Komunikaty PR

Riksze i ice-trucki odchodzą na zasłużony urlop

2019-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Działo się – nie ma chyba Lodziarzy, którzy nie zgodziliby się z takim podsumowaniem kończącego się właśnie sezonu. Nowe, zaskakujące smaki, deser dla dzieci oraz aplikacja mobilna Wytwórni Lodów Polskich podbiły serca klientów i jak nigdy wcześniej rozbudziły ich apetyt na więcej.

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” rozpoczęła sezon mocnym akcentem – wprowadziła na rynek aplikację mobilną, która pozwala korzystać z kuponów rabatowych, wyszukiwać lodziarnie w okolicy oraz oceniać pojawiające się smaki. Klienci, którzy ściągnęli ją na swój telefon, nie mogli narzekać na brak promocji.

– W tym roku z naszej aplikacji mobilnej skorzystało już 19 tysięcy użytkowników, którzy zrealizowali w sumie 23 tysiące kuponów! To dla nas spory sukces. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie stanie się ona naszym głównym kanałem do kontaktu z klientami, a dla nich samych – dużym ułatwieniem. Udowodniła to nam odbywająca się w sierpniu „Noc lodożerców”, podczas której w ciągu czterech godzin akcji aktywowano ponad tysiąc kuponów! – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci.

Ale na tym nie koniec nowości. Nie ominęły one także samego menu. Tego lata klienci mogli spróbować lodów z prozdrowotnymi składnikami, np. rokitnikiem, jarzębiną, czarnuszką czy jagodą kamczacką. Nie zabrakło też propozycji dla fanów bardziej klasycznych połączeń – stąd w ofercie chałka z Nutellą, sernik z kruszonką, kokosanki z czekoladą czy kawa z ciastem francuskim w czekoladzie.

– Ponadto przygotowaliśmy lody wegańskie, produkowane na bazie napoju ryżowego. To nasza propozycja specjalna dla osób, które nie jedzą produktów odzwierzęcych, zmagają się z nietolerancją laktozy lub alergią na białka mleka krowiego – tłumaczy przedstawicielka Wytwórni i dodaje: – Oczywiście, nie zapomnieliśmy o naszych najmłodszych klientach. Wiosną w lodziarniach zadebiutował Junior, czyli deser złożony z maleńkich gałek, których smaki każdy mógł wybrać samodzielnie. Maluchy były zachwycone! Nareszcie mogły spróbować wszystkich lodów na raz.

W mijającym sezonie na mapie Polski nowe punkty Wytwórni pojawiły się m.in. w Warszawie, Gdańsku, Ustce, Białymstoku czy Poznaniu. Rozrosła się także mobilna flota, składająca się z charakterystycznych riksz oraz ice-trucków. W sumie jej przedstawicieli można było spotkać w 24 miastach, np. w Gdyni, Łodzi czy Giżycku.

– Warto zaznaczyć, że nie wszystkie lodziarnie zamykają się na jesień. Zimnych przysmaków skosztujemy jeszcze w lodziarnio-kawiarniach oraz na wyspach w galeriach handlowych. W ich menu, oprócz lodów, znajdują się także aromatyczne kawy, które w tym roku weszły do naszej oferty. To dwie mieszanki o korzennym oraz orzechowym aromacie, stworzone specjalnie na potrzeby Wytwórni. Zachęcamy więc do odwiedzania naszych lokali przez cały rok! – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Więcej możliwości w Vis à Vis Wilanów Biuro prasowe
2019-11-19 | 21:00

Więcej możliwości w Vis à Vis Wilanów

Vis à Vis Wilanów poszerzył swoją ofertę o nowe punkty handlowe oraz usługowe. Do grona najemców parku handlowego dołączyły: Touch of Art Permanent Beauty, Optique,
Firma Czy sukces w pracy może zależeć od zawartości...twojej lodówki?
2019-11-18 | 10:00

Czy sukces w pracy może zależeć od zawartości...twojej lodówki?

Badania wykazały, że pracownicy, którzy regularnie jedzą zdrowe posiłki, osiągali o 25% większą wydajność w pracy. Właściwe jedzenie w ciągu dnia pracy jest zatem tak samo
Firma Japończycy nie kręcą rolek
2019-11-17 | 01:00

Japończycy nie kręcą rolek

Japończycy podchodzą do swojej narodowej potrawy czyli sushi tak jak my do schabowego. Z pietyzmem i konserwatywnie. Ale wielu Polaków zdziwiłoby się jak wygląda i smakuje tradycyjna

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niższe zbiory jabłek przełożyły się na wyższe ceny skupu. W przyszłym roku owoce mogą być jeszcze droższe

Zbiory jabłek są w tym roku niższe o 25 proc. od ubiegłorocznych, co przełożyło się na wyższe ceny skupu zarówno jabłek deserowych, jak i przemysłowych. Pod tym względem przyszły rok może się okazać dla sadowników jeszcze bardziej korzystny, zwłaszcza jeśli wystąpią kolejne problemy z produkcją spowodowane niekorzystnymi warunkami pogodowymi. Czynnikiem, który powoduje wzrost cen jabłek, są też spadki produkcji w innych krajach.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Firma

Branża ubezpieczeniowa ociąga się z wdrażaniem nowych technologii. Ubezpieczyciele muszą przyspieszyć, żeby wygrać walkę o klientów

Rosnące oczekiwania klientów, którzy preferują cyfrowe usługi i kanały kontaktu, to główny czynnik napędzający zwrot ku innowacjom w sektorze ubezpieczeń. Do tego dochodzą silna pozycja porównywarek internetowych oraz konkurencja ze strony sektora insurtechów i cyfrowych gigantów typu Amazon. Jak ocenia partner zarządzający Sollers Consulting Michał Trochimczuk, na razie cyfryzacja i wdrażanie nowych technologii idzie ubezpieczycielom zbyt wolno i nie pozwala im realnie konkurować o klientów z bardziej innowacyjnymi podmiotami. Aby utrzymać się na rynku, ubezpieczyciele muszą przyspieszyć proces digitalizacji i radykalnie zmienić dotychczasowe kanały dystrybucji i kontaktu z klientami.

 

Firma

Lawinowo rośnie liczba przesyłanych danych. Połączenia bezpośrednie zapewnią firmom bezpieczną wymianę informacji

W cyfrowej gospodarce dane i ich analiza stanowią dla przedsiębiorstw podstawę działalności. Aby utrzymać konkurencyjność, firmy muszą obsłużyć ich rosnącą liczbę i przyspieszać wymianę informacji. Służą temu połączenia bezpośrednie – według badań Equinix 39 proc. polskich decydentów IT uważa je za kluczowy czynnik transformacji cyfrowej, który pozwala m.in. uzyskać przewagę konkurencyjną, redukować koszty i podnosić bezpieczeństwo.

Handel

Polscy przedsiębiorcy coraz uważniej przyglądają się Gruzji. Przyciągają ich tam chłonny rynek i liczne inwestycje w infrastrukturę

Polska i Gruzja pozostają w przyjaznych relacjach politycznych, co pozytywnie przekłada się na współpracę gospodarczą. W ubiegłym roku wartość polskiego eksportu do Gruzji sięgnęła 488,3 mln zł, z kolei import gruzińskich produktów był wart 72,8 mln zł. To wciąż stosunkowo niewiele, ale Gruzja jest już największym odbiorcą polskich towarów spośród krajów południowego Kaukazu. Wśród najbardziej perspektywicznych sektorów tamtejszego rynku jest m.in. energetyka i turystyka. Polskie przedsiębiorstwa są zainteresowane także inwestycjami infrastrukturalnymi.