Komunikaty PR

Riksze i ice-trucki odchodzą na zasłużony urlop

2019-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Działo się – nie ma chyba Lodziarzy, którzy nie zgodziliby się z takim podsumowaniem kończącego się właśnie sezonu. Nowe, zaskakujące smaki, deser dla dzieci oraz aplikacja mobilna Wytwórni Lodów Polskich podbiły serca klientów i jak nigdy wcześniej rozbudziły ich apetyt na więcej.

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” rozpoczęła sezon mocnym akcentem – wprowadziła na rynek aplikację mobilną, która pozwala korzystać z kuponów rabatowych, wyszukiwać lodziarnie w okolicy oraz oceniać pojawiające się smaki. Klienci, którzy ściągnęli ją na swój telefon, nie mogli narzekać na brak promocji.

– W tym roku z naszej aplikacji mobilnej skorzystało już 19 tysięcy użytkowników, którzy zrealizowali w sumie 23 tysiące kuponów! To dla nas spory sukces. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie stanie się ona naszym głównym kanałem do kontaktu z klientami, a dla nich samych – dużym ułatwieniem. Udowodniła to nam odbywająca się w sierpniu „Noc lodożerców”, podczas której w ciągu czterech godzin akcji aktywowano ponad tysiąc kuponów! – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci.

Ale na tym nie koniec nowości. Nie ominęły one także samego menu. Tego lata klienci mogli spróbować lodów z prozdrowotnymi składnikami, np. rokitnikiem, jarzębiną, czarnuszką czy jagodą kamczacką. Nie zabrakło też propozycji dla fanów bardziej klasycznych połączeń – stąd w ofercie chałka z Nutellą, sernik z kruszonką, kokosanki z czekoladą czy kawa z ciastem francuskim w czekoladzie.

– Ponadto przygotowaliśmy lody wegańskie, produkowane na bazie napoju ryżowego. To nasza propozycja specjalna dla osób, które nie jedzą produktów odzwierzęcych, zmagają się z nietolerancją laktozy lub alergią na białka mleka krowiego – tłumaczy przedstawicielka Wytwórni i dodaje: – Oczywiście, nie zapomnieliśmy o naszych najmłodszych klientach. Wiosną w lodziarniach zadebiutował Junior, czyli deser złożony z maleńkich gałek, których smaki każdy mógł wybrać samodzielnie. Maluchy były zachwycone! Nareszcie mogły spróbować wszystkich lodów na raz.

W mijającym sezonie na mapie Polski nowe punkty Wytwórni pojawiły się m.in. w Warszawie, Gdańsku, Ustce, Białymstoku czy Poznaniu. Rozrosła się także mobilna flota, składająca się z charakterystycznych riksz oraz ice-trucków. W sumie jej przedstawicieli można było spotkać w 24 miastach, np. w Gdyni, Łodzi czy Giżycku.

– Warto zaznaczyć, że nie wszystkie lodziarnie zamykają się na jesień. Zimnych przysmaków skosztujemy jeszcze w lodziarnio-kawiarniach oraz na wyspach w galeriach handlowych. W ich menu, oprócz lodów, znajdują się także aromatyczne kawy, które w tym roku weszły do naszej oferty. To dwie mieszanki o korzennym oraz orzechowym aromacie, stworzone specjalnie na potrzeby Wytwórni. Zachęcamy więc do odwiedzania naszych lokali przez cały rok! – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Powracające networkingi Biuro prasowe
2020-07-14 | 12:00

Powracające networkingi

Pandemia koronawirusa i ogłoszenie przez rząd lockdownu spowodowało przeniesie się wszystkich zajęć do domu. Nasze mieszkania stały się nagle biurami, restauracjami, szkołami i
Firma Boris Winkelmann nowym prezesem zarządu i CEO GeoPost/DPDgroup
2020-07-14 | 11:20

Boris Winkelmann nowym prezesem zarządu i CEO GeoPost/DPDgroup

25 czerwca 2020 r. Boris Winkelmann został powołany na stanowisko prezesa zarządu i dyrektora generalnego Geopost / DPDgroup. Zastąpił tym samym przechodzącego na emeryturę Paula-Marie
Firma Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?
2020-07-14 | 01:00

Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?

Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa? Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska w ogonie Europy pod względem leczenia alergii – z 12 mln osób chorych odczula się tylko 20 proc. Brak leczenia zwiększa ryzyko zachorowania na COVID-19

Alergia to problem 12 mln Polaków. Przyczyną jej rozwoju są alergeny znajdujące się w pyłkach drzew, traw, zbóż, chwastów, odchodach roztoczy kurzu domowego czy w sierści i naskórku zwierząt domowych. Najczęstsze objawy choroby to katar, zatkany nos, zaczerwienienie spojówek, swędzenie oczu czy suchy kaszel. Alergia to nie tylko choroba dokuczliwa, ale i groźna. Nierozpoznana albo nieleczona prawidłowo może prowadzić do rozwoju astmy oskrzelowej. Dlatego lekarze podkreślają, że kluczowa jest szybka diagnoza i leczenie, które zwłaszcza teraz – w czasie pandemii SARS-CoV-2 – może zapobiec wniknięciu wirusa do organizmu przez błony śluzowe.

 

Prawo

Przedsiębiorcy liczą na progospodarcze inicjatywy prezydenta. Oczekują też jasnych standardów stanowienia prawa

Organizacje zrzeszające przedsiębiorców apelują do prezydenta o jasne określenie kryteriów, które musi spełniać ustawa dotycząca spraw gospodarczych, by zyskać jego podpis. Postulują, żeby każda tego typu zmiana prawa była poprzedzona konsultacjami ze stronami dialogu społecznego i przedstawicielami przedsiębiorców, zapewniała odpowiednio długie vacatio legis, a te dotyczące zwiększania obciążeń podatkowych wymagały 3/5 większości sejmowej. – Prezydent nie wpływa bezpośrednio na gospodarkę i przedsiębiorczość, ale może być otwarty na głosy środowiska przedsiębiorców – uważa główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

E-commerce

Sprzedaż okularów przez internet może znacząco wzrosnąć. Polska aplikacja pozwoli przymierzyć oprawki w rozszerzonej rzeczywistości

Narzędzia oparte na rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwiają wirtualne przymierzenie produktu przed zakupem w sieci, mogą zminimalizować liczbę zwrotów. – Według niemieckiego zrzeszenia branży internetowej Bitkom co ósmy zakup w internecie jest zwracany do sklepu, co zwiększa koszty poniesione przez sprzedawców – tłumaczy Beata Badzyńska z Sensi Labs, firmy, która stworzyła aplikację Glasses Click & Fit pozwalającą wirtualnie dopasować okulary. Innowacyjne rozwiązanie nie nakłada oprawek na zdjęcie, ale tworzy realny model 3D twarzy, dzięki czemu klient może w telefonie przejrzeć się jak w lusterku. Aplikacja działa na platformie iOS oraz, co było dotąd niespotykane, na Androidzie.

Bankowość

Pandemia może zwiększyć popyt na doradztwo finansowe. Polacy będą szukać sposobów na pomnożenie gotówki

Strach przed koronawirusem i kryzysem w połączeniu z bardzo niskim oprocentowaniem lokat sprawiły, że tylko w marcu i kwietniu Polacy wypłacili z banków rekordową kwotę 46 mld zł, a więcej osób trzyma swoje oszczędności w gotówce.  – Trzymanie pieniędzy w  skarpecie nie jest dobrym zabezpieczeniem na 2020 rok. Podstawą tego zabezpieczenia jest dbałość o finanse osobiste – mówi prezes Fundacji EFPA Polska, Mariola Szymańska-Koszczyc. Jak podkreśla, w trudnych czasach warto zwrócić się do profesjonalnego doradcy finansowego, który pomoże w podjęciu dobrej decyzji i pomnożeniu gotówki. W Polsce rozwój rynku doradztwa finansowego wciąż jednak utrudniają nieprzystające regulacje i przekonanie klientów, że nie muszą płacić za tego typu usługi.