Komunikaty PR

Galeria Grafitt – zawsze po drodze

2019-09-12  |  12:00
Biuro prasowe

Jej położenie na głównej arterii Zielonej Góry zapewnia nie tylko możliwość zrobienia szybkich zakupów w drodze z pracy lub podczas krótkiej przerwy pomiędzy różnymi obowiązkami. Dodatkowo każdy, kto odwiedzi Galerię Grafitt może skorzystać z oferty wielu innych lokalim.in. wizyty
w profesjonalnym salonie fryzjerskim.

- Nasza lokalizacja w centrum daje możliwość nawet najbardziej zabieganym osobom zaczerpnąć chwili relaksu. Dzięki dobremu skomunikowaniu z różnymi częściami Zielonej Góry oraz możliwości zostawienia auta na komfortowym parkingu znalezienie choćby 30 minut na drobny zabieg pielęgnacyjny bądź fachowo wykonaną fryzurę staje się dużo łatwiejsze – podkreśla Monika Subocz ze Studia Fryzjerskiego Monika Subocz.

Obecność Galerii Grafitt w śródmieściu nie jest jednak atutem wyłącznie dla klientów. Również najemcy doceniają możliwości, jakie oferuje tak prestiżowa lokalizacja. Bliskość Starego Rynku, głównej siedziby Urzędu Miasta, a także miejsc spotkań zielonogórzan i przyjezdnych miasto sprawia, iż setki osób codziennie znajdują się w zasięgu ich działalności.

- Bycie w sercu Zielonej Góry to mimo wszystko nie tylko wiele przyjemnych korzyści związanych
z lokalizacją, ale i ogromne zobowiązanie. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by każdy klient czuł się zaopiekowany oraz doceniony i obsłużony według najwyższych standardów
– podkreśla zarządca Galerii Grafitt, Sylwia Biegaj.

- Wszystkie osoby, które planują wejście na rynek i cenią powyższe wartości zachęcamy do kontaktu pod adresem  biuro@grafitt.com. W swojej ofercie posiadamy wolne lokale, które dobrze sprawdzą się w przypadku prowadzenia biznesów takich jak sklep odzieżowy, czy zakład kosmetyczny lub placówka bankowa. Doskonała lokalizacja oraz jej najbliższe otoczenie to klucz do powodzenia biznesu – dodaje Sylwia Biegaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-03-30 | 11:20

BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska

  Do grona klientów BrandLab dołącza Unilever – jeden z wiodących na świecie koncernów sektora FMCG. Od stycznia 2020 roku BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever. Zakres
Firma Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników
2020-03-30 | 10:00

Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników

Europ Assistance Polska uruchomiła dla swoich pracowników specjalną infolinię, w ramach której można uzyskać informacje na temat koronawirusa i skorzystać z
Firma Koronawirus napędza e-commerce?
2020-03-30 | 09:01

Koronawirus napędza e-commerce?

Panująca od dłuższego czasu pandemia koronawirusa wywołuje nie tylko lęk o przyszłość, ale także zmiany w zachowaniu konsumentów. Kryzys powoduje przesunięcia z offline do online,

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.