Komunikaty PR

Radaway ponownie na Targach CERSAIE 2019

2019-09-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Ponad 111 tysięcy odwiedzających i blisko 800 wystawców. Targi CERSAIE w Bolonii to zdecydowanie jedno z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w dziedzinie ceramiki i wyposażenia łazienek. Nie mogłoby zabraknąć na nim firmy Radaway – wiodącego producenta kabin prysznicowych w Polsce i Europie. W dniach 23-27 września podczas 37 edycji targów marka zaprezentuje szereg nowości produktowych oraz rozwiązań zgodnych z trendem personalizacji.

Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie. Na 5 dni włoska Bolonia staje się stolicą światowego designu i wzornictwa, gdzie można zapoznać się z aktualną modą w projektowaniu i ofertą producentów. Wśród nich znajdzie się marka Radaway, która zaprezentuje najnowszą kolekcję kabin prysznicowych oraz nowe rozwiązania związane z personalizacją. Eleganckie i designerskie czarne kabiny z linii Hypnotic czy modele ozdobione oryginalnym grawerunkiem to tylko część z nich.

- Oprócz najnowszej kolekcji kabin, podczas targów przedstawimy również najnowsze rozwiązania szyte na miarę. Tym razem, już nie tylko kabiny dopasowujemy do indywidualnych potrzeb, ale także brodziki. Na stoisku zaprezentujemy modele w różnych wariantach kolorystycznych, które podobnie jak kabiny prysznicowe możemy „uszyć” na miarę wnętrza łazienki – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Targi w Bolonii i stoisko Radaway to punkt obowiązkowy na mapie miłośników designu.

Eksperci firmy będą czekać na zwiedzających w hali nr 30 na stoisku D58 E 59

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-03-30 | 11:20

BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska

  Do grona klientów BrandLab dołącza Unilever – jeden z wiodących na świecie koncernów sektora FMCG. Od stycznia 2020 roku BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever. Zakres
Firma Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników
2020-03-30 | 10:00

Europ Assistance ze specjalną infolinią dla swoich pracowników

Europ Assistance Polska uruchomiła dla swoich pracowników specjalną infolinię, w ramach której można uzyskać informacje na temat koronawirusa i skorzystać z
Firma Koronawirus napędza e-commerce?
2020-03-30 | 09:01

Koronawirus napędza e-commerce?

Panująca od dłuższego czasu pandemia koronawirusa wywołuje nie tylko lęk o przyszłość, ale także zmiany w zachowaniu konsumentów. Kryzys powoduje przesunięcia z offline do online,

Więcej ważnych informacji

Finanse

Andrzej Rzońca: Polsce grozi pierwsza od trzech dekad recesja. W tłustych latach rząd nie przygotował kraju na kryzys

Według marcowej projekcji inflacji NBP, opublikowanej kilka dni po wykryciu pierwszego w Polsce przypadku zachorowania na koronawirusa, polska gospodarka miałaby wzrosnąć w 2020 roku o 3,2 proc. Niecały miesiąc później prognozy te są nieaktualne. Zdaniem byłego członka RPP, dr. hab. Andrzeja Rzońcy pandemia obniży wzrost gospodarczy nawet do 3 pkt proc., co spowoduje, że możemy się otrzeć o recesję. I choć jego zdaniem proponowana tarcza antykryzysowa pomoże niewielu, to Polska jest w nie najgorszej sytuacji w porównaniu z innymi krajami.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Handel

Prezes UOKiK: Nieuczciwi przedsiębiorcy próbują w tym czasie drenować portfele konsumentów. Grozić im będzie kara nawet do 5 mln zł

Możliwość wprowadzenia maksymalnych cen i marż na towary i usługi, które mają istotne znaczenie dla ochrony zdrowia oraz kosztów utrzymania gospodarstw domowych, a także kary finansowe nawet do 5 mln zł dla nieuczciwych przedsiębiorców zawyżających ceny – takie zapisy wprowadza przyjęta z piątku na sobotę przez Sejm tarcza antykryzysowa. Prezes UOKiK podkreśla, że w ostatnim czasie na rynku pojawiło się wiele niedozwolonych praktyk. Zdarzają się nieuczciwe firmy, które próbują wykorzystać czas pandemii, żeby dodatkowo zarobić. Nowe przepisy mają uchronić konsumentów przed wydrenowaniem portfeli.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W kryzysie milczenie nie jest złotem. Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm

Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu pandemii, kiedy wszyscy będą chcieli wrócić do normalności. – Prędzej czy później obecny kryzys dobiegnie końca i może się okazać, że te podmioty, które potrafiły odpowiednio zarządzić nim od strony komunikacyjnej, znajdą się dwie długości przed resztą rynku – mówi prezes agencji informacyjnej Newseria, Artur Woliński.