Komunikaty PR

Rozwój rynku afiliacji dzięki nowym technologiom

2019-12-10  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Kuczyńska
KLANG! Media

Prosta 68
00-858 Warszawa
k.kuczynska|klangmedia.pl| |k.kuczynska|klangmedia.pl
503987119
www.klangmedia.pl

Oszustwa reklamowe są nieustannym problemem branży marketingowej, w szczególności dotykającym reklamodawców i sieci afiliacyjne. Jak szacuje Forrester Research, do 2021 roku straty z tytułu fraudów przekroczą próg niemalże 11 miliardów dolarów. Rynek afiliacji wciąż dąży do zwiększania bezpieczeństwa w tej kwestii, tworząc coraz to nowsze narzędzia służące wykrywaniu oszustw. Jeden z partnerów aff44, z którym sieć współpracuje od początku swego istnienia, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom partnerów. Na rynek weszło nowe narzędzie Proactive Fraud Prevention by TUNE, które za cel stawia sobie ograniczenie oszustw reklamowych, a tym samym - ochronę interesów swych klientów. 

 

Rozwiązania dedykowane afiliacji 

TUNE to jedna z największych globalnych platform oferujących oprogramowanie do marketingu efektywnościowego. Jej flagowy produkt jest elastycznym rozwiązaniem  Software as a Service służącym do śledzenia, optymalizacji i zarządzania programami partnerskimi. aff44, widząc ogromny potencjał drzemiący w technologii TUNE, zdecydowała się na podjęcie współpracy już od samego początku istnienia sieci. Prewencyjne przeciwdziałanie fraudom to także jeden z głównych celów strategicznych aff44 w bieżącym roku. Pod koniec zeszłego roku w aff44 podjęto decyzję o maksymalnym skupieniu się na  działaniach mających na celu przeciwdziałać oraz zapobiegać oszustwom reklamowym. W firmie przeprowadzono audyt wewnętrzny, który pozwolił wyeliminować możliwość pojawienia się jakichkolwiek błędów proceduralnych. Wprowadzono m.in efektywniejszy model controllingu wewnętrznego oraz usprawniono procesy compliance. Zmiany w funkcjonowaniu sieci wiązały się również ze zmianą wizualną sieci. aff44 wchodzi w skład Grupy LOANDO (właściciel loando.pl i pozyczkaportal.pl)

 

„aff44 współpracuje z TUNE od samego początku istnienia sieci. Dzięki współpracy i nowym rozwiązaniom, jakie oferuje nam TUNE, jesteśmy w stanie nieustannie monitorować rynek, rejestrować dynamikę jego zmian, dbać o nasze interesy w oparciu o najnowsze technologie. Wierzymy, że należy stawiać przede wszystkim na bezpieczeństwo i profesjonalne narzędzia. Dzięki temu mamy poczucie, że również możemy przyczynić się dbania o rozwój rynku afiliacji, w oparciu o uczciwe praktyki.” - komentuje Rafał Szunejko, Head of Affiliate Marketing w aff44. 

 

Fraudy - realne zagrożenie dla branży 

Oszustwa reklamowe to realny problem, z którym bezpośrednio boryka się cała branża marketingowa. W szczególności reklamodawcy odczuwają coraz większe straty i brak zwrotów z zainwestowanych pieniędzy, tracąc tym samym wiarę w programy partnerskie. Sieci afiliacyjne zabezpieczają się przed oszustwami reklamowymi, nawiązując współpracę z platformami takimi jak TUNE. To pozwala na budowanie przejrzystości i zaufania branży, na którego filarach powinien opierać się cały ekosystem marketingowy. 

„Współpraca z TUNE daje nam gwarancję bezpieczeństwa oraz poczucie ochrony interesów naszej sieci. Dbając o przejrzystość zasad oraz opierając się na najnowocześniejszych rozwiązaniach, dążymy wspólnie do profesjonalizacji rynku i wyzbycia się z niego nieuczciwych praktyk. ”- komentuje Krzysztof Przybysz, CEO w Grupie LOANDO. 

 

Proactive Fraud Prevention - nowe narzędzie do walki z fraudami 

TUNE nieprzerwanie stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom branży, dlatego też wprowadziła na rynek nowe narzędzie Proactive Fraud Prevention, stworzone do walki z oszustwami reklamowymi, zapewniające ich skuteczne wyszukiwanie. 

Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci TUNE mogą uzyskać pełną wiedzę na temat jakości ich ruchu oraz podjąć działania w celu ograniczenia zagrożenia oszustwem reklamowym. Narzędzie pozwala na automatyczne wykrywanie i odrzucanie fałszywych kliknięć oraz ruchu płynącego m.in. z botów, anonimowych serwerów proxy, znanych zainfekowanych źródeł czy znanego, złośliwego oprogramowania. 

Narzędzie posiada również możliwość raportowania klientom wyników. TUNE zapewnia także śledzenie i zgłaszanie odrzuconych wyświetleń i kliknięć, by umożliwić klientom analizę partnerów i źródeł o wysokiej i niskiej skuteczności.

