Komunikaty PR

Sposób na budżet na 2019 rok rozszyfrowany

2018-11-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

Koniec roku to gorący czas dla osób odpowiedzialnych za budżet marketingowy.
Z jednej strony pozostaje coraz mniej czasu na realizację celów sprzedażowych, z drugiej – to okres wzmożonego wydatkowania pieniędzy, aby jak najefektywniej wykorzystać przydzielony budżet i zapewnić firmie realizację celów rocznych. Posiadane środki warto wydać na skuteczne i jednocześnie elastyczne narzędzia wsparcia sprzedaży. Takie, które pozwalają na skonsumowanie posiadanego budżetu w bieżącym roku lub na ich przesunięcie w czasie – również na następny rok finansowy. Jak? Sięgając po karty przedpłacone i kupony premiowe różnego przeznaczenia.

Karty przedpłacone i kupony to uniwersalne narzędzia motywowania kontrahentów i uatrakcyjniania krótkoterminowych projektów wsparcia sprzedaży. Ponieważ są nieopodatkowane VATem, ich wykorzystanie w akcjach marketingowych i programach sprzedażowych pozwala także na realną oszczędność, na poziomie 23%. W ramach tego samego budżetu możliwy jest zakup większej liczby nagród i zaangażowanie szerszego grona uczestników powiedział Wojciech Wójtowicz, Ekspert ds. Prawnych i Podatkowych w Sodexo Benefits & Rewards Services.

 

Doceniane przez wszystkich

Karty i kupony premiowe są doceniane przez wszystkich. Marketer stawia na ich długi termin ważności oraz krótki czas realizacji zamówienia (już w 72 godziny). Ma też do dyspozycji kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo, w tym doradztwo podatkowo – prawne czy nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją zamówienia. Użytkownicy cenią karty i kupony za ich uniwersalność i możliwość wykorzystania zgodnie z własnymi potrzebami.

Kupony Sodexo, wydawane w różnych nominałach, honorowane są w ponad 50 tysiącach sklepów i punktów usługowych w Polsce. Z kolei kartą przedpłaconą Sodexo wydaną w systemie Mastercard można płacić już niemal wszędzie – użytkownicy mają do dyspozycji sklepy internetowe, ponad pół miliona placówek handlowo – usługowych w całej Polsce i 55 milionów na świecie, a także wielotysięczną sieć bankomatów, z których można wypłacać środki.

 

Budżet 2019 bezpieczny jak w sejfie

Zakup kart przedpłaconych oraz kuponów premiowych jeszcze w tym roku to sposób na większy budżet na 2019 rok. Dlaczego? Bo zamiast tracić niewykorzystane środki – firma zyskuje narzędzia wsparcia sprzedaży w kolejnym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Polska liderem rynku fuzji i przejęć w regionie Biuro prasowe
2019-04-17 | 13:40

Polska liderem rynku fuzji i przejęć w regionie

Mazars we współpracy z Mergermarket opracował „CEE View: Inbound M&A report 2018/2019”. Ta najnowsza publikacja dotycząca transakcji oferuje przegląd działalności w
Finanse Polska gospodarka mocniejsza niż szwedzka
2019-04-16 | 12:30

Polska gospodarka mocniejsza niż szwedzka

Polska 22. gospodarką świata Po ostatnich wysokich wzrostach PKB okazało się, że gospodarka Polski awansowała w światowym rankingu. Dzięki wyprzedzeniu Argentyny i Szwecji jest obecnie
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2019-04-09 | 13:50

Elavon i Societe Generale partnerami w zakresie ogólnoeuropejskich płatności

Elavon, wiodący globalny dostawca usług płatniczych, należący do U.S. Bancorp, nawiązał współpracę z wiodącą grupą finansową Societe Generale w zakresie przyjmowania i przetwarzania płatności w całej Europie. Klienci

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii. 

Finanse

Agencja Rozwoju Przemysłu wesprze małe i średnie firmy. Na ich finansowanie w tym roku przeznaczy 200 mln zł

Do końca tego roku Agencja Rozwoju Przemysłu przeznaczy 200 mln zł na finansowanie małych i średnich firm. Takim podmiotom trudniej jest pozyskać środki komercyjne od banków, zwłaszcza jeżeli są krótko na rynku. ARP udzieli im pożyczek m.in. na realizację innowacyjnych projektów, inwestycji, wsparcie płynności finansowej czy finansowanie zamówień. Co istotne, spółki nie ogranicza prawo bankowe czy regulacje KNF, co daje jej większą elastyczność i pozwala finansować przedsięwzięcia, które przez banki mogłyby być uznane za zbyt ryzykowne.

Ochrona środowiska

Firmy stawiają na racjonalne wykorzystywanie zasobów. W całej UE może to przynieść 600 mld euro oszczędności rocznie

Po cyfrowej transformacji firmy czeka w najbliższych latach kolejna duża zmiana. Do 2030 roku muszą się dostosować do wymogów gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ), która zakłada optymalne wykorzystanie odpadów i surowców naturalnych. Jak wynika z badań Stena Recycling, oczekują tego sami konsumenci. 65 proc. z nich jest skłonnych zrezygnować z produktów ulubionej firmy, a w zamian wybrać taką, która wdraża zasady GOZ. Gospodarka cyrkularna pomoże też firmom zmniejszyć koszty działalności – w skali UE przyniesie 600 mld euro oszczędności i stworzy 2 mln nowych miejsc pracy. Część firm zaczęła już transformację w kierunku GOZ – przykłady najlepszych zostały wyłonione w Stena Circular Economy Award. ​ 

 

Telekomunikacja

Trwa czwarta rewolucja przemysłowa łącząca pracę ludzi z pracą maszyn. Niedoskonałe prawo i problem z ochroną danych mogą jednak wstrzymać postęp technologiczny

Czwarta rewolucja przemysłowa będzie mieć przełożenie na gospodarkę, biznes i rynek pracy. Jak podaje Ministerstwo Cyfryzacji, szerokie wykorzystanie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i analizy danych pozwoli osiągnąć poziom PKB zaplanowany na lata 2035–2036 już o pięć lat wcześniej. Jednak nowe technologie oznaczają także duże wyzwania związane z legislacją oraz cyberbezpieczeństwem. Pod tym względem przełomowy był ubiegły rok, kiedy weszły w życie ustawa o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz RODO – wynika z nowego raportu NASK „Cyberbezpieczeństwo A.D. 2018”.

Handel

Tylko 17 proc. polskich firm korzysta z ubezpieczeń i gwarancji eksportowych. Brakuje świadomości, że mogą to być dobre narzędzia do zwiększenia sprzedaży i płynności

W ubiegłym roku polskie firmy po raz pierwszy ubezpieczyły obroty warte blisko pół biliona złotych. Łączna kwota ubezpieczonych należności wyniosła blisko 157 mld zł, czyli o 9 proc. więcej niż w 2017 roku. Mimo tych wzrostów sytuacja w tym segmencie rynku jest daleka od oczekiwań ubezpieczycieli. Kluczowe jest pozyskanie nowych klientów – przekonuje Marcin Olczak z firmy Marsh. Obecnie co piąta firma w ogóle nie ubezpiecza transakcji sprzedaży swoich wyrobów, a tylko 17 proc. korzysta z ubezpieczeń i gwarancji eksportowych. Firmy nie są świadome, że te narzędzia mogą być wykorzystywane do zwiększania sprzedaży i wsparcia płynności finansowej.