Komunikaty PR

Razem możemy jeszcze więcej

2019-04-16  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

Immergas podsumował kolejny rok pracy swoich najlepszych serwisów. W Łodzi odbyła się druga doroczna konferencja Licencjonowanych Serwisów Immergas. Hasłem tegorocznej edycji wydarzenia było „Razem możemy jeszcze więcej”. Immergas Polska, jako firma wyróżniająca się jakością obsługi klientów, przykłada szczególną uwagę do bieżącej współpracy z serwisami.

 

Serwisanci są wizytówką marki Immergas wśród Klientów. Dlatego, dokładamy wszelkich starań, aby nasze relacje były jak najlepsze. Stały kontakt z fachowcami jest dla nas szczególnie ważny. Każda okazja do spotkań stanowi cenne źródło wiedzy o potrzebach Klientów i opiniach na temat produktów – mówi Michał Berent, Koordynator Sieci Serwisowej Immergas.

 

COROCZNE SPOTKANIA Z SERWISANTAMI

Stało się już tradycją, że raz do roku najlepsi serwisanci z całej Polski spotykają się w okolicach Łodzi, gdzie mieści się siedziba firmy Immergas, aby wspólnie podsumować dotychczasowe działania i porozmawiać o planach rozwojowych na przyszłość.

 

Podczas konferencji poruszane były, między innymi, takie zagadnienia, jak jakość usług gwarancyjnych  i przeglądów serwisowych. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń gromadzonych podczas codziennej pracy serwisantów w różnych regionach Polski.

 

KOMFORT KLIENTA PRIORYTETEM IMMERGAS

We współpracy z serwisantami Immergas zwraca szczególną uwagę na dostarczanie komfortu, którego potrzebują klienci. Dla firmy priorytetem jest, aby użytkownicy jej produktów odczuwali spokój 24h przez 365 dni w roku. Dlatego Immergas zapewnia sprzęt najwyższej jakości oraz profesprofesjonalną obsługę posprzedażową przez cały okres użytkowania urządzeń.


Immergas

Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w Brescello w Północnych Włoszech, gdzie znajduje się również fabryka zapewniająca produkcję na poziomie 300 000 kotłów gazowych rocznie. Na polskim rynku Immergas działa od 1996 roku, niezmiennie plasując się na pozycji lidera w branży technologii grzewczych. Od ponad 20 lat Immergas Polska dostarcza na rynek najwyższej jakości kotły gazowe, pompy ciepła, panele solarne, czyli wszystko to, co pozwala na stworzenie zintegrowanego i ekologicznego systemu grzewczego w każdym domu. Oprócz oferty domowej, skierowanej do użytkowników indywidualnych, ważnym ogniwem spółki jest segment oferty obiektowej, z dedykowanymi rozwiązaniami pozwalającymi na tworzenie systemów pokrywających zapotrzebowanie na ciepło obiektów komercyjnych, deweloperskich, czy użyteczności publicznej. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród i zdobywcą takich tytułów jak Budowalna Marka Roku czy Laur Klienta. Firma Immergas Polska znalazła się także wśród prestiżowego grona laureatów „Diamentów Forbesa 2018” - dorocznego rankingu przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii? Biuro prasowe
2020-06-04 | 13:00

Marketing w koronie – jak dostrzec plusy w pandemii?

Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu (takich jak obecnie), jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy,
Firma Niedoceniony kapitał intelektualny jako element przewagi konkurencyjnej
2020-06-03 | 12:00

Niedoceniony kapitał intelektualny jako element przewagi konkurencyjnej

W obecnej chwili nie jest to łatwe zadanie ponieważ przewaga konkurencyjna nie ogranicza się jedynie do usług czy produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo czy odpowiednią
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-06-03 | 05:00

Weryfikator wsparcia z Tarczy antykryzysowej

Aby ułatwić przedsiębiorcom wdrożenie rozwiązań Tarczy Antykryzysowej, zespół Arena Advisory przygotował specjalne narzędzie online, służące do błyskawicznej weryfikacji jakie formy wsparcia i w jakiej wysokości, są

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.