Komunikaty PR

JULIA KRAWCZAK Z JOBHOUSE REKRUTEREM ROKU!

2018-11-08  |  16:30
Biuro prasowe

Laureatów wyłoniło jury w składzie: Andrzej Borczyk, HR Director w Grupie Żywiec, Kasia Borowicz, Social Recruiting&Sourcing Trainer oraz Marek Jurkiewicz, General Manager w InfoPraca.pl.

W czasach „rynku pracownika” dobry rekruter to marzenie każdej firmy czy agencji pracy. Znalezienie odpowiednich kandydatów na określone stanowiska z roku na rok staje się coraz większym wyzwaniem. To wszystko sprawia, że rola agencji pracy i specjalistów HR jest jeszcze istotniejsza niż kilka lat temu. Tym ważniejsze jest, by doceniać tych, którzy wyróżniają się w tej branży. Perły HR to pierwszy w Polsce konkurs skierowany do specjalistów i firm zajmujących się dostarczaniem szeroko rozumianych usług HR, którego celem jest integracja środowiska rekrutacyjnego i stworzenie szansy promocji jego potencjału.

To dla mnie ogromne wyróżnienie – mówi Julia Krawczak, tegoroczna laureatka kategorii Consultant of the Year. Dodaje: Zmiany na rynku pracy oznaczają nowe wyzwania dla całej branży HR. Jako rekruterzy musimy wykazywać się dużą kreatywnością i nieszablonowym podejściem. Dzisiaj rekruter nie jest tylko rekrutrem – musi być także skutecznym handlowcem i marketerem, aby dotrzeć do odpowiednich kandydatów, także z pomocą nietypowych narzędzi, jak na przykład media społecznościowe, a potem  przekonać kandydatów do oferty, a klienta do kandydatów. Tym bardziej cieszę się, że właśnie w tak wymagającym momencie zdobyłam to ważne dla mnie wyróżnienie.
Tegoroczne nominacje Pereł HR dotyczyły trzech kategorii – In-house Recruiter, Inhouse Recruitment Team i Consultant of the Year. W kategorii Consultant of the Year zwyciężyła Julia Krawczakz agencji Jobhouse, a II miejsce zajęła Oliwia Kepke, starsza specjalistka ds. rekrutacji i sprzedaży z agencji Lobo HR. Tytuł Inhouse Recruiter of the Year zdobyła Róża Szafranek, HR Manager w Elmodis. W tej kategorii wyróżniono również Natalię Kurczab, specjalistkę ds. pozyskiwania talentów w Alior Banku, która zajęła II miejsce. Laureatem kategorii Inhouse Recruitment Team of the Year został zespół rekrutacyjny DHL Parcel (I miejsce) oraz zespół z firmy Siili Solutions (II miejsce).
Zwycięstwo Julii Krawczyk w konkursie Perły HR to kolejna nagroda i wyróżnienie dla zespołu Jobhouse. W Book of Lists 2018/2019 – największym przewodniku po gospodarce, narzędziu dla firm poszukujących partnerów biznesowych wśród największych graczy na rynku, Jobhouse znalazła się na 6. miejscu wśród agencji pracy tymczasowej. Firma w 2017 roku znalazła się na 5. miejscu w Polsce wśród agencji zatrudnienia w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm Gazele Biznesu, otrzymała także wyróżnienie w konkursie Perły HR w 2016 roku, a jej właścicielka i Prezes Zarządu – Natalia Bogdan – zdobyła tytuł Bizneswoman Roku 2016 w konkursie organizowanym przez Olgę Kozierowską i Sukces Pisany Szminką.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowe drukarki Xerox ConnectKey podniosą wydajność i kreatywność w miejscu pracy Biuro prasowe
2018-11-20 | 10:00

Nowe drukarki Xerox ConnectKey podniosą wydajność i kreatywność w miejscu pracy

Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają
Firma KOLMERS legal - nowa kancelaria na rynku
2018-11-19 | 17:20

KOLMERS legal - nowa kancelaria na rynku

W listopadzie 2018 roku w Warszawie rozpoczęła działalność kancelaria Kolmers legal. Jej założycielem jest radca prawny Piotr Kolanowski, specjalizujący się w obsłudze prawnej
Firma Empik stawia na prawdziwą bliskość.
2018-11-19 | 12:00

Empik stawia na prawdziwą bliskość.

    Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Finanse

Cyfryzacja nowym motorem polskiej gospodarki. Do 2025 roku może przynieść dodatkowe 275 mld zł

Dotychczasowe motory wzrostu Polski, takie jak podaż taniej i wykwalifikowanej siły roboczej czy napływ środków z Unii Europejskiej, zaczynają słabnąć. Jest jednak szansa, że nową siłą napędową gospodarki stanie się cyfryzacja, która do 2025 roku może przynieść 275 mld zł dodatkowego PKB – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej McKinsey & Company. Eksperci podkreślają, że umożliwiłoby to zwiększenie globalnej konkurencyjności Polski. Z analiz firmy McKinsey wynika, że tempo rozwoju cyfrowej gospodarki w Polsce już i tak znacznie przyspieszyło. W latach 2012-2016 rosła ona o 7 proc, rocznie, co było dwukrotnie wyższym wynikiem niż w największych krajach UE.

Firma

Nowe technologie w zakupach pomagają firmom ciąć koszty nawet do 15 proc. Sztuczna inteligencja sama wybierze najlepszego dostawcę, a system zaksięguje fakturę

Usprawnienie procesów zakupowych może przynieść firmie oszczędności sięgające nawet 15 proc. kosztów. Optymalizacja tego obszaru jest szczególnie istotna teraz, kiedy wiele firm boryka się z presją płacową i musi szukać oszczędności w innych obszarach. Z drugiej strony dla wielu firm pozyskanie dobrych fachowców od zakupów stanowi nie lada problem. Dlatego w obszar zakupów wkracza sztuczna inteligencja, która nie tylko usprawnia proces zakupowy i pozwala firmie ciąć koszty, lecz także ułatwia pracę ludzi, którzy mogą skupić się na bardziej strategicznych zadaniach.

Patronat Newserii

Rolnictwo

Minister rolnictwa: Rośnie eksport polskiej żywności do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zapotrzebowanie jest na mięso halal, produkty mleczne czy słodycze

Rośnie eksport rolno-spożywczy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To drugi po Arabii Saudyjskiej największy partner gospodarczy i handlowy Polski w tym regionie. Tylko w 2017 roku eksport na rynek ZEA osiągnął wartość 85 mln euro i wzrósł o 11 proc. w ciągu roku. Potencjał jest jednak znacznie większy. Hitem eksportowym mają szanse stać się mięso halal, produkty mleczne, słodycze czy przetwory owocowe. Polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na pomoc rządu, jednak dużo zależy od nich samych – podkreśla Jan Krzysztof Ardanowski, minister rolnictwa.

Handel

Polacy konsumują coraz więcej wino. Na rynek trafiają jednak podróbki i konieczna jest weryfikacja ich autentyczności

Wino cieszy się rosnącą popularnością. Polscy konsumenci przykładają coraz większą wagę do jego walorów i jakości. Na rynku zdarzają się jednak producenci, którzy wypuszczają podrabiane wina gronowe z dodatkiem wody, cukrów, mieszane z alkoholem czy z dodatkiem ekstraktów z owoców. Do tej pory autentyczność i jakość trunku można było skontrolować wyłącznie w zagranicznych laboratoriach. Od czerwca taką możliwość zapewnia też łódzkie Laboratorium Autentykacji Produktów. Mogą z niej skorzystać nie tylko producenci i importerzy, którzy chcą mieć gwarancję jakości, ale również m.in. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.