Komunikaty PR

Galeria Grafitt – zawsze po drodze

2019-09-12  |  12:00
Biuro prasowe

Jej położenie na głównej arterii Zielonej Góry zapewnia nie tylko możliwość zrobienia szybkich zakupów w drodze z pracy lub podczas krótkiej przerwy pomiędzy różnymi obowiązkami. Dodatkowo każdy, kto odwiedzi Galerię Grafitt może skorzystać z oferty wielu innych lokalim.in. wizyty
w profesjonalnym salonie fryzjerskim.

- Nasza lokalizacja w centrum daje możliwość nawet najbardziej zabieganym osobom zaczerpnąć chwili relaksu. Dzięki dobremu skomunikowaniu z różnymi częściami Zielonej Góry oraz możliwości zostawienia auta na komfortowym parkingu znalezienie choćby 30 minut na drobny zabieg pielęgnacyjny bądź fachowo wykonaną fryzurę staje się dużo łatwiejsze – podkreśla Monika Subocz ze Studia Fryzjerskiego Monika Subocz.

Obecność Galerii Grafitt w śródmieściu nie jest jednak atutem wyłącznie dla klientów. Również najemcy doceniają możliwości, jakie oferuje tak prestiżowa lokalizacja. Bliskość Starego Rynku, głównej siedziby Urzędu Miasta, a także miejsc spotkań zielonogórzan i przyjezdnych miasto sprawia, iż setki osób codziennie znajdują się w zasięgu ich działalności.

- Bycie w sercu Zielonej Góry to mimo wszystko nie tylko wiele przyjemnych korzyści związanych
z lokalizacją, ale i ogromne zobowiązanie. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by każdy klient czuł się zaopiekowany oraz doceniony i obsłużony według najwyższych standardów
– podkreśla zarządca Galerii Grafitt, Sylwia Biegaj.

- Wszystkie osoby, które planują wejście na rynek i cenią powyższe wartości zachęcamy do kontaktu pod adresem  biuro@grafitt.com. W swojej ofercie posiadamy wolne lokale, które dobrze sprawdzą się w przypadku prowadzenia biznesów takich jak sklep odzieżowy, czy zakład kosmetyczny lub placówka bankowa. Doskonała lokalizacja oraz jej najbliższe otoczenie to klucz do powodzenia biznesu – dodaje Sylwia Biegaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-03-30 | 11:20

BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska

  Do grona klientów BrandLab dołącza Unilever – jeden z wiodących na świecie koncernów sektora FMCG. Od stycznia 2020 roku BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever. Zakres
Firma Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników
2020-03-30 | 10:00

Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników

Europ Assistance Polska uruchomiła dla swoich pracowników specjalną infolinię, w ramach której można uzyskać informacje na temat koronawirusa i skorzystać z
Firma Koronawirus napędza e-commerce?
2020-03-30 | 09:01

Koronawirus napędza e-commerce?

Panująca od dłuższego czasu pandemia koronawirusa wywołuje nie tylko lęk o przyszłość, ale także zmiany w zachowaniu konsumentów. Kryzys powoduje przesunięcia z offline do online,

Więcej ważnych informacji

Finanse

Andrzej Rzońca: Polsce grozi pierwsza od trzech dekad recesja. W tłustych latach rząd nie przygotował kraju na kryzys

Według marcowej projekcji inflacji NBP, opublikowanej kilka dni po wykryciu pierwszego w Polsce przypadku zachorowania na koronawirusa, polska gospodarka miałaby wzrosnąć w 2020 roku o 3,2 proc. Niecały miesiąc później prognozy te są nieaktualne. Zdaniem byłego członka RPP, dr. hab. Andrzeja Rzońcy pandemia obniży wzrost gospodarczy nawet do 3 pkt proc., co spowoduje, że możemy się otrzeć o recesję. I choć jego zdaniem proponowana tarcza antykryzysowa pomoże niewielu, to Polska jest w nie najgorszej sytuacji w porównaniu z innymi krajami.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Handel

Prezes UOKiK: Nieuczciwi przedsiębiorcy próbują w tym czasie drenować portfele konsumentów. Grozić im będzie kara nawet do 5 mln zł

Możliwość wprowadzenia maksymalnych cen i marż na towary i usługi, które mają istotne znaczenie dla ochrony zdrowia oraz kosztów utrzymania gospodarstw domowych, a także kary finansowe nawet do 5 mln zł dla nieuczciwych przedsiębiorców zawyżających ceny – takie zapisy wprowadza przyjęta z piątku na sobotę przez Sejm tarcza antykryzysowa. Prezes UOKiK podkreśla, że w ostatnim czasie na rynku pojawiło się wiele niedozwolonych praktyk. Zdarzają się nieuczciwe firmy, które próbują wykorzystać czas pandemii, żeby dodatkowo zarobić. Nowe przepisy mają uchronić konsumentów przed wydrenowaniem portfeli.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W kryzysie milczenie nie jest złotem. Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm

Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu pandemii, kiedy wszyscy będą chcieli wrócić do normalności. – Prędzej czy później obecny kryzys dobiegnie końca i może się okazać, że te podmioty, które potrafiły odpowiednio zarządzić nim od strony komunikacyjnej, znajdą się dwie długości przed resztą rynku – mówi prezes agencji informacyjnej Newseria, Artur Woliński.