzania. To również sukces ludzi pracujących w naszym telecentrum, którzy na co dzień, przez całą dobę służą pomocą klientom w kraju i za granicą. Ponieważ jednym z warunków przyznania tego certyfikatu jest wysoki poziom satysfakcji klientów, stanowi on także najlepszy dowód wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Serdecznie im gratuluję – mówi Marta Maliszewska, dyrektor Departamentu Operacji eService.

Konsultanci w call center eService są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Centrum Obsługi Akceptanta, jako pierwsza linia wsparcia kompleksowo obsługuje napływające od klientów zgłoszenia dotyczące spraw technicznych, produktów i usług firmy, a także rozliczeń. W ubiegłym roku klienci korzystający z infolinii eService wykonali blisko 271 tys. połączeń. W ciągu trzech kwartałów roku 2018, było ich już ponad 233 tys. 

Do pomyślnego ukończenia audytu i uzyskania certyfikatu niezbędne jest otrzymanie pozytywnych ocen wielu obszarów funkcjonowania telefonicznej obsługi klienta, m.in.: strategii zarządzania i polityki zarządczej, pracy konsultantów, infrastruktury, procesów, zadowolenia klientów oraz odpowiedzialności społecznej. Oznacza to, że firmy wyróżnione certyfikatem muszą posiadać wysokie kompetencje w zakresie umiejętnego traktowania rozmówców i zgłaszanych przez nich zagadnień, sprawnego wprowadzenia nowych procesów obsługowych oraz przetwarzania reklamacji i statystyk dotyczących obsługi. Przyznanie certyfikatu potwierdza satysfakcję klientów wynikającą z jakości obsługi, zrozumiałości i czytelności udzielanych porad i informacji a także niedługiego czasu oczekiwania na połączenie. 

Certyfikat zgodności z EN 15838 wydany dla eService jest już kolejnym tego typu certyfikatem uzyskanym przez firmę i pozostaje ważny do września 2020 roku. Podmiotem, który przeprowadził proces homologacji była firma SGS Polska.

SGS (Société Générale de Surveillance)jest wiodącą firmą kontrolną, weryfikacyjną, testującą i certyfikującą, uznawaną za światowy wzorzec jakości i etyki. Firma działa w sieci ponad 1 800 biur i laboratoriów na całym świecie, zatrudniając ponad 85,000 pracowników. Jej główna siedziba mieści się w Genewie, w Szwajcarii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2018-11-20 | 13:00

Przełom w oszczędzaniu na emeryturę. Prezydent podpisał ustawę o PPK

19 listopada Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK). Podpisanie ustawy i ogłoszenie jej w Dzienniku Ustaw RP to ostatni etap procesu legislacyjnego. Tym samym już w przyszłym roku pierwsze
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2018-11-20 | 01:00

W promocji PKO Leasing+ zarejestrujesz samochód za darmo

Teraz, dzięki promocji PKO Leasing+, przedsiębiorcy zyskali dodatkowy powód, by zmienić auto lub nabyć nowe. Jeżeli do końca roku zdecydują się na leasing samochodu z ubezpieczeniem GAP, nie poniosą opłaty za jego
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2018-11-19 | 09:00

Siemens Financial Services wprowadza SimplyLoan - finansowanie online dla firm

SimplyLoan umożliwi firmom szybkie, wygodne i bezpieczne uzyskanie pożyczki leasingowej online na wysoką kwotę – nawet 200 tys. zł. Dzięki wykorzystaniu algorytmu do oceny wiarygodności kredytowej czas potrzebny na wydanie decyzji o

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Finanse

Cyfryzacja nowym motorem polskiej gospodarki. Do 2025 roku może przynieść dodatkowe 275 mld zł

Dotychczasowe motory wzrostu Polski, takie jak podaż taniej i wykwalifikowanej siły roboczej czy napływ środków z Unii Europejskiej, zaczynają słabnąć. Jest jednak szansa, że nową siłą napędową gospodarki stanie się cyfryzacja, która do 2025 roku może przynieść 275 mld zł dodatkowego PKB – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej McKinsey & Company. Eksperci podkreślają, że umożliwiłoby to zwiększenie globalnej konkurencyjności Polski. Z analiz firmy McKinsey wynika, że tempo rozwoju cyfrowej gospodarki w Polsce już i tak znacznie przyspieszyło. W latach 2012-2016 rosła ona o 7 proc, rocznie, co było dwukrotnie wyższym wynikiem niż w największych krajach UE.

Firma

Nowe technologie w zakupach pomagają firmom ciąć koszty nawet do 15 proc. Sztuczna inteligencja sama wybierze najlepszego dostawcę, a system zaksięguje fakturę

Usprawnienie procesów zakupowych może przynieść firmie oszczędności sięgające nawet 15 proc. kosztów. Optymalizacja tego obszaru jest szczególnie istotna teraz, kiedy wiele firm boryka się z presją płacową i musi szukać oszczędności w innych obszarach. Z drugiej strony dla wielu firm pozyskanie dobrych fachowców od zakupów stanowi nie lada problem. Dlatego w obszar zakupów wkracza sztuczna inteligencja, która nie tylko usprawnia proces zakupowy i pozwala firmie ciąć koszty, lecz także ułatwia pracę ludzi, którzy mogą skupić się na bardziej strategicznych zadaniach.

Patronat Newserii

Rolnictwo

Minister rolnictwa: Rośnie eksport polskiej żywności do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zapotrzebowanie jest na mięso halal, produkty mleczne czy słodycze

Rośnie eksport rolno-spożywczy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To drugi po Arabii Saudyjskiej największy partner gospodarczy i handlowy Polski w tym regionie. Tylko w 2017 roku eksport na rynek ZEA osiągnął wartość 85 mln euro i wzrósł o 11 proc. w ciągu roku. Potencjał jest jednak znacznie większy. Hitem eksportowym mają szanse stać się mięso halal, produkty mleczne, słodycze czy przetwory owocowe. Polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na pomoc rządu, jednak dużo zależy od nich samych – podkreśla Jan Krzysztof Ardanowski, minister rolnictwa.

Handel

Polacy konsumują coraz więcej wino. Na rynek trafiają jednak podróbki i konieczna jest weryfikacja ich autentyczności

Wino cieszy się rosnącą popularnością. Polscy konsumenci przykładają coraz większą wagę do jego walorów i jakości. Na rynku zdarzają się jednak producenci, którzy wypuszczają podrabiane wina gronowe z dodatkiem wody, cukrów, mieszane z alkoholem czy z dodatkiem ekstraktów z owoców. Do tej pory autentyczność i jakość trunku można było skontrolować wyłącznie w zagranicznych laboratoriach. Od czerwca taką możliwość zapewnia też łódzkie Laboratorium Autentykacji Produktów. Mogą z niej skorzystać nie tylko producenci i importerzy, którzy chcą mieć gwarancję jakości, ale również m.in. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.