Komunikaty PR

GastroJob – najlepsza aplikacja do szukania pracy w gastronomii

2019-11-22  |  12:30

Rozpoczynający się właśnie okres świąteczny to czas żniw dla branży gastronomicznej. Restauracje, kawiarnie i hotele pękają w szwach od organizowanych przez firmy i grupy znajomych spotkań wigilijnych. Sezon świąteczny dla branży HoReCa związany jest jednak nie tylko z możliwością większych zarobków, ale także ogromnym wyzwaniem rekrutacyjnym. GastroJob to atrakcyjne kosztowo i intuicyjne narzędzie dla ludzi poszukujących pracy oraz pracowników w gastronomii. Twórcy aplikacji pracują obecnie nad poszerzeniem jej funkcjonalności o mechanizmy wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Dzięki temu możliwe będzie dopasowywanie ofert do umiejętności i doświadczenia pracowników oraz ustalanie stawek wynagrodzeń w czasie rzeczywistym.

 

Tradycyjne metody rekrutacji w sektorze HoReCa często są niewystarczające. Ogłoszenie na popularnych serwisach kosztuje, a informacje przekazywane drogą pantoflową mają niewielki zasięg. GastroJob zapewnił alternatywną, atrakcyjną kosztowo i intuicyjną platformę dla ludzi poszukujących pracy w gastronomii. Narządzie nie wymaga przygotowania CV, co znacząco skraca czas aplikacji. Kontakt pomiędzy grupami zainteresowań możliwy jest za pomocą chatu, mówi Iwo Rybacki, Członek Zarządu Grupy Assay.

 

Aplikacja szyta na miarę potrzeb branży gastronomicznej

GastroJob to narzędzie rekrutacyjne dla sektora HoReCa. Platforma składa się z  intuicyjnej aplikacji mobilnej dla pracowników i pracodawców. Projekt wykorzystuje nowe technologie, by usprawnić proces rekrutacji oraz zbudować bazę zweryfikowanych pracodawców i pracowników. Firma zakłada dotarcie do użytkownika zainteresowanego każdym rodzajem pracy, tj. tymczasową, sezonową i stałą.

 

Twórcy GastroJob nieustannie pracują nad udoskonaleniem opracowanych rozwiązań rekrutacyjnych. Testują wykorzystanie sztucznej inteligencji do badania korelacji między dotychczasowym przebiegiem pracy a szansą na znalezienie nowej. Specjalny mechanizm będzie dopasowywać kandydatów do ofert na podstawie ich umiejętności, czy oceny dotychczasowych pracodawców. Poprzez zastosowanie uczenia maszynowego na zbiorze danych z dotychczasowych rekrutacji, GastroJob stworzy nowy algorytm, dzięki któremu pracodawca będzie mógł w łatwy sposób ustalić akceptowalny i pożądany na rynku poziom wynagrodzenia. Algorytm brał będzie pod uwagę aktualne zapotrzebowanie na pracę na określonych stanowiskach w konkretnym dniu i godzinie.

 

GastroJob zaufali najlepsi

Zasady działanie aplikacji dla pracodawcy są proste – nie trzeba uiszczać opłaty rejestracyjnej, publikacja ogłoszenia rekrutacyjnego nic nie kosztuje, płaci się tylko za zatrudnionych dzięki GastroJob pracowników. Dodatkowo praca zatrudnionych oceniana jest przez innych użytkowników i managerów z sektora gastronomicznego. Dzięki temu zyskujemy pewność, że pracownicy są zweryfikowani a ich umiejętności i doświadczenie potwierdzone.

 

GastroJob współpracuje z lokalami na terenie Warszawy i Krakowa. Dzięki niej odpowiednich ludzi do pracy znaleźli m.in. właściciele takich lokali i hoteli jak: Amber Room, Ćma, Warszawski Sen i Warszawa Wschodnia Mateusza Gesslera, Hilton, La Sirena, Soul Kitchen, Miłość Kredytowa, Hula Kula, Restauracja Powsin, Bazyliszek, Mc’Donalds Corporation, Greenit, czy Chłopskie Jadło.

