Komunikaty PR

Sposób na budżet na 2019 rok rozszyfrowany

2018-11-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. Grójecka 194/169
02-390 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

Koniec roku to gorący czas dla osób odpowiedzialnych za budżet marketingowy.
Z jednej strony pozostaje coraz mniej czasu na realizację celów sprzedażowych, z drugiej – to okres wzmożonego wydatkowania pieniędzy, aby jak najefektywniej wykorzystać przydzielony budżet i zapewnić firmie realizację celów rocznych. Posiadane środki warto wydać na skuteczne i jednocześnie elastyczne narzędzia wsparcia sprzedaży. Takie, które pozwalają na skonsumowanie posiadanego budżetu w bieżącym roku lub na ich przesunięcie w czasie – również na następny rok finansowy. Jak? Sięgając po karty przedpłacone i kupony premiowe różnego przeznaczenia.

Karty przedpłacone i kupony to uniwersalne narzędzia motywowania kontrahentów i uatrakcyjniania krótkoterminowych projektów wsparcia sprzedaży. Ponieważ są nieopodatkowane VATem, ich wykorzystanie w akcjach marketingowych i programach sprzedażowych pozwala także na realną oszczędność, na poziomie 23%. W ramach tego samego budżetu możliwy jest zakup większej liczby nagród i zaangażowanie szerszego grona uczestników powiedział Wojciech Wójtowicz, Ekspert ds. Prawnych i Podatkowych w Sodexo Benefits & Rewards Services.

 

Doceniane przez wszystkich

Karty i kupony premiowe są doceniane przez wszystkich. Marketer stawia na ich długi termin ważności oraz krótki czas realizacji zamówienia (już w 72 godziny). Ma też do dyspozycji kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo, w tym doradztwo podatkowo – prawne czy nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją zamówienia. Użytkownicy cenią karty i kupony za ich uniwersalność i możliwość wykorzystania zgodnie z własnymi potrzebami.

Kupony Sodexo, wydawane w różnych nominałach, honorowane są w ponad 50 tysiącach sklepów i punktów usługowych w Polsce. Z kolei kartą przedpłaconą Sodexo wydaną w systemie Mastercard można płacić już niemal wszędzie – użytkownicy mają do dyspozycji sklepy internetowe, ponad pół miliona placówek handlowo – usługowych w całej Polsce i 55 milionów na świecie, a także wielotysięczną sieć bankomatów, z których można wypłacać środki.

 

Budżet 2019 bezpieczny jak w sejfie

Zakup kart przedpłaconych oraz kuponów premiowych jeszcze w tym roku to sposób na większy budżet na 2019 rok. Dlaczego? Bo zamiast tracić niewykorzystane środki – firma zyskuje narzędzia wsparcia sprzedaży w kolejnym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2019-01-21 | 15:00

20-lecie Esaliens TFI

Towarzystwo jest obecne na polskim rynku od 1998 roku, początkowo jako Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Banku Handlowego SA, następnie jako Legg Mason TFI SA, aż po markę Esaliens TFI SA. Dwie dekady działania i intensywnego rozwoju to
Finanse Długi emerytów - dziadek za wnuczka, wnuczek na babcię
2019-01-21 | 01:00

Długi emerytów - dziadek za wnuczka, wnuczek na babcię

Aż 5-krotnie w ciągu ostatnich 6 lat wzrosło zadłużenie polskich emerytów. Obecnie wynosi ono 5,6 mld zł, a liczba seniorów mających niespłacone zobowiązania zwiększyła
Finanse Aforti Exchange: Rynek kryptowalut powtórzy scenariusz z 2018 roku?
2019-01-17 | 11:40

Aforti Exchange: Rynek kryptowalut powtórzy scenariusz z 2018 roku?

KOMENTARZ: Marek Paciorkowski, dyrektor ds. rynków finansowych, Aforti Exchange / Grupa AFORTI Bitcoin – po historycznych wzrostach i rekordowym popycie, znacząco

Kalendarium

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.