Komunikaty PR

Pomysł na modny biznes

2014-03-31  |  07:45

Szukasz pomysłu na nowy biznes? A może modny i ekskluzywny butik? Na dodatek, w oparciu o sprawdzone już rozwiązania? Sporo marek oferuje od lat rozwiązania oparte o system franczyzowy, dzięki któremu nie musimy zaczynać od zera. Mamy już szyld znanej marki, mamy technologię i know-how, wsparcie dużej firmy, co na pewno ułatwi nam start w modowym biznesie.

Jednym z nowszych rozwiązań i to rodzimych, jest system franczyzowy „MYS handmade & custom”, który oferuje możliwość prowadzenia sprzedaży pod szyldem znanej już marki obuwniczej MYS, pełne know-how oraz atrakcyjny, samofinansujący się system zaopatrzenia sklepu niewymagający nadmiernego angażowania swoich środków. Jego wdrożenia obecne są już w Hiszpanii, trwają prace nad wdrożeniem systemu w Niemczech, Francji, Rosji, na Ukrainie oraz w Polsce.

 

Ekskluzywny salon mody

Butiki MYS to idea nowego, ekskluzywnego salonu multibrandowego z najwyższej jakości ręcznie robionymi butami MYS, torebkami MYS, wymiennymi dodatkami do nich, uzupełnionymi o najwyższej jakości ubrania młodych projektantów, co stanowi doskonała synergię sprzedażową już na starcie. Dotychczas największy butik MYS powstał w Hiszpanii, w ekskluzywnej dzielnicy Madrytu - Salamanca. Wszystkie butiki cechuje wysoki poziom świadczonych usług, innowacyjność, która wyróżnia salon spośród konkurencji, spójna kultura organizacyjna, optymizm i sukces.

Produkty MYS zgodnie rozwinięciem nazwy Make Your Style możliwe są do zakupu zarówno w wersji dostępnej na salonie, jak i Klient ma możliwość ich przeprojektowania pod swój styl (zmiana koloru danego elementu, zmiana rodzajów użytego materiału) oraz odebrania tak zmodyfikowanego produktu w salonie. Produkty MYS posiadają jeszcze jedną, unikalną cechę - możliwość nakładania wymiennych dodatków, które sprawiają, że jedna para butów staje się zmienna jak potrzeby jej właściciela pasując zarówno do pracy jak i po nałożeniu wymiennych dodatków do wyjścia na lunch czy spotkania ze znajomymi - wszystko dzięki opatentowanej technologii MYS link odpowiadającej za wygodę takiego rozwiązania. Produkty MYS wykonywane są ręcznie z wielu unikatowych materiałów (poza standardowymi skórami m.in. skóry z płaszczki, włosia, plecione) i jako jedyne na rynku posiadają aż 36-to miesięczną gwarancję.

 

Jak zacząć?

Przed przystąpieniem do projektu MYS, dochodzi do spotkania z przyszłym Partnerem i omawiane są gruntownie warunki współpracy. Na co może liczyć ze strony MYS i czego firma oczekuje od niego w zamian. Na spotkaniu przedstawiane są również produkty tak, aby Partner mógł na własnej skórze poczuć jakość gwarantowaną przez MYS. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki, omawiana jest szczegółowo inwestycja. Po akceptacji obie strony przystępują do formalizowania działań i spisują stosowne umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim butik zostanie uruchomiony Partner jest w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów. Przez cały czas Partner jest w ścisłym kontakcie z MYS i w zależności od potrzeb może liczyć na stałą pomoc.

 

Jakie trzeba spełnić wymagania, by wejść w ten biznes?

