Komunikaty PR

Dagmara Pomirska nowym szefem sprzedaży w Axis Communications

2018-12-06  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Diana Zbrzeźniak
PRIMUM PR

Widok 8
00-023 Warszawa
d.zbrzezniak|primum.pl| |d.zbrzezniak|primum.pl
+ 48 22 690 67 41
www.primum.pl
Do pobrania doc ( 0.25 MB )

Firma Axis Communications, lider rynku sieciowych systemów zabezpieczeń, poinformowała, że
3 grudnia obowiązki Sales Managera w Polsce, na Ukrainie i w Krajach Bałtyckich będzie pełnić Dagmara Pomirska, odpowiadając za rozwój sieci sprzedaży na tych rynkach. Na stanowisku szefa sprzedaży zastąpiła Jakuba Kozaka, który rozstał się z firmą z końcem sierpnia.

 

Rok 2018 kończymy spektakularnym sukcesem w zakresie sprzedaży, jak i dynamiki wzrostu. To najlepszy jak dotąd wynik w historii Axis Communications w tej części Europy, będący zasługą naszego zespołu profesjonalistów. Teraz dołącza do nas Dagmara, doświadczony menedżer, który jeszcze wyżej podniesie poprzeczkę. Oferta Axis już od dawna nie ogranicza się tylko do prostego monitoringu, ale proponuje złożone rozwiązania w zakresie optymalizacji ochrony i biznesu, a także systemu komunikacji audio i kontroli dostępu - mówi Petr Tosner, dyrektor sprzedaży na Europę Wschodnią w Axis Communications.

 

Dagmara Pomirska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży IT. Przez ostatnich 6 lat związana była z firmą Xerox (2012-2018), gdzie na stanowisku Office Business Director odpowiadała za sprzedaż i dostarczanie usług strategicznym klientom firmy oraz zwiększanie obecności na rynkach wertykalnych. Wcześniej pracowała w m.in. w Tech Data Polska, TCH Components i Datrontech Poland, gdzie odpowiadała za rozwiązania w zakresie druku, a wcześniej za sprzedaż rozwiązań dla sieci komputerowych. Otrzymała nagrodę dla Managera i Zespołu Sprzedaży w Xerox za największy wzrost sprzedaży w regionie w 2013 r., dystrybutora roku marki Xerox w 2009 r. oraz dystrybutora roku marki Samsung w 2008 r. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku menadżerskim oraz Międzynarodowych Stosunkach Gospodarczych i Politycznych na tej samej uczelni. Prywatnie oddaje się pasji ogrodniczej, wnętrzarstwu, fotografii i podróżom, dla zachowania dobrej kondycji fizycznej gra w squasha.

 

Dodatkowe informacje o firmie Axis Communications:

Marek Pavlica, Regional Communications Specialist Eastern Europe, Axis Communications

Telefon: + 42 0 734 319 237, E-mail: marek.pavlica@axis.com

Irmina Dzyr-Rainka, Senior Account Manager, PRIMUM Public Relations

Telefon:+ 48 22 728 313 510, E-mail: i.dzyr-rainka@primum.pl

 

Informacje o Axis Communications

Axis oferuje innowacyjne rozwiązania z zakresu zabezpieczeń, które umożliwiają kształtowanie inteligentniejszego i bezpieczniejszego świata. Jako światowy lider rynku sieciowych systemów wizyjnych, Axis wyznacza kierunki rozwoju branży przez nieustanne wprowadzanie nowatorskich produktów sieciowych opartych na otwartych platformach oraz zapewnia klientom wartościowe rozwiązania za pośrednictwem globalnej sieci partnerów. Axis prowadzi długofalową współpracę z partnerami, dostarczając im wiedzę oraz przełomowe produkty sieciowe przeznaczone zarówno na istniejące, jak i nowe rynki.  Axis zatrudnia około 3143 dedykowanych pracowników w ponad 50 krajach świata, wspieranych przez sieć ponad  90 000 partnerów. Więcej informacji o firmie Axis można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.axis.com oraz na profilu https://www.facebook.com/AxisCommunicationsPoland

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Niezabezpieczanie tajemnic handlowych przez firmy niepokoi australijski rząd Biuro prasowe
2019-02-18 | 12:00

Niezabezpieczanie tajemnic handlowych przez firmy niepokoi australijski rząd

Niezmiennie powtarzającym się problemem, w obliczu pojawiających się zagrożeń bezpieczeństwa, jest brak dobrej strategii i konsekwentnego postępowania w przypadku wystąpienia  tzw.
Firma Fundusz AgriTech Hub inwestuje milion złotych w Usarya Polska
2019-02-18 | 01:00

Fundusz AgriTech Hub inwestuje milion złotych w Usarya Polska

AgriTech Hub – fundusz Venture Capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Usarya Polska, oferującą
Firma Podwójne podium dla PepsiCo w prestiżowym konkursie Top Employer!
2019-02-15 | 13:00

Podwójne podium dla PepsiCo w prestiżowym konkursie Top Employer!

PepsiCo zajęło II miejsce zarówno w europejskiej, jak i polskiej edycji cieszącego się wielkim uznaniem konkursu Top Employer. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.