Komunikaty PR

LodyBonano podsumowują sezon

2019-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Nowe otwarcia, odświeżone menu z owocowym deserem, blisko 12 mln sprzedanych porcji oraz trzy ogólnopolskie akcje promocyjne skierowane do najmłodszych klientów – tak w skrócie wygląda bilans lata w jednej z największych sieci franczyzy lodowej w Polsce.

Sezon lodowy już za nami. W tym roku pogoda nie rozpieszczała branży – stosunkowo niskie temperatury utrudniały właścicielom lodziarni wejście na pełne obroty.

– To nie tajemnica, że biznes lodowy jest w dużym stopniu zależny od sprzyjającej aury. Gdy zdarza się piękne lato, jak to miało miejsce w zeszłym roku, nie trzeba specjalnych wysiłków, aby przyciągnąć uwagę klientów. Dlatego kluczem do sukcesu jest przygotowanie się na gorszą pogodę. Od lat doskonalimy tę sztukę i ten sezon pokazał, że nasze działania przynoszą pozytywne rezultaty – mówi Monika Zalewska, manager rozwoju sieci LodyBonano.

Firma LodyBonano już wiosną zaprezentowała koncepcję nowego deseru. W lodziarniach zadebiutował BonaNOWY, czyli lody śmietankowe, posypane kawałkami świeżych owoców, serwowane w ekologicznym kubeczku. Do swojego menu wprowadziło go 18 punktów, które zyskały także uproszczone menu.

– W maju i czerwcu powróciły również nasze coroczne akcje promocyjne – z okazji Pierwszej Komunii Świętej, Dnia Dziecka oraz zakończenia roku szkolnego. Dzieciaki mogły kupić ulubione lody w obniżonych cenach, a w loterii ogólnopolskiej stacji radiowej wygrać bony na zakupy w LodyBonano – mówi Monika Zalewska i dodaje: – Do tego należy dodać inicjatywy samych franczyzobiorców. Oczywiście wakacje nie mogły obyć się bez eventów z malowaniem twarzy, wspólnym czytaniem książek czy formowaniem balonów.

Nowe lokale sieci LodyBonano można było spotkać m.in. w Białymstoku, Oławie, Lipsku oraz Hajnówce. Ponadto na lodowej mapie Polski pojawiły się dwa kolejne lodobusy – w Tykocinie i Białymstoku.

Tradycyjnie, największą popularnością wśród klientów cieszyły się klasyczne świderki, ale także uwielbiany przez miłośników zimnych deserów Bąbel Wafel – gofrowy rożek po brzegi wypełniony słodkimi dodatkami.

Obecnie większość lodziarni LodyBonano jest już zamknięta. Dla sieci nie oznacza to jednak końca pracy.
– Jesień to dla nas czas podsumowań, ale także snucia planów na przyszły sezon. Klienci mogą być pewni, że w kolejnym roku zaskoczymy ich wyjątkowymi nowościami! – podsumowuje Monika Zalewska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce inwestują w działania proekologiczne Biuro prasowe
2019-11-15 | 12:07

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce inwestują w działania proekologiczne

W ciągu ostatnich trzech lat 70% firm z sektora MŚP zainwestowało w co najmniej jedno przedsięwzięcie proekologiczne – wynika z badania IBRiS, przeprowadzonego
Firma Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż?
2019-11-14 | 12:00

Jak zarządzać siecią partnerską, aby zwiększyć sprzedaż?

O sukcesie sieci partnerskiej decyduje sprawna współpraca i komunikacja. Jednak większość stosowanych narzędzi do zarządzania partnerami, jak CRM-y i Excel, nie jest w stanie
Firma WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019
2019-11-14 | 10:20

WAWEL kolejny raz z tytułem Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019

Prestiżowa nagroda Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2019 trafiła po raz kolejny do firmy Wawel. Tym samym, pozostając wśród laureatów programu, marka umocniła miano

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.