Musimy zabezpieczyć: lokal o powierzchni 35-100 m2 (w zależności od potencjału handlowego danego miasta) i atrakcyjnej lokalizacji, gotowość do adaptacji lokalu zgodnie z wymogami sieci, odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji początkowej, profesjonalizm i przygotowanie merytoryczne potrzebne do prowadzenia sklepu - doświadczenie w branży jest mile widziane, aczkolwiek nie jest niezbędne. Najważniejsze jest jednak w tym przypadku wdrożenie wyjątkowego standardu obsługi Klienta MYS, co ze względu na poziom jakościowy sprzedawanych produktów jest dla marki niezwykle istotnym elementem.

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Swoim Partnerom MYS zapewnia stworzenie najkorzystniejszej oferty na wielu płaszczyznach, w tym między innymi bardzo wysokie prowizje ze sprzedaży, najczęściej na poziomie 200% ceny zakupu. Franczyzobiorca zarabia więc nawet 100% różnicy pomiędzy ceną zakupu a sprzedaży. Dodatkowo ma niską cenę zakupu produktów, z której 50-70% wartości pobierane jest w formie przedpłaty, a na pozostałą część wydawany jest nawet 90-cio dniowy termin płatności gwarantujący brak potrzeby angażowania kolejnych środków poprzez ich dalsze samofinansowanie się zyskiem ze sprzedaży, Do tego dochodzi brak opłat za przystąpienie do sieci czt za uczestnictwo w sieci – co jest naprawdę rzadko spotykane, stała opieka merytoryczna oraz optymalne zatowarowanie ilościowe i jakościowe salonu w oparciu o pojemność sklepu. Partner ma również zagwarantowaną stałą pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji pracowników, udostępnienie narzędzi marketingowych i PR. Dzięki udziałowi w znanej grupie, Partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa.

 

Dlaczego warto!

Umowa stosowana we współpracy franczyzowej jest dostosowana do współpracy na arenie międzynarodowej i zgodnie z zasadami fair-play zawierana jest zawsze na równych warunkach.

Decydując się na współpracę z nami, można liczyć na prawdziwe partnerstwo i pomoc w realizacji swoich planów inwestycyjnych. Marka MYS to kompetencje kompetentność pod każdym względem, dlatego też może poprowadzić cały projekt krok po kroku i zwieńczyć sukcesem całą realizację.

Co ważne, MYS posiada szerokie portfolio przeprowadzanych pokazów (m.in. New York Brooklyn Fashion Week, Casino Poland & Fashion TV), targów (m.in. The Gallery Dusseldorf, Look Of The Year), wystąpień w TV (m.in. Dzień Dobry TVN) oraz współpracy z celebrytami i blogerkami co pozytywnie odbija się na sprzedaży.

Dlaczego warto? Według raportu KPMG, rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie już kolejny rok z rzędu, do 2016 roku jego wartość osiągnie poziom 12,9 mld złotych! W szybkim tempie przybywa też potencjalnych konsumentów - osób zamożnych i bogatych. Jeżeli chcesz do nich dołączyć, sprawdzony system franczyzowy może być naprawdę najlepszym wyjściem. Warto przekonać się o tym samemu.

Więcej informacji: http://mysfashion.com/pl/franczyza

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prezes Zarządu TIM SA w finale konkursu EY Przedsiębiorca Roku Biuro prasowe
2021-01-13 | 13:20

Prezes Zarządu TIM SA w finale konkursu EY Przedsiębiorca Roku

Krzysztof Folta, Prezes Zarządu i jeden z założycieli TIM SA, znalazł się w gronie 15 osób walczących o tytuł Przedsiębiorcy Roku w konkursie organizowanym w Polsce od 2003 roku
Firma Zimowy sezon przeziębieniowy 2021 również z kampanią radiową „Weź dziś Cerutin®”
2021-01-13 | 01:00

Zimowy sezon przeziębieniowy 2021 również z kampanią radiową „Weź dziś Cerutin®”

Emitowana od jesieni reklama „Weź dziś Cerutin®”, skutecznie zachęcała do sięgnięcia po popularny lek stosowany w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów
Firma Ruszyła XXIV edycja Konkursu „Dobroczyńca Roku”
2021-01-12 | 13:00