„Naszą misją jest umożliwianie sieciom afiliacyjnym budowanie swego biznesu na platformie TUNE w celu zapewnienia ich klientom możliwie najlepszych produktów. To właśnie dlatego wprowadziliśmy najlepsze w branży narzędzia dla sieci zrzeszanych przez TUNE, takich jak aff44, aby lepiej analizować jakość ich ruchu i blokować podmioty szkodliwe. Jesteśmy podekscytowani wizją tego, jak te narzędzia będą pomagać firmom takim jak aff44 w dostarczaniu marketingowcom i partnerom znakomitych produktów.” - komentuje Dan Koch, CTO w TUNE. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Czy wkrótce powierzymy nasze finanse robotom? Biuro prasowe
2020-09-30 | 01:00

Czy wkrótce powierzymy nasze finanse robotom?

Autor: Bartosz Tomczyk, przewodniczący rady nadzorczej polskiego fintechu Provema Dzięki aplikacjom finansowym budowanym przy użyciu sztucznej inteligencji, łatwiej nam
Finanse Amerykańscy inwestorzy mają coraz większy apetyt na ryzyko
2020-09-30 | 01:00

Amerykańscy inwestorzy mają coraz większy apetyt na ryzyko

Autor: Łukasz Blichewicz - współzałożyciel i prezes zarządu grupy Assay, ekspert w zakresie rozwoju i finansowania spółek technologicznych. Większość
Finanse Polski przedsiębiorca na emeryturze. Jeszcze biedniejsi niż inni
2020-09-28 | 14:00

Polski przedsiębiorca na emeryturze. Jeszcze biedniejsi niż inni

Z danych ZUS wynika, że średnia emerytura w Polsce oscyluje wokół kwoty 2413,64 zł brutto. Trzeba podkreślić, że to dane z marca 2020 roku, czyli już po waloryzacji. Od lat

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Patronat Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen
Festiwal Biegowy Tauron 2020

Serwis specjalny

Rynek kredytów dla mikroprzedsiębiorców w zapaści. Szybko się nie odbuduje

Sierpniowe dane pokazują, że w ujęciu rocznym banki udzieliły mikroprzedsiębiorcom o blisko 35 proc. mniej kredytów, o wartości niższej o prawie 32 proc. – Rynek kredytów dla mikroprzedsiębiorców jest w zapaści i raczej szybko się nie podniesie – mówi główny analityk BIK, dr hab. Waldemar Rogowski. Jak ocenia, banki również w 2021 roku będą wykazywać bardzo dużą ostrożność w finansowaniu tego segmentu. Co istotne, rośnie też szkodowość kredytów zaciąganych przez mikroprzedsiębiorców, najbardziej w branży usługowej, najmniej w budowlanej. 

Serwis specjalny

Co najmniej 720 mln zł na ratowanie firm zagrożonych niewypłacalnością i restrukturyzacją. Wystartowała rządowa Polityka Nowej Szansy

COVID-19 stworzył prawdziwą bombę zegarową dotyczącą niewypłacalności firm, a największej ich fali trzeba spodziewać się między końcem obecnego a pierwszą połową 2021 roku – wskazuje Euler Hermes. Przedsiębiorstwa, które są zagrożone niewypłacalnością lub już są niewypłacalne, ale chcą uratować swój biznes i mają na to pomysł, mogą aplikować o pomoc z rządowej Polityki Nowej Szansy. Wsparcie będzie udzielane firmom ze wszystkich branż i segmentów: poczynając od mikro-, małych i średnich, a kończąc na dużych. W tym roku na ten cel trafi z budżetu państwa co najmniej 720 mln zł.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Sport

Frekwencja na imprezach masowych dopisuje także podczas pandemii. Zachowanie bezpieczeństwa uczestników to ogromne wyzwanie dla organizatorów

Zachowanie wszelkich wytycznych sanitarnych związanych z pandemią koronawirusa to największe wyzwanie dla organizatorów imprez masowych. Zarówno w przypadku biegów, kiedy na starcie ma stanąć kilka tysięcy uczestników, jak i konferencji, które odbywają się w zamkniętych pomieszczeniach. – Dziś sukcesu imprezy nie mierzy się frekwencją, ale bezpieczeństwem uczestników. Ważne jest, aby udało się uniknąć ryzyka zachorowań i zrealizować program bez zakłóceń – mówi Zygmunt Berdychowski, organizator Forum Ekonomicznego i towarzyszącego mu Festiwalu Biegowego, który odbędzie się w ten weekend w Krynicy-Zdroju.

 

Zdrowie

W Polsce chorzy na stwardnienie rozsiane czekają na leczenie blisko 15 miesięcy od diagnozy. Zalecany czas to maksymalnie cztery tygodnie

Na stwardnienie rozsiane choruje ok. 45 tys. Polaków, a tylko co trzeci otrzymuje leki modulujące przebieg choroby. Ten odsetek wciąż jest zbyt niski w porównaniu do innych państw europejskich. Kolejnym wyzwaniem jest czas oczekiwania na rozpoczęcie leczenia. W Polsce od wystąpienia pierwszych objawów do postawienia diagnozy SM mija średnio siedem i pół miesiąca, a kolejne 15 miesięcy chorzy czekają na wdrożenie leczenia – wynika z najnowszej analizy przeprowadzonej na grupie 12 tys. pacjentów. Należy dążyć, by czas ten skrócić do maksymalnie kilku tygodni, bo w przypadku aktywnej choroby, jaką jest stwardnienie rozsiane, czas ma kluczowe znaczenie dla powodzenia terapii.