Komunikaty PR

NextBuy pierwszym polskim rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w USA

2014-11-17  |  15:50
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras ( 0 MB )

Platforma zakupowa NextBuy będzie pierwszym polskim informatycznym rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w Stanach Zjednoczonych. Okazją do przedstawienia tego narzędzia amerykańskim firmom będzie rozpoczynający się 16 listopada w Los Angeles Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI). Eksperci NextBuy znajdą się w delegacji polskich przedsiębiorców i naukowców, którzy będą  promować polską innowacyjność w różnych obszarach m.in. w dziedzinie nowoczesnych technologii.

Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (PATI) odbędzie się odbędzie się między 16 a 21 listopada w Los Angeles oraz Dolinie Krzemowej. Obejmować będzie cykl konferencji, debat oraz wykładów i wydarzeń towarzyszących, których celem będzie dalsze pogłębienie współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostaną również przedstawiciele administracji amerykańskiej, w tym władze San Francisco i Los Angeles, a także przedstawiciele Departamentu Stanu i Departamentu Handlu.

Polacy wspólnie z amerykańskimi partnerami wezmą udział w dyskusjach, debatach, spotkaniach biznesowych. Wszystko po to, by zacieśnić istniejące i nawiązać nowe kontakty naukowe i gospodarcze. Celem inicjatywy jest wzmocnienie wizerunku Polski, jako kraju innowacyjnego, w tym m.in. prezentacja zaawansowanych technologii w przemyśle kreatywnym, biomedycynie, sektorze finansowym i na rynku kapitałowym, sektorze IT/ICT, nauce, wzornictwie etc. oraz przedstawienie polskich przedsiębiorców, jako wartościowych i wiarygodnych partnerów dla firm amerykańskich.

 „Podczas Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji w Los Angeles zaprezentujemy amerykańskim partnerom efekt naszej wielomiesięcznej pracy  - platformę NextBuy. W określeniu największych bolączek, z jakimi borykają się działy  zakupów oraz pięt achillesowych organizacji, jeśli chodzi o zarządzanie procesem zakupowym pomogło nam kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zakupów oraz wdrażaniu zaawansowanych systemów zarządzania zakupami. Platforma NextBuy jest rozwiązaniem łączącym w sobie najlepsze cechy dostępnych systemów zakupowych. Jesteśmy pewni, że nawet na tak wymagającym i zaawansowanym technologicznie rynku jak amerykański, nasze rozwiązanie zostanie uznane jako innowacyjne. Liczymy, że nasza prezentacja zaowocuje nowymi kontaktami i wdrożeniami platformy NextBuy w amerykańskich firmach.”– powiedział Mateusz Borowiecki, NextBuy.

Platforma zakupowa NextBuy to narzędzie dla kupców zwiększające efektywność pracy, komunikacji wewnątrz organizacji a także współpracy z dostawcami. System inteligentnie wspomaga wybór najkorzystniejszej oferty. Prezentowana jest informacja o generowanych oszczędnościach. Atutem systemu jest również rozbudowana i zweryfikowana baza dostawców reprezentowanych przez rzeczywiste osoby kontaktowe.

Na rynku systemów wspomagających pracę działu zakupów platforma NextBuy wyróżnia się m.in. obsługą procesów zakupowych „szytych na miarę”. Dzięki elastycznej architekturze rozwiązania można z łatwością dostosować funkcjonalność systemu do specyfiki postępowań prowadzonych przez firmy oraz instytucje.

Platforma NextBuy została zbudowana w chmurze obliczeniowej, dlatego wdrożenie rozwiązania nie wymaga prowadzenia w firmie skomplikowanych prac wdrożeniowych. Dostęp do platformy użytkownicy uzyskują z poziomu każdej nowoczesnej przeglądarki internetowej, również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Więcej informacji na temat platformy zakupowej NextBuy znajduje się na stronie www.nextbuy24.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bony z nowym opodatkowaniem VAT Biuro prasowe
2019-02-21 | 01:00

Bony z nowym opodatkowaniem VAT

Z dniem 1 stycznia 2019 r. weszły w życie nowe zasady opodatkowania podatkiem VAT bonów na towary lub usługi. Nowe regulacje zostały wprowadzone w wyniku implementacji postanowień
Finanse Rekordowe wyniki finansowe Lenovo
2019-02-21 | 01:00

Rekordowe wyniki finansowe Lenovo

Grupa Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) poinformowała dzisiaj o swoich wynikach za trzeci kwartał roku obrachunkowego zakończony 31 grudnia 2018 r. Grupa Lenovo odnotowała największe od
Finanse Aforti Finance: Jak pożyczali przedsiębiorcy w 2018 roku?
2019-02-19 | 11:45

Aforti Finance: Jak pożyczali przedsiębiorcy w 2018 roku?

Nowy rok, chociaż przyniósł kolejne prognozy dla firm z sektora MSP, niestety nie zniwelował starych problemów, z którymi boryka się większość przedsiębiorców.

Kalendarium

CES 2019

Farmacja

Liczba aptek spadła do poziomu sprzed 4 lat. W 2019 roku z rynku może zniknąć kolejnych 600 placówek

Przez ostatnich kilkanaście lat liczba aptek nieprzerwanie rosła. Rok 2018 jednak ten trend zakończył. Liczba otwarć aptek zmniejszyła się trzykrotnie, a liczba zamknięć pozostała na tym samym poziomie. Tym samym na koniec grudnia działało w Polsce nieco ponad 14,3 tys. aptek i punktów aptecznych, czyli o ponad pół tysiąca mniej niż rok wcześniej – wynika z danych IQVIA. W tym roku z rynku może zniknąć kolejnych 500–600 placówek. Dla aptek, które pozostaną na rynku, oznacza to coraz większe obroty.

Konsument

Natrętny telemarketing na celowniku UODO. Konsumenci nieostrożnie udzielają zgody na przetwarzanie swoich danych

Niechcianych telefonów od telemarketerów można uniknąć. UODO przypomina, że należy przykładać większą wagę do tego, gdzie, komu i w jakich okolicznościach udzielamy zgody na przetwarzanie informacji o sobie. W trakcie rozmowy z telemarketerem można też zażądać usunięcia swoich danych przez firmę albo odnotowania sprzeciwu wobec przetwarzania ich w celach marketingowych. Mając informację o tym, kto jest administratorem naszych danych osobowych, można złożyć do UODO skargę na bezprawne działania. 

Prawo

Inwestycje w Polsce mogą nabrać tempa. Potrzebne stabilne prawo i polityka imigracyjna

Po załamaniu w 2016 roku i dłuższym zastoju inwestycje w ostatnich kwartałach przyspieszyły. W 2018 roku nakłady brutto na środki trwałe wzrosły o 7,3 proc. wobec 3,9 proc. rok wcześniej. To dobra wiadomość dla polskiej gospodarki, której nie da się budować tylko na konsumpcji. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców wstrzymuje się z inwestowaniem, m.in. ze względu na niepewne otoczenie regulacyjne i niekorzystną sytuację na rynku pracy. Jak podkreśla prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, rząd musi przestać fundować przedsiębiorcom legislacyjny rollercoaster i jak najszybciej wdrożyć politykę migracyjną, która pozwoli uzupełnić luki kadrowe.