Komunikaty PR

Marka Bizzarto poszerza swą przestrzeń w DOMOTECE

2024-12-09  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wszyscy lubimy otaczać się w domu wyposażeniem, które jest zarówno funkcjonalne, jak i estetyczne. Dobrze zaprojektowane meble w końcu nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapewniają wygodę i trwałość na lata. Takie właśnie są kolekcje polskiej marki Bizzarto – sofy, narożniki i łóżka, które powstają z dbałością o każdy, najmniejszy nawet detal. Od 7 listopada, flagowe kolekcje Bizzarto będzie można obejrzeć w większej i komfortowej przestrzeni warszawskiej DOMOTEKI, miejsca inspiracji miłośników dobrego designu oraz wysokiej jakości produktów: mebli czy dodatków z kategorii wyposażenia wnętrz. W transakcji wynajmu powierzchni pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

W przestronnym showroomie Bizzarto, zajmującym teraz 425 mkw. na parterze DOMOTEKI, klienci znajdą kolekcje mebli, które zdobywają uznanie zarówno polskich, jak i międzynarodowych ekspertów. W salonie pojawią się m.in. fotele Bofii, wyróżnione znakiem jakości must have 2024 oraz prestiżową nagrodą German Design Award 2025. Dostępne będą także łóżka tapicerowane Aztec, docenione przez Radę Ekspertów Łódź Design Festiwal tytułem „must have 2024” i zakwalifikowane do finału konkursu Dobry Wzór 2024 oraz stoliki Tondo – laureaci German Design Award 2025. To wyjątkowe propozycje dla tych, którzy cenią doskonały design i najwyższą jakość.

Wszystkie nagrodzone meble pochodzą z pracowni Grynasz Studio. Marta Niemyska-Grynasz i Dawid Grynasz są twórcami wielu bestsellerowych modeli Bizzarto, które będą dostępne w nowym salonie na parterze Domoteki. Klienci będą mogli obejrzeć i przetestować sofy modułowe Dune i Zen, sofy i fotele Torii (wszystkie te kolekcje również docenione tytułem Must Have), stoliki Twin oraz nowości zaprojektowane przez Grynasz Studio.

„Jesteśmy dumni, że ceniona polska marka Bizzarto, zdecydowała się poszerzyć swój showroom w DOMOTECE. To dowód, że nasz obiekt jest atrakcyjnym miejscem zarówno dla prestiżowych firm, jak i wymagających klientów, którzy szukają do swoich domów unikalnego wyposażenia. Większa powierzchnia marki Bizzarto, umożliwi swobodniejszą prezentację wielu wnętrzarskich rozwiązań. Dzięki najemcom o takiej renomie nasz obiekt stale się rozwija, stając się miejscem, które w pełni odpowiada na potrzeby rynku. Jesteśmy przekonani, że klienci DOMOTEKI docenią możliwość zapoznania się z kolekcjami Bizzarto i będą czerpać inspiracje z odkrywania polskiego designu o bardzo wysokiej jakości” – mówi Agata Brzezińska, Senior Director Head of CEE Pradera.

Otwarcie jedynego w Warszawie dużego showroomu Bizzarto w DOMOTECE to ważny krok w naszej współpracy, a także dowód na to, że centrum przyciąga najlepszych producentów wyposażenia wnętrz. Co warte podkreślenia, Bizzarto to polska marka, która stawia na lokalną produkcję. Wspólnie z właścicielem centrum, funduszem Pradera, dbamy o tenant-mix, który łączy wyjątkowe, wysokiej jakości produkty, zarówno polskie, jak i zagraniczne”, zauważa Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.

DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz.
W 60 salonach i showroomach znaleźć można ponad 600 marek z Polski i całego świata, co sprawia, że jest to jedno z najchętniej wybieranych miejsc zakupów przez klientów, architektów oraz projektantów wnętrz. Dzięki szerokiemu portfolio i profesjonalnemu wsparciu sprzedażowemu, DOMOTEKA nie tylko inspiruje, ale przede wszystkim oferuje praktyczne rozwiązania – zarówno klientom indywidualnym, jak i dla specjalistom, którzy przychodzą tu z klientami. Poza wyposażeniem dla domu, mieszkania czy biura - DOMOTEKA oferuje także gamę tematycznych warsztatów, wykładów i konsultacji z wybitnymi autorytetami z branży.

Więcej informacji: domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Ciepła magia brązów Biuro prasowe
2024-12-11 | 11:21

Ciepła magia brązów

Wywodzący się z palety kolorów ziemi, nienarzucający się brąz o słodkiej nazwie Brownie z kolekcji farb Beckers Designer Colour pozwala wytworzyć pełne harmonii wnętrza
Dom Ekspres do kawy– najlepszy sposób na świąteczne poranki
2024-12-11 | 11:00

Ekspres do kawy– najlepszy sposób na świąteczne poranki

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który spędzamy w gronie najbliższych. Warto zadbać o szczegóły, które uczynią te chwile jeszcze bardziej
Dom Jak wprowadzić kolor do aranżacji wnętrza?
2024-12-10 | 16:00

Jak wprowadzić kolor do aranżacji wnętrza?

Decydując się na zmianę kolorystyki wnętrza w pierwszej kolejności myślimy o przemalowaniu ścian. Pokrycie ich pięknym odcieniem buduje nastrój w pomieszczeniu oraz tworzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.