 

Więcej informacji udzielają:

Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250

Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl, +48 601 892 291


Assay to niezależny fundusz inwestycyjny z długoletnim doświadczeniem w obszarze doradztwa gospodarczego. Grupa działa w pionierskim na krajowym rynku modelu biznesowym, opartym na akwizycji i współprowadzeniu firm, realnie angażując się w budowanie sukcesów spółek ze swojego portfela. Assay stawia na współpracę opartą o wymianę wzajemnych doświadczeń i kompetencji funduszu, inwestora oraz pomysłodawcy projektu inwestycyjnego. Każdorazowa decyzja Grupy poparta jest dogłębną, szesnastoczynnikową analizą potencjału przedsiębiorstw w krótkim, średnim i długim okresie. Takie podejście ma zagwarantować spółkom długoterminowy rozwój, jednocześnie minimalizując ryzyko inwestycyjne.

Assay Management jest wpisany do rejestru Zarządzających Alternatywnymi Spółkami Inwestycyjnymi (ASI) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Zapewnia to najwyższe standardy obsługi, pełną transparentność i wysoki poziom bezpieczeństwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Praca zdalna – codzienność w niecodziennych czasach Biuro prasowe
2020-04-02 | 16:00

Praca zdalna – codzienność w niecodziennych czasach

Pandemia COVID-19 na całym świecie spowodowała, że praca zdalna przestała być jedynie dodatkowym udogodnieniem dla pracowników,stając się wymogiem i bazową formą pracy w wielu
IT i technologie Veracomp – nowy dystrybutor rozwiązań IT na Węgrzech
2020-04-02 | 16:00

Veracomp – nowy dystrybutor rozwiązań IT na Węgrzech

Grupa Kapitałowa Veracomp rozszerza zasięg swojej działalności. 1 kwietnia rozpoczęła dystrybucję na Węgrzech - jednym z kluczowych rynków w regionie
IT i technologie Eventory wspiera relacje biznesowe podczas pandemii
2020-04-02 | 14:10

Eventory wspiera relacje biznesowe podczas pandemii

Rozwiązania polskiego Eventory, zintegrowane m.in. z Zoomem, upraszczają procesy organizacji, prowadzenia, monitorowania i mierzenia spotkań. Korzystają z nich największe firmy w Polsce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Nauka

[DEPESZA] Coraz bardziej zaawansowane prace nad szczepionką na SARS-CoV-2. W wyścig z czasem włączyli się także Polacy

Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja, ponieważ w normalnych warunkach prace nad szczepionką przeciw koronawirusowi zajęłyby około 10 lat. W wyścig z czasem włączyła się także polska Agencja Badań Medycznych, która prowadzi prace w międzynarodowym konsorcjum.

 

Bankowość

Niższe koszty pożyczek i wydłużenie czasu spłaty kredytów. Tarcza antykryzysowa ma ułatwić życie zwykłym kredyto- i pożyczkobiorcom

– Zależy nam, żeby konsumenci, którzy ze względu na koronawirusa są w trudnej sytuacji, mogli przetrwać ten czas bez dodatkowych problemów i bez pułapki zadłużenia – podkreśla Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Podpisana przez prezydenta tarcza antykryzysowa umożliwia obniżenie rocznego limitu dla pożyczek udzielanych na więcej niż 30 dni z obecnych 55 proc. do 21 proc. Łączne maksymalne koszty kredytowania bez względu na czas trwania umowy mają zmaleć ze 100 do 45 proc.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

Wzrost rynku obuwniczego zahamowany przez koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży

Jeszcze w lutym firma CCC prognozowała wzrost rynku obuwniczego w tym roku na 3–4 proc. Dziś wiadomo, że trudno będzie utrzymać to tempo, ponieważ sklepy stacjonarne, które od ponad dwóch tygodni pozostają zamknięte, odpowiadały dotąd za 70 proc. sprzedaży. W tym czasie znacząco wzrósł jednak ruch w kanale online. Ten trend może się utrzymać także po opanowaniu pandemii i w znacznym stopniu może  wpłynąć na rynek. Podobnie jak zmiany pogodowe, ekologia oraz globalizacja trendów modowych.