Komunikaty PR

JULIA KRAWCZAK Z JOBHOUSE REKRUTEREM ROKU!

2018-11-08  |  16:30
Biuro prasowe

Laureatów wyłoniło jury w składzie: Andrzej Borczyk, HR Director w Grupie Żywiec, Kasia Borowicz, Social Recruiting&Sourcing Trainer oraz Marek Jurkiewicz, General Manager w InfoPraca.pl.

W czasach „rynku pracownika” dobry rekruter to marzenie każdej firmy czy agencji pracy. Znalezienie odpowiednich kandydatów na określone stanowiska z roku na rok staje się coraz większym wyzwaniem. To wszystko sprawia, że rola agencji pracy i specjalistów HR jest jeszcze istotniejsza niż kilka lat temu. Tym ważniejsze jest, by doceniać tych, którzy wyróżniają się w tej branży. Perły HR to pierwszy w Polsce konkurs skierowany do specjalistów i firm zajmujących się dostarczaniem szeroko rozumianych usług HR, którego celem jest integracja środowiska rekrutacyjnego i stworzenie szansy promocji jego potencjału.

To dla mnie ogromne wyróżnienie – mówi Julia Krawczak, tegoroczna laureatka kategorii Consultant of the Year. Dodaje: Zmiany na rynku pracy oznaczają nowe wyzwania dla całej branży HR. Jako rekruterzy musimy wykazywać się dużą kreatywnością i nieszablonowym podejściem. Dzisiaj rekruter nie jest tylko rekrutrem – musi być także skutecznym handlowcem i marketerem, aby dotrzeć do odpowiednich kandydatów, także z pomocą nietypowych narzędzi, jak na przykład media społecznościowe, a potem  przekonać kandydatów do oferty, a klienta do kandydatów. Tym bardziej cieszę się, że właśnie w tak wymagającym momencie zdobyłam to ważne dla mnie wyróżnienie.
Tegoroczne nominacje Pereł HR dotyczyły trzech kategorii – In-house Recruiter, Inhouse Recruitment Team i Consultant of the Year. W kategorii Consultant of the Year zwyciężyła Julia Krawczakz agencji Jobhouse, a II miejsce zajęła Oliwia Kepke, starsza specjalistka ds. rekrutacji i sprzedaży z agencji Lobo HR. Tytuł Inhouse Recruiter of the Year zdobyła Róża Szafranek, HR Manager w Elmodis. W tej kategorii wyróżniono również Natalię Kurczab, specjalistkę ds. pozyskiwania talentów w Alior Banku, która zajęła II miejsce. Laureatem kategorii Inhouse Recruitment Team of the Year został zespół rekrutacyjny DHL Parcel (I miejsce) oraz zespół z firmy Siili Solutions (II miejsce).
Zwycięstwo Julii Krawczyk w konkursie Perły HR to kolejna nagroda i wyróżnienie dla zespołu Jobhouse. W Book of Lists 2018/2019 – największym przewodniku po gospodarce, narzędziu dla firm poszukujących partnerów biznesowych wśród największych graczy na rynku, Jobhouse znalazła się na 6. miejscu wśród agencji pracy tymczasowej. Firma w 2017 roku znalazła się na 5. miejscu w Polsce wśród agencji zatrudnienia w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm Gazele Biznesu, otrzymała także wyróżnienie w konkursie Perły HR w 2016 roku, a jej właścicielka i Prezes Zarządu – Natalia Bogdan – zdobyła tytuł Bizneswoman Roku 2016 w konkursie organizowanym przez Olgę Kozierowską i Sukces Pisany Szminką.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii Biuro prasowe
2019-01-16 | 18:55

Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii

Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln
Firma Makarun na Palmie
2019-01-15 | 01:00

Makarun na Palmie

Największa sieć spaghetterii w Polsce Makarun Spagehetti and Salad otwiera lokal w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na świecie - na słynnej Palmie w Dubaju. Będzie jedynym
Firma Biuro udomowione
2019-01-14 | 21:55

Biuro udomowione

W krakowskiej siedzibie multibrandowego sklepu internetowego ANSWEAR.COM najważniejsi są ludzie tworzący markę, inspirujące wnętrza i dobra atmosfera. O tą ostatnią zadbano stawiając na

CES 2019

Ochrona środowiska

Prawie 60 proc. domów jednorodzinnych w Polsce jest w złym stanie technicznym. To wpływa na zdrowie mieszkańców

58 proc. budynków w Polsce ma powyżej 40 lat, jest w złym stanie technicznym i negatywnie wpływa zarówno na zdrowie mieszkańców, jak i jakość powietrza – wynika z ostatniego „Barometru zdrowych domów”. Eksperci podkreślają, że niezbędne są preferencyjne narzędzia finansowe i programy wsparcia, bo Polacy najczęściej nie dysponują odpowiednim kapitałem, który mogliby przeznaczyć na termomodernizację. Jednym z takich narzędzi, które ma przyczynić się do ograniczenia niskiej emisji i smogu w Polsce, ma być wprowadzona w tym roku ulga termomodernizacyjna, dzięki której będzie można odliczyć od podatku wydatki poniesione na docieplenie domu jednorodzinnego do 53 tys. zł. 

Prawo

Inwestowanie w badania i rozwój w Polsce coraz bardziej opłacalne. Dzięki nowej uldze podatkowej firmy sporo zaoszczędzą

Dzięki nowej uldze podatkowej, tzw. innovation box, inwestowanie w badania i rozwój jest w Polsce coraz bardziej opłacalne. W połączeniu z już obowiązującą ulgą na B+R ma ona zachęcić firmy do zwiększania nakładów na działalność badawczo-rozwojową. Zwłaszcza że zaproponowana przez rząd preferencyjna 5-proc. stawka podatku jest jedną z najniższych w Europie, a ustawodawca zadbał o szeroki katalog kwalifikowanych praw własności intelektualnej. Polska wprowadziła takie rozwiązanie w swoim systemie podatkowym jako czternasty kraj w Europie. 

Transport

Wymiana gospodarcza Polski z Iranem ma duży potencjał. Zagrożeniem są sankcje i trudności z dystrybucją towaru

Rośnie wymiana handlowa Polski z Iranem. Tylko w 2017 roku Polska wyeksportowała do tego kraju towary za ponad 121 mln euro, a wartość importu sięgnęła 83 mln euro. W ciągu kilku lat wymiana handlowa wzrosła kilkukrotnie, ale jej potencjał jest znacznie większy. Chociaż sankcje nałożone na Iran utrudniają handel, mniejsze firmy coraz chętniej wchodzą na tamtejszy rynek. Wyzwaniem jest dla nich zorganizowanie dostaw na tamtejszy rynek. Na tym wykłada się wiele firm.

Media i PR

Ubiegły rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych. Nie ominęły instytucji państwowych i mediów

Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer w ubiegłym roku, z której musiał się tłumaczyć Mark Zuckerberg, był Facebook, ale nie brakuje też przykładów z polskiego podwórka.  Wizerunkowym wpadkom musiały stawić czoła m.in. linie lotnicze LOT, marka Reserved i organizator Szlachetnej Paczki. Zdaniem ekspertów w tym roku kryzysy mogą dotknąć także influencerów i polityków, a ich źródłem mogą być m.in. fake newsy i kwestie społeczno-kulturowe.