Ruszyła XXIV edycja Konkursu „Dobroczyńca Roku”

W Polsce jest wiele firm, które samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi, realizują wartościowe projekty społeczne, angażując się przy tym całym sercem.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego: Szczepienia podstawą bezpieczeństwa uczniów i nauczycieli. Powinny być przeprowadzane równolegle ze szczepieniami seniorów

– Szczepienia są sprawą podstawową z punktu widzenia bezpieczeństwa uczniów, nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami – podkreśla Sławomir Broniarz, prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego. Dlatego ZNP postulował do rządu o wykonywanie ich wśród nauczycieli równolegle z grupą seniorów, którzy będą szczepieni od 25 stycznia. Na to jednak nie ma na razie szans, tym bardziej że w następnych tygodniach możliwe jest ograniczenie dostaw szczepionek przez firmę Pfizer. Jak podkreśla prezes ZNP, wszystkim zależy na bezpiecznym powrocie do nauki stacjonarnej, zwłaszcza że ma to duże znaczenie dla normalnego funkcjonowania milionów rodziców.

Prawo

W 2060 roku dwie trzecie seniorów będzie otrzymywać minimalną emeryturę. Brak reform może pogrążyć polski system emerytalny

– O ile dzisiaj jesteśmy mniej więcej w środku peletonu europejskiego pod względem wysokości emerytur, o tyle w 2060 roku będziemy należeć do krajów o najniższych emeryturach – mówi Krzysztof Nowak, prezes Mercera. Według różnych szacunków za 40 lat wysokość emerytury w Polsce będzie stanowić 25–30 proc. ostatniej pensji, czyli prawie dwukrotnie mniej niż dzisiaj. To efekt nie tylko zmian demograficznych, lecz także niskiego wieku emerytalnego. Stopa zastąpienia będzie jeszcze niższa dla kobiet ze względu na to, że przechodzą na emeryturę o pięć lat wcześniej niż panowie. – Emeryt w Polsce dziś nie jest bogaty, w przyszłości będzie biedny, a kobiety będą jeszcze biedniejsze – podkreśla ekspert.

Bankowość

Nowy system ułatwi służbom dostęp do informacji o kontach bankowych Polaków. Eksperci ostrzegają przed ryzykiem nadużyć

W resorcie finansów trwają prace nad Systemem Informacji Finansowej, który pozwoli odpowiednim służbom i instytucjom szybko ustalić, w jakich bankach Polacy mają konta oraz czy korzystają ze skrytek bankowych lub kont maklerskich. Zgodnie z unijnymi przepisami ma to być narzędziem walki z poważnymi przestępstwami. – Służby powinny mieć dostęp do danych finansowych w przypadku ścigania poważnych przestępstw, jednak istnieje ogromne ryzyko, że będzie to wykorzystywane także w innych, błahych sprawach, a być może nawet w sytuacjach, które są zwykłym nadużyciem – mówi Wojciech Klicki, prawnik z Fundacji Panoptykon.

Ochrona środowiska

Kwestie środowiskowe coraz ważniejsze dla inwestorów. Nie będą finansować spółek nieraportujących swojego wpływu na klimat

ESG, czyli czynniki niefinansowe obejmujące np. dbałość firmy o środowisko i kwestie ważne społecznie, mają coraz większe znaczenie w podejmowaniu decyzji przez inwestorów. Takich danych szukają m.in. ubezpieczyciele czy banki, które dzięki nim mogą ocenić, czy firma działa w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju i opłaca się udzielić jej finansowania. W tym roku duże polskie spółki giełdowe będą już po raz czwarty obowiązkowo publikować dane ESG w swoich raportach niefinansowych, ale już wkrótce większą wagę do tego aspektu będą musiały przyłożyć również podmioty średnie i mniejsze. W przeciwnym razie grozi im utrudniony dostęp do kapitału.