Komunikaty PR

Certyfikat Customer Contact Centres dla eService

2018-11-08  |  18:00
Biuro prasowe

eService uzyskał certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania telecentrum firmy z normą EN 15838:2003 Customer Contact Centres. Wydany przez Société Générale de Surveillance (SGS) certyfikat potwierdza wysoką jakość usług     i wsparcia klientów w zakresie dokonywania płatności elektronicznych na rynku europejskim. Centrum Obsługi Akceptanta eService jest jednym z zaledwie czterech polskich call center, które mogą pochwalić się tym certyfikatem.

Uzyskanie tak prestiżowego certyfikatu traktujemy jak wyróżnienie i pewnego rodzaju nagrodę za wysiłek wkładany w stałe doskonalenie jakości obsługi, rozbudowę systemów wsparcia oraz optymalizację procesów zarządzania. To również sukces ludzi pracujących w naszym telecentrum, którzy na co dzień, przez całą dobę służą pomocą klientom w kraju i za granicą. Ponieważ jednym z warunków przyznania tego certyfikatu jest wysoki poziom satysfakcji klientów, stanowi on także najlepszy dowód wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Serdecznie im gratuluję – mówi Marta Maliszewska, dyrektor Departamentu Operacji eService.

Konsultanci w call center eService są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Centrum Obsługi Akceptanta, jako pierwsza linia wsparcia kompleksowo obsługuje napływające od klientów zgłoszenia dotyczące spraw technicznych, produktów i usług firmy, a także rozliczeń. W ubiegłym roku klienci korzystający z infolinii eService wykonali blisko 271 tys. połączeń. W ciągu trzech kwartałów roku 2018, było ich już ponad 233 tys. 

Do pomyślnego ukończenia audytu i uzyskania certyfikatu niezbędne jest otrzymanie pozytywnych ocen wielu obszarów funkcjonowania telefonicznej obsługi klienta, m.in.: strategii zarządzania i polityki zarządczej, pracy konsultantów, infrastruktury, procesów, zadowolenia klientów oraz odpowiedzialności społecznej. Oznacza to, że firmy wyróżnione certyfikatem muszą posiadać wysokie kompetencje w zakresie umiejętnego traktowania rozmówców i zgłaszanych przez nich zagadnień, sprawnego wprowadzenia nowych procesów obsługowych oraz przetwarzania reklamacji i statystyk dotyczących obsługi. Przyznanie certyfikatu potwierdza satysfakcję klientów wynikającą z jakości obsługi, zrozumiałości i czytelności udzielanych porad i informacji a także niedługiego czasu oczekiwania na połączenie. 

Certyfikat zgodności z EN 15838 wydany dla eService jest już kolejnym tego typu certyfikatem uzyskanym przez firmę i pozostaje ważny do września 2020 roku. Podmiotem, który przeprowadził proces homologacji była firma SGS Polska.

SGS (Société Générale de Surveillance)jest wiodącą firmą kontrolną, weryfikacyjną, testującą i certyfikującą, uznawaną za światowy wzorzec jakości i etyki. Firma działa w sieci ponad 1 800 biur i laboratoriów na całym świecie, zatrudniając ponad 85,000 pracowników. Jej główna siedziba mieści się w Genewie, w Szwajcarii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2019-01-21 | 15:00

20-lecie Esaliens TFI

Towarzystwo jest obecne na polskim rynku od 1998 roku, początkowo jako Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Banku Handlowego SA, następnie jako Legg Mason TFI SA, aż po markę Esaliens TFI SA. Dwie dekady działania i intensywnego rozwoju to
Finanse Długi emerytów - dziadek za wnuczka, wnuczek na babcię
2019-01-21 | 01:00

Długi emerytów - dziadek za wnuczka, wnuczek na babcię

Aż 5-krotnie w ciągu ostatnich 6 lat wzrosło zadłużenie polskich emerytów. Obecnie wynosi ono 5,6 mld zł, a liczba seniorów mających niespłacone zobowiązania zwiększyła
Finanse Aforti Exchange: Rynek kryptowalut powtórzy scenariusz z 2018 roku?
2019-01-17 | 11:40

Aforti Exchange: Rynek kryptowalut powtórzy scenariusz z 2018 roku?

KOMENTARZ: Marek Paciorkowski, dyrektor ds. rynków finansowych, Aforti Exchange / Grupa AFORTI Bitcoin – po historycznych wzrostach i rekordowym popycie, znacząco

Kalendarium

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.