Komunikaty PR

DOMOdesign w DOMOTECE. Zakończona sukcesem czwarta edycja wydarzenia.

2024-12-10  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Czwarta odsłona cyklicznej akcji DOMOdesign, udowodniła, że warszawiacy i miłośnicy designu z całej Polski chcą mieszkać jeszcze bardziej stylowo i funkcjonalnie. Wypełniony po brzegi program wykładów i warsztaty z kompletem uczestników pokazały duże zainteresowanie mieszkańców stolicy tego rodzaju inicjatywami. Było to możliwe przede wszystkim dzięki znakomitym gościom; architektom, stylistom wnętrz, dziennikarzom i psychologom, którzy holistycznie zadbali o uczestników. Podczas DOMOdesign poruszali tematy związane nie tylko z designem i aranżacją wnętrz, ale także z dobrostanem psychicznym i fizycznym. Dzięki tak kompleksowemu podejściu,  DOMOTEKA inspirowała i edukowała na wielu płaszczyznach.

Odwiedzający w miniony weekend DOMOTEKĘ mogli poczuć, że design był dla nich na przysłowiowe „wyciągnięcie ręki”. Bez względu na to, czy przyszli, by zgłębić najnowsze trendy czy znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące wystroju domu, każdy opuszczał to miejsce usatysfakcjonowany. DOMOdesign, tym razem odbywający się pod hasłem „Porozmawiajmy o wnętrzu”, znów dostarczył nie tylko solidnej dawki wiedzy i świeżych pomysłów, ale przede wszystkim motywacji, by wprowadzać te rozwiązania do swoich przestrzeni. Partnerstwo i połączenie sił z inicjatywą OKK!design, współorganizatorem przedsięwzięcia, zapewniło wysoki poziom merytoryczny wykładów, traktujących o ważnych aspektach, takich jak zrównoważone projektowanie.

Atrakcyjny program wydarzeń i zakupy w specjalnych cenach

Jesienna edycja, która przypadła w Black Friday weekend, była okazją do skorzystania z promocji – w wielu sklepach na terenie DOMOTEKI czekały na klientów atrakcyjne obniżki cen mebli i wyposażenia wnętrz. Program pełen wykładów, warsztatów oraz okazji rabatowych uczynił z DOMOTEKI przestrzeń, w której wiedzę o trendach połączono z dostępnymi od ręki rozwiązaniami. Podczas obu dni można było skorzystać z bezpłatnych oprowadzań po salonach z architektami, którzy doradzali jak najlepiej urządzać przestrzeń, dokonywali indywidualnych selekcji w oferowanych produktach i pomagali w znalezieniu niebanalnych prezentów na zbliżające się święta.

Jednym z najciekawszych punktów programu była prezentacja Magdy Federowicz-Boule z pracowni Tremend, pokazująca, jak właściwe podejście do projektowania może harmonijnie łączyć estetykę, użyteczność i troskę o środowisko. Kolejne prelekcje, prowadzone przez Katarzynę Jaroszyńską, Ewę Mierzejewską, Jacka Tryca, Agnieszkę Lesiuk, Dominikę Witos, czy Dagmarę Jakubczak, zachęcały do refleksji nad przemyślanymi oraz użytkowymi decyzjami zakupowymi. Goście DOMOdesign mieli także okazję odwiedzić salon polskiego producenta mebli Novelle Home Couture po jego metamorfozie i zobaczyć powiększoną przestrzeń salonu Bizzarto. Nowe odsłony obu showroomów prezentowały bogatą ofertę mebli, łączących wysmakowany design z najwyższą jakością wykonania pomysłów polskich i zagranicznych projektantów.

„Kolejna edycja DOMOdesign udowodniła, że to wydarzenie, które na stałe wpisało się już do kalendarza każdego miłośnika designu, dlatego planujemy kontynuację tego cyklu w 2025 roku. DOMOTEKA na ul. Malborskiej 41 to nie tylko centrum wyposażenia wnętrz, ale także miejsce, które inspiruje, kreuje i edukuje. Otwieramy tym samym nowe możliwości zarówno dla klientów indywidualnych, jak i architektów, wspierając ich w tworzeniu oryginalnych aranżacji wnętrz.” –  dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.

Patroni Medialni: Czas na Wnętrze, Elle Decoration, Label, White Mad, Weranda, Wprost, Design.doc, Designteka, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów

Więcej na : domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Ciepła magia brązów Biuro prasowe
2024-12-11 | 11:21

Ciepła magia brązów

Wywodzący się z palety kolorów ziemi, nienarzucający się brąz o słodkiej nazwie Brownie z kolekcji farb Beckers Designer Colour pozwala wytworzyć pełne harmonii wnętrza
Dom Ekspres do kawy– najlepszy sposób na świąteczne poranki
2024-12-11 | 11:00

Ekspres do kawy– najlepszy sposób na świąteczne poranki

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który spędzamy w gronie najbliższych. Warto zadbać o szczegóły, które uczynią te chwile jeszcze bardziej
Dom Jak wprowadzić kolor do aranżacji wnętrza?
2024-12-10 | 16:00

Jak wprowadzić kolor do aranżacji wnętrza?

Decydując się na zmianę kolorystyki wnętrza w pierwszej kolejności myślimy o przemalowaniu ścian. Pokrycie ich pięknym odcieniem buduje nastrój w pomieszczeniu oraz tworzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.