Komunikaty PR

PREZES KRYSTYNA BARAN ZARZĄDZA W WIŚNIOWSKI

2018-08-27  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania K.Baran ( 0.04 MB )

Branża budowlana to nie jest kobiecy temat. Nikt jednak nie powiedział, że kobieta nie może zarządzać ogromną firmą z tego segmentu. Krystyna Baran od ponad 26 lat uczestniczy w rozwoju firmy WIŚNIOWSKI, a od lat 18 stoi na czele zarządu tej potężnej spółki i pracuje dbając o jej stabilność i ciągły rozwój. Jakie cele wyznacza spółce i czego możemy spodziewać się w najbliższych latach?

WIŚNIOWSKI pod rządami Krystyny Baran

Krystyna Baran z wykształcenia jest ekonomistką z zakresu finansów i rachunkowości. Ukończyła Wyższą Szkołę Biznesu-NLU. W firmie WIŚNIOWSKI odpowiada za obszar rozwoju i doskonalenia organizacji, komercjalizacji oferty handlowej, funkcjonowanie i rozwój kanałów dystrybucji oraz logistykę. W ramach zarządu osobiście nadzoruje działy: handlowy, marketingu, serwisu, transportu, księgowości oraz personalny. Z sukcesem łączy zarządzanie przedsiębiorstwem z angażowaniem się w wiele inicjatyw związanych z rozwojem regionu. Jej plan to nieustanny rozwój firmy i dalsza ekspansja na Europę, i nie tylko.

Potentat w branży 

WIŚNIOWSKI to producent bram garażowych i przemysłowych, ogrodzeń stalowych, stolarki stalowej i aluminiowej. – O tym, że WIŚNIOWSKI jest obecnie liderem na rynku i nic nie wskazuje na to, by miało się coś zmienić, świadczy fakt, że nadal inwestujemy. Inwestycje w rozwój, nawet kilkanaście lat temu, gdy było to ryzykowne, okazały się strzałem w dziesiątkę. Ryzykować można, ale należy zawsze robić to rozsądnie i korygować plany i działania jeśli sytuacja tego wymaga. Moim zadaniem jest chłodna kalkulacja, cyfry muszą się zgadzać, a jako ekonomistka, mam za zadanie zabezpieczyć firmę pod każdym względem. Obecnie firma zatrudnia 1800 osób i zapewne ta liczba wzrośnie. Budujemy kolejne hale, uzbrajając je w nowoczesne linie technologiczne z robotami włącznie. Inwestycjom tym niestety muszą towarzyszyć konieczne przebudowy dróg, linii energetycznych i infrastruktury towarzyszącej co stanowi znaczący koszt dla spółki, jednak inwestycje na szeroką skalę są w trakcie – mówi Krystyna Baran, prezes zarządu firmy WIŚNIOWSKI.

Plany na przyszłość – większe przychody i większy udział w rynku europejskim

Jakie plany na rozwój firmy ma Krystyna Baran? – Nie zatrzymujemy się, gdyż od kilku lat celem spółki  jest zwiększenie sprzedaży poza granicami Polski. Aby to osiągnąć, musimy komunikować i prezentować np. na najważniejszych targach (m.in. Mediolan, Monachium) że produkty WIŚNIOWSKI z Polski są wysokiej jakości, a oferowany asortyment spełni oczekiwania klienta indywidualnego oraz realizującego nawet duże inwestycje. Pragnę, aby WIŚNIOWSKI był marką znaną i poszukiwaną w Polsce i poza jej granicami.

Najbliższe zmiany

Chcąc realizować ambitne cele, Wiśniowski inwestuje w rozwój. - Dzięki rozbudowie w roku 2019  przedsiębiorstwo zajmie 27 ha powierzchni, zwiększając moce produkcyjne, poszerzając asortyment produktowy i podwyższając wpływy do budżetu państwa z wielu tytułów - podsumowuje prezes Krystyna Baran.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Kierujesz samochodem służbowym? Pracodawca oceni Twój styl jazdy Biuro prasowe
2019-01-18 | 11:00

Kierujesz samochodem służbowym? Pracodawca oceni Twój styl jazdy

Firmy stawiają na bezpieczeństwo kierowców samochodów służbowych. Czy wiesz, że informacje zebrane z systemu telematycznego umożliwiają przedsiębiorcom identyfikację
Firma Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni
2019-01-17 | 01:00

Czwarta Gazela Biznesu dla ANG Spółdzielni

ANG Spółdzielnia po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu. Dzięki dobrym wynikom finansowym, Spółdzielnia czwarty raz z rzędu znalazła
Firma Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii
2019-01-16 | 18:55

Świat kupuje białostockie narzędzia. Promotech z najwyższą sprzedażą w historii

Drugi rok z rzędu białostocki Promotech notuje historyczny rekord sprzedaży - w 2018 r. spółka zwiększyła obroty o 22,8 proc. w stosunku do poprzedniego, osiągając poziom 67,2 mln